Przetargi.pl
Wyjazd śródroczny uczniów klas III Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 7 w Knurowie na tzw. zieloną szkołę

Miejska Szkoła Podstawowa Nr 7 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-194 Knurów, ul. Jedności Narodowej 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2352739 , fax. 032 2352739
  • Data zamieszczenia: 2012-02-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Szkoła Podstawowa Nr 7
    ul. Jedności Narodowej 5 5
    44-194 Knurów, woj. śląskie
    tel. 032 2352739, fax. 032 2352739
    REGON: 00106805200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyjazd śródroczny uczniów klas III Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 7 w Knurowie na tzw. zieloną szkołę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. zapewnienie odpłatnego pobytu 68 uczniów MSP 7 w Knurowie, 2. zapewnienie bezpłatnego pobytu 5 opiekunów (nauczycieli), 3. zapewnienie pobytu w ośrodku wypoczynkowym: a) oddalonym maksymalnie do 700 m od morza, b) z bazą noclegową w jednym budynku, w pokojach 2, 3, 4, 5 osobowych (nie typu studio) z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, wyposażonych w łóżka jednoosobowe (nie piętrowe) oraz w telewizor, c) zapewniającym co najmniej dwa pomieszczenia do prowadzenia zajęć wyposażone w tablice szkolne, mieszczące jednorazowo ok. 25 uczniów każde, d) zapewniającym możliwość bezpłatnego korzystania na terenie ośrodka z sali audiowizualnej, z możliwością zorganizowania gier i zabaw, a także dyskotek (sala powinna pomieścić jednorazowo ponad 100 osób), 4. Budynek, o którym mowa w pkt 3.3 lit. b) powinien zapewniać ogrzewanie w przypadku spadku temperatur w budynku poniżej 20oC. 5. wyżywienie 4 x dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) oraz suchy prowiant na drogę powrotną, zgodne z normami żywieniowymi zawartymi w -W normach żywienia dla ludności w Polsce- wydanych przez Instytut Żywienia i Żywności w Warszawie (Nowa Medycyna nr 4-98). Turnus rozpoczyna się od kolacji w dniu 15.06.2012 r., a kończy śniadaniem + suchy prowiant na drogę w dniu 28.06.2012 r., 6. śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu, 7. zapewnienie bezpłatnej opieki pielęgniarskiej przez 24 godziny na dobę, oraz dostęp do środków opatrunkowych i podstawowych lekarstw, 8. zapewnienie opieki lekarskiej (doraźnej) w czasie trwania turnusu, 9. dostęp do placu zabaw, sprzętu sportowego oraz miejsca do grillowania na terenie ośrodka, sala gimnastyczna oraz kompleks boisk sportowych, z których nieodpłatnie będą mogli korzystać nasi uczniowie w odległości nie większej niż 200 m od ośrodka, 10. zapewnienie bezpłatnych wycieczek z przewodnikiem w okolice ośrodka, 11. zapewnienie do trzech bezpłatnych wycieczek autokarowych związanych z: a) rejsem statkiem, b) zwiedzaniem Trójmiasta, c) zwiedzaniem np. ruchomych wydm lub Półwyspu Helskiego lub alternatywna, Wstępy do zwiedzanych obiektów opłaca Zamawiający. 12. w ramach Programu Profilaktyki Zdrowotnej: a) zajęcia gimnastyki korekcyjnej, b) inhalacje, c) zajęcia na basenie krytym (min. 8 razy w turnusie), d) jazda konna (min. 4 razy po 15 minut dla każdego uczestnika), e) wzbogacenie wartości zdrowotnej wyżywienia. 13. w ramach Programu Edukacji Ekologicznej: a) wędrówki piesze połączone z edukacją ekologiczną charakterystyczną dla danej okolicy, b) wycieczki rowerowe po okolicy z zapewnieniem bezpłatnego, równoczesnego dostępu do rowerów w ilości 30 sztuk, 14. zapewnienie przewozu uczestników z Knurowa do ośrodka i z powrotem, autokarem w pełni sprawnym, klasy LUX, wraz z ubezpieczeniem grupy od NNW. W razie awarii autokaru wykonawca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt. 15. zapewnienie dodatkowych atrakcji wg programu wewnętrznego ośrodka (np. zajęcia na basenie krytym znajdującym się w ośrodku, wycieczka rowerowa po okolicy), Zapewnienie personelu pedagogicznego należy do obowiązków Zleceniodawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w organizowaniu wypoczynku dzieci i młodzieży o takim samym charakterze co przedmiot zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.edu.pl/index.php/zp/uslugi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach