Przetargi.pl
Wyjazd integracyjno-szkoleniowy

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3 Maja 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 756 40 26 , fax. 25 756 40 26
  • Data zamieszczenia: 2014-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Konstytucji 3 Maja 16 16
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 756 40 26, fax. 25 756 40 26
    REGON: 71158697500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-minskmaz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyjazd integracyjno-szkoleniowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie Wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla uczestników/uczestniczek projektu i ich najbliższego otoczenia. Ilość uczestników/uczestniczek i ich najbliższego otoczenia wynosi 20 osób, w wyjeździe udział weźmie również 2 opiekunów ze strony Zamawiającego. Opiekunowie nie będą uczestniczyli w szkoleniu. Łączna ilość osób wynosi 22. Liczba osób może zostać zmniejszona/zwiększona o 2 osoby. Zadanie należy wykonać w terminie 27.11.2014 do 30.11.2014 r. Wyjazd połączony jest z szkoleniem z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej. Szkolenie obejmuje 8 godzin zegarowych. Powinno być prowadzone w formie ćwiczeń/warsztatów/wykładu. Szkolenie zawierać powinno najważniejsze zagadnienia postępowania z osobą w stanie zagrożenia życia do czasu przybycia pomocy medycznej. Program szkolenia Wykonawca przedkłada wraz z ofertą. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie wraz z dostarczeniem odpowiedniej ilości fantomów (minimum 2) oraz materiałów praktycznej nauki udzielania pierwszej pomocy. Miejscem wykonywania usługi będzie obiekt na terenie województwa małopolskiego. Uczestnikami/uczestniczkami projektu Wsparcie na starcie w stosunku, do których zaplanowano ww. działania są osoby niepełnosprawne ruchowo i/lub intelektualnie, usamodzielniający się wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych, rodziny zastępcze, wolontariusze, młode osoby bezrobotne - osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, osoby w wieku aktywności zawodowej (15-64 lat), zamieszkujące w powiecie mińskim. Odbiorcami usługi są osoby bezrobotne, nieaktywne zawodowo jak i osoby zatrudnione. Osoby niepełnosprawne poruszają się o własnych siłach, nie mogą jednak wykonywać zbyt forsujących zajęć (np. długich spacerów, wysokiego wchodzenia po schodach, pagórkach itp., trasy przejść powinny być łatwe i bezpieczne).Wyjazdy powinny odbywać się w godzinach porannych, powrót do Mińska Mazowieckiego w godzinach popołudniowych/wieczornych.Program wyjazdu zawierający program szkolenia Wykonawca składa wraz z ofertą. Program szkolenia powinien uwzględniać m.in.:a)Cele szkolenia,b)Zakres tematyczny (tematy zajęć edukacyjnych),c)Metody i techniki pracy, d)Miejsce przeprowadzenia zajęć (adres, informacje nt. powierzchni, wyposażenia w sprzęt),e)Harmonogram realizacji szkolenia ze wskazaniem dat rozpoczęcia i zakończenia zajęć, ilości trwania zajęć i osoby/osób, która/e w danym dniu będzie prowadzić zajęcia,f)Propozycje materiałów, które przechodzą na stałe dla uczestników/uczestniczek szkoleniaProgram wyjazdu powinien uwzględniać: a)Informacje o miejscu wyjazdu (adres, informacje o zakwaterowaniu itp.),b)Program zajęć integracyjno-rozrywkowych, c)Program całodniowej wycieczki. W ramach zadań Wykonawca zobowiązany jest do:1. Zapewnienia osoby/osób odpowiedzialnych za organizację wyjazdu tj. pilota pełniącego funkcję animatora na każdym etapie wyjazdu oraz osoby, która poprowadzi zajęcia szkoleniowe. Osoby te muszą spełniać warunki określone w XII pkt. 3. Od pilota wymaga się kreatywności oraz tego aby zorganizował i przeprowadził zajęcia integracyjno-rozrywkowe o których mowa w pkt.7, informował o bieżącym harmonogramie działań, czuwał nad organizacją całego wyjazdu, był pośrednikiem między Zamawiającym a Wykonawcą. Osoba ta animować grupę będzie już w autokarze, witając grupę, informując o planie wyjazdu, będąc w kontakcie z grupą.2. Zapewnienia sali do prowadzenia zajęć przeznaczonej dla jednorazowego użytkowania przez minimum 26 osób, wyposażonej w sprzęt audio-video, rzutnik multimedialny, ekran, w stoły, krzesła, tablice, dostępne wraz z wyposażeniem tylko dla potrzeb warsztatu. Wykonawca zapewnia odpowiednie warunki do nauki w oparciu o zasady BHP.3. Zapewnienia dla każdego/każdej uczestnika/uczestniczki materiałów szkoleniowych (teczka formatu A4, notatnik formatu A4, długopis - jeden egzemplarz należy przekazać Zamawiającemu) oraz materiałów dydaktycznych (minimum jedna książka o treściach zgodnych z tematyką szkolenia. Zamawiający nie honoruje bezpłatnie dostępnych broszur edukacyjnych). Propozycje materiałów Wykonawca przedstawia w programie. Materiały przechodzą na własność uczestników/uczestniczek projektu. Materiały mają być opatrzone w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny oraz formułę Zakupiono ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Uczestnik/uczestniczka potwierdza odbiór materiałów na podstawie listy potwierdzającej, przygotowanej przez Wykonawcę (logowanych zgodnie z wytycznymi POKL). Zamawiający otrzymuje jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych i dydaktycznych.4. Zapewnienia bezpiecznego transportu uczestnikom/uczestniczkom i opiekunom i ich bagażu (od miejsca wyjazdu tj. adres Zamawiającego, do miejsca przeprowadzenia szkolenia i z powrotem, a także przejazdów autokarem sprawnym technicznie, z klimatyzacją, posiadającym ubezpieczenie OC, NNW oraz aktualne badania techniczne, spełniającym wszystkie wymogi bezpieczeństwa zgodnie z przepisami o transporcie drogowym (w tym wymagane prawem zezwolenia i licencje dla firmy przewozowej), obsługiwanym przez kierowców posiadających odpowiednie wymagania do kierowania pojazdami i samochodami służącymi do przewozu osób. Dodatkowo w ramach przejazdu Wykonawca zapewni:a. sprawdzenie w dniu wyjazdu stanu technicznego autokaru przewożącego uczestników/uczestniczki oraz opiekunów wyjazdu oraz kierowcy przez Policję. W sytuacji, gdy autokar przewożący nie uzyska stosownego zaświadczenia Wykonawca musi zapewnić autokar zastępczy o tej samej klasie. W przypadku nie wykonania usługi przewozu zgodnie z powyższymi wymogami, Zamawiający ma prawo skorzystać z usługi przewozu innej firmy, obciążając kosztami przewozu Wykonawcę.b. suchy prowiant i napoje w drodze powrotnej (dla każdej osoby: 0,5 l. wody niegazowanej, owoc, batonik, 2 kanapki) dla wszystkich uczestników/uczestniczki i opiekunów.5. Zapewnienia zakwaterowania uczestnikom/uczestniczkom i opiekunom warsztatu w pokojach dwuosobowych, z pełnym węzłem sanitarnym tj. umywalka, wc, natrysk lub wanna. Każdy pokój musi być wyposażony w TV. Uczestnicy/uczestniczki zakwaterowani powinni być w hotelu co najmniej trzygwiazdkowym, w woj. małopolskim. Hotel powinien posiadać zaplecze rekreacyjno-sportowe (basen, ping-pong, siłownia/sala fitness). Dla uczestników/uczestniczek ww. zaplecze będzie dostępne bezpłatnie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wizji lub kontakt telefoniczny ze wskazanym przez Wykonawcę obiektem w celu określenia zgodności opisu obiektu ze stanem faktycznym. Zamawiający nie wymaga aby hotel przystosowany był do potrzeb osób niepełnosprawnych, osoby niepełnosprawne które wyjadą poruszają się o własnych siłach. Wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. 6. Zapewnienia wyżywienia uczestnikom/uczestniczkom i opiekunom wyjazdu: 3 śniadań (min. jedno danie ciepłe), 4 obiadów dwudaniowych plus napój i deser (śniadania i kolacje w formie stołu szwedzkiego), 3 kolacji (min. jedno danie ciepłe) oraz serwis kawowy w przerwach prowadzonych zajęć dla uczestników/uczestniczek wyjazdu, składających się z kawy, herbaty, soku, ciastek lub ciasteczek, wody gazowanej i niegazowanej, owoców, cukru, mleczka lub śmietanki do kawy w każdym dniu podczas zaplanowanych przerw. 7. Zapewnienia uczestnikom/uczestniczkom i opiekunom wyjazdu kulturalnych i rekreacyjnych form spędzania czasu poza zajęciami w tym między innymi zorganizowanie zajęć integracyjno-rozrywkowych min.: jedna dyskoteka, gry teambuldingowe: gry grupowe i zabawy grupowe zmierzające do integracji. 8. Zorganizowania wycieczek dla uczestników/uczestniczek i opiekunów wyjazdu do interesujących miejsc turystycznych, pomników kultury, zabytków architektury sakralnej i świeckiej. Wycieczka zawierała będzie koszty przejazdu, przewodników turystycznych, obiadu (dwudaniowy + napój), biletów wstępu. Wycieczka powinna obejmować zwiedzanie: 1. Wieliczka (Kopalnia Soli oraz podziemna ekspozycja muzealna), 2. Kraków: Droga Królewska (pomnik Grunwaldzki, Barbakan, Brama Floriańska, ul. Floriańska, Dom Jana Matejki, ul. Kanonicza, Dom Długosza), Rynek Główny (Sukiennice, Wieża Ratuszowa, Kościół Mariacki (Ołtarz Wita Stwosza), Wzgórza Wawelskie (wejście do Katedry, Grobów Królewskich i Dzwonu Zygmunta, dziedzińce, pałac królewski, Smocza Jama).9. Ubezpieczenia uczestników/uczestniczek i opiekunów wyjazdu na okres pobytu i przejazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w tej formie wsparcia, według imiennej listy uczestników przygotowanej przez Zamawiającego. Przed rozpoczęciem wyjazdu Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem polisę ubezpieczeniową z potwierdzeniem zapłaty. Skutki niedopełnienia ubezpieczenia ww. osób ponosi Wykonawca.10. Przekazania uczestnikom/uczestniczkom informacji o współfinansowaniu projektu przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mińsku Mazowieckim Wsparcie na starcie Priorytet VII Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.11. Przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych podczas wykonywania przedmiotu umowy.12. Przechowywania dokumentacji związanej z realizacją umowy do 31 grudnia 2020 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo. W przypadku zmiany adresu archiwizacji dokumentów Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o nowym adresie archiwizacji a w przypadku zakończenia działalności przed 31 grudnia 2020 r. przekazania ich do Archiwum Państwowego. 13.do przekazania Zamawiającemu w terminie 14 dni od zakończenia zajęć dokumentacji potwierdzającej realizację zadania. 14. Monitorowania obecności uczestników/uczestniczek poprzez bieżące informowanie (telefonicznie, drogą elektroniczną listowną lub fax) Zamawiającego o przypadkach braku obecności na zajęciach.15. Dokumentowania pracy poprzez:a) Dziennik zajęć zawierający opis merytoryczny zajęć dydaktycznych i rekracyjnych, daty wykonania zajęć oraz łączne liczby zrealizowanych godzin zegarowych, karty czasu pracy/dziennik zajęć opatrzone mają być w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny oraz formułą Zajęcia współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Dziennik zajęć Wykonawca przedkłada wraz z końcowym rachunkiem rozliczającym usługę. b) Listy obecności uczestników/uczestniczek projektu na zajęciach. Listy mają być opatrzone w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny oraz formułą Zajęcia współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Listy obecności Wykonawca przedkłada wraz z końcowym rachunkiem rozliczającym usługę.c) Listy odbioru posiłków oraz materiałów szkoleniowych i dydaktycznych. Listy mają być opatrzone w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny oraz formułą Zajęcia współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Listy Wykonawca przedkłada wraz z końcowym rachunkiem rozliczającym usługę. d) Zdjęcia dokumentujące przebieg zajęć, które należy dostarczyć po wykonanej usłudze na płycie CD/DVD (min. 20 z różnych etapów wyjazdu). 16. Przygotowania i wydania Zamawiającemu zaświadczeń o ukończeniu zajęć. Zaświadczenia mają być opatrzone w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny oraz formułę Zajęcia współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Zaświadczenia powinny być wydawane na nazwisko każdego/każdej z uczestników/uczestniczek projektu. Zaświadczenia powinny zawierać ramowe terminy wykonanej usługi, łączną liczbę godzin, jaka obejmowała usługa oraz cele, jakie udało się dzięki niej osiągnąć. 17. Oznakowania miejsca przeprowadzanych zajęć oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją zajęć zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. umieszczania informacji w miejscu wykonywanej usługi informacji poprzez formułę Zajęcia współfinansowane są przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 oraz logotypu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny.18. Umożliwienia przeprowadzenia kontroli projektu przez Zamawiającego jak i inne instytucje kontrolne wyznaczone przez Instytucję Pośredniczącą (Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych we Warszawie) i Instytucję Zarządzającą (ministra właściwego ds. rozwoju). 19. Przeprowadzenia anonimowej ankiety dla uczestników/uczestniczek kursu służącej do oceny kursu, wzór ankiety stanowić będzie załącznik do umowy. Ankieta zostanie przygotowana przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-minskmaz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach