Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg
- Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich 2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2013-09-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
ul. Śniadeckich 2 2
75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 00000170300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wydzielenie pomieszczeń w Laboratorium 7 I oraz 108 I w Budynku I przy ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wydzielenie pomieszczeń w Laboratorium 7 I oraz 108 I w Budynku I przy ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie w zakresie określonym w przedmiarach robót - Załącznik Nr 2, dokumentacji projektowej Załącznik - Nr 3, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 4 oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6; 45.33.11.210-1; 45.31.10.00-0 1.Laboratorium 7 I - wydzielenie pomieszczeń, w budynku I przy ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie wraz z wykonaniem robót elektrycznych i sanitarnych Zakres prac obejmuje: -Wykonanie ścianek dwuwarstwowych na rusztach pojedynczych z profili 100x0,6mm z pokryciem obustronnym płytami gipsowo-kartonowymi wodo i ogniochronnymi (co drugi kształtownik główny U-100x0,60 zamienić na profil ościeżnicowy UA 100) z wypełnieniem wełną mineralną gr 80mm, -Wykonanie stropu z krawędziaków o wymiarach przekroju 7x14cm z tarcicy nasyconej mocowanych do murłat i opartych na ścianach za pomocą systemowych złączy ciesielskich z wykonaniem okładziny stropu od spodu płytami gipsowo-kartonowymi wodo i ogniochronnymi na ruszcie metalowym podwójnym podwieszanym z kształtowników CD i UD z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej z folii polietylenowej grubości 0,3mm i izolacji z wełny mineralnej grubości 80mm i przekrycie stropu płytami g-k od góry -Montaż stolarki okiennej i drzwiowej (miejsce montażu stolarki okiennej zostanie wskazane w trakcie realizacji robót) -Wykonanie cokolików z płytek gres i malowanie całości wykonanych pomieszczeń dwukrotnie farbą emulsyjną z gruntowaniem -Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i instalacji wod-kan. wraz z zakupem urządzeń zgodnie z załączonym projektem budowlanym. -Wykonanie instalacji elektrycznych według wskazań zamawiającego w ilościach określonych w przedmiarze robót Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w: -przedmiarach robót Załącznik Nr 2 -dokumentacji projektowej Załącznik Nr 3 -specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 4 2.Laboratorium 108 I - roboty budowlane - wydzielenie pomieszczenia, w budynku I przy ul. Śniadeckich 2 w Koszalinie. Zakres prac obejmuje: -Wykonanie ścianek na rusztach pojedynczych z profili 100x0,6mm z pokryciem obustronnym płytami gipsowo-kartonowymi wodo i ogniochronnymi -Montaż stolarki drzwiowej -Wykonanie cokolików z płytek gres i malowanie całości wykonanych pomieszczeń dwukrotnie farbą emulsyjną z gruntowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w: -przedmiarach robót Załącznik Nr 2 -specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 4 Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej budynku I przez wykonawcę jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny. Materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy - Prawo budowlane, ustawa o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004r. - Dz.U. Nr 92, poz. 881 z późn. zmianami) oraz wymogom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów : certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację właściwości użytkowych, niezbędne atesty, aprobaty techniczne. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda: 1.W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum lub innym wykonawcom składającym ofertę wspólną (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2. Zawiadomienie wykonawcy o wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy, pod warunkiem: - wniesienia przez wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 8% ceny umownej brutto - przedstawienia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 50 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 3. Przedłożenia kosztorysu ofertowego szczegółowego sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej. Kalkulacja szczegółowa polega na obliczeniu ceny kosztorysowej jako sumy iloczynu liczby jednostek przedmiarowych robót, jednostkowych nakładów rzeczowych i ich cen oraz doliczonych kosztów pośrednich i zysku (koszty zakupu materiałów wliczone w cenę materiału). Podatek od towarów i usług należy doliczyć na końcu kosztorysu ofertowego. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy: 1.dotyczącej terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: - możliwość wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 2.W przypadku zmiany w danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego, 3.W przypadku zmiany ceny umownej w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT - wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona zostanie z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień powstania obowiązku podatkowego. Warunkiem wprowadzenia zmian w zawartej umowie jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności w którym wyszczególniona jest co najmniej jedna z okoliczności wymienionych wyżej oraz podany jest nowy termin zakończenia umowy. Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie ofert równoważnych. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji 36-miesięcznej na wykonane roboty (licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót) Warunki płatności faktury 30 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego faktury wraz z podpisanym obustronnie protokółem odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tu.koszalin.pl/BIP/Zamówienia publiczne-ogłoszenia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont klatki schodowej od poziomu I piętra do poziomu II piętra, wymiana oświetlenia lamp i wyłączników na korytarzu piwnicy. Wymiana drzwi wejściowych głównego wejścia do budynku szkoły w Szkole Podstawowej nr 3 im. Marynarzy Polskich przy ul. Ppor. E. Łopuskiego 15 w 78 - 100 Kołobrzeg
Dodano: 2016-07-06 - Remont sanitariatów w budynku A przy ul. Racławickiej w Koszalinie
Dodano: 2016-06-08 - Poprawa efektywności energetycznej budynków Szkoły Podstawowej, Gimnazjum i Przedszkola w Świerznie - hala sportowa
Dodano: 2016-06-06 - Remont sanitariatów w budynku E przy ul. Racławickiej w Koszalinie
Dodano: 2016-05-25 - Poprawa efektywności energetycznej budynków Szkoły Podstawowej, Gimnazjum i Przedszkola w Świerznie - hala sportowa
Dodano: 2016-02-11 - Wykonanie docieplenia budynków szkolnych: GP nr 2, ZSP nr 4, SP nr 6 w ramach zadania pn.: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Świnoujściu. Projekt pod nazwą -Termomodernizacja obiektów: GP nr 2, ZSP nr 4, SP nr 6 w Świnoujściu- dofinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014.
Dodano: 2016-01-20 - Docieplenie elewacji z wymianą obróbek blacharskich budynku przy ul. 1-go Maja 49 w Kołobrzegu.
Dodano: 2015-09-30 - Docieplenie elewacji z wymianą obróbek blacharskich budynków przy ul. Sieniewicza 7, Sienkiewicza 28 w Kołobrzegu.
Dodano: 2015-09-23 - Docieplenie elewacji ściany północnej z wykonaniem obróbek blacharskich budynku przy ul. Młyńskiej 12A w Kołobrzegu.
Dodano: 2015-09-22 - Roboty remontowe budynku wartowni nr 92 oraz budynku garażo-wego nr 120 w Olesznie
Dodano: 2015-09-18