Przetargi.pl
Wydruk wizytówek oraz wykonanie rollupów i fal (żagli) reklamowych wraz z dostawą na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki

Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki ogłasza przetarg

  • Adres: 45-075 Opole, ul. Krakowska 38
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 33 600 , fax. 77 40 33 609
  • Data zamieszczenia: 2016-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
    ul. Krakowska 38 38
    45-075 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 40 33 600, fax. 77 40 33 609
    REGON: 16012870100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ocrg.opolskie.pl/zamówienia publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wydruk wizytówek oraz wykonanie rollupów i fal (żagli) reklamowych wraz z dostawą na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a) Wydruk wizytówek (wzór w załączeniu) 1. Roland Wrzeciono 1000 sztuk - wersja polska 2. Dariusz Mazurczak 1000 sztuk - wersja polska 3. Małgorzata Adamska 500 sztuk - wersja polska 4. Aneta Grzegocka 500 sztuk - wersja polska 5. Przemysław Burtny 500 sztuk - wersja polska; 200 sztuk - wersja angielska 6. Maria Woźniak 500 sztuk -wersja polska 7. Iwona Święch - Olender 750 sztuk - wersja polska; 250 sztuk -wersja angielska 8. Magdalena Możdżeń 750 sztuk - wersja polska; 250 sztuk -wersja angielska 9. Sabina Namyślik 500 sztuk - wersja polska; 500 sztuk - wersja angielska 10. Ewa Dudik 250 sztuk - wersja polska; 750 sztuk - wersja angielska 11. Piotr Regeńczuk 250 sztuk - wersja polska; 750 sztuk - wersja angielska 12. Joanna Mączko 500 sztuk - wersja polska; 500 sztuk - wersja angielska 13. Anna Tęgosik 500 sztuk - wersja polska; 500 sztuk - wersja angielska 14. Roland Kulig 500 sztuk - wersja polska; 200 sztuk - wersja niemiecka. Dla osób poz. od 7 do 13 obowiązuje wzór stanowiący Załącznik nr 1C (wiz_front COIE) - zgodnie z załączoną rozpiską imienną (Załącznik nr 1B). Dla pozostałych osób obowiązuje wzór stanowiący Załącznik nr 1D (wiz_front) - zgodnie z załączoną rozpiską imienną (Załącznik nr 1B). Wzór stanowiący Załącznik nr 1E (wiz_tył) obowiązuje wszystkie osoby (Załącznik nr 1B). Rozmiar wizytówki: format 9x5 cm Papier biały, błyszczący o gramaturze 300 -350g b) Wykonanie rollupów w ilości 2 sztuk wg poniższych parametrów: 1. Format pionowy 2. Wymiary grafiki: wys. 200 cm, szer. 100 cm 3. Druk jednostronny 4. Waga: min. 5 kg 5. Konstrukcja: aluminium, szeroka kaseta (podstawa) z mechanizmem zwijającym bez dodatkowych nóżek, składany maszt 6. Akcesoria: torba transportowa Ostateczna wersja rollupu wymagać będzie akceptacji Zamawiającego. c) Wykonanie flagi (żagla) reklamowego w ilości 2 sztuk wg poniższych parametrów: Elementy masztu: rurka aluminiowa i szczytówka z włókna szklanego Podstawa: stopa płytowa 30x30, min. waga 4 kg Akcesoria: torba transportowa. Ostateczna wersja flagi wymagać będzie akceptacji Zamawiającego. Dopuszcza się zmiany w podanych poniżej wymiarach po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca przedstawi propozycje graficzne rollupów i flag w wersji elektronicznej i prześle je na adres e-mail Zamawiającego w terminie wskazanym we wzorze umowy (wzór projektu stanowi Załącznik nr 1F). Zamieszczone powyżej zdjęcie flagi jest jedynie przykładem graficznym i nie stanowi obligatoryjnego wzoru. W przypadku konieczności poprawek w projekcie graficznym wydruku w celu udoskonalenia i przejrzystości wydruku końcowego, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy ich naniesienia. Ostateczna wersja gotowego zamówienia do wydruku będzie wymagała akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zapewni na koszt własny dostawę wizytówek, rollupów i flag w ilości zgodnej z zamówieniem do siedziby Zamawiającego lub do innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego (w obrębie miasta Opola). Wszystkie elementy zamówienia muszą spełniać łącznie następujące kryteria: a) funkcjonalność, tj. spełnia swoje przeznaczenie; b) trwałość, tj. czy produkt nie ulega trwałym zniekształceniom; nadruki musza być trwałe; c) estetyka, tj. jak pod względem estetycznym produkt został wykonany, np.: -nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia, ewentualnie inne uszkodzenia wydruku widoczne gołym okiem, -graficzne elementy wydruku nie mogą być starte, nie są rozmazane, popękane ani nie zmieniły
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ocrg.opolskie.pl/zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach