Przetargi.pl
Wydruk i wykonanie materiałów promocyjno-informacyjnych związanych z realizacją i promocją konkursu Najlepsza Przestrzeń Publiczna Województwa Opolskiego

Województwo Opolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 45082 Opole, ul. Piastowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 775 416 400 , fax. 775 416 403
  • Data zamieszczenia: 2018-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Opolskie
    ul. Piastowska 14
    45082 Opole, woj. opolskie
    tel. 775 416 400, fax. 775 416 403
    REGON: 53141242100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umwo.opole.pl/; http://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wydruk i wykonanie materiałów promocyjno-informacyjnych związanych z realizacją i promocją konkursu Najlepsza Przestrzeń Publiczna Województwa Opolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Wydruk i wykonanie materiałów promocyjno-informacyjnych związanych z realizacją i promocją konkursu Najlepsza Przestrzeń Publiczna Województwa Opolskiego, zgodnie z poniższą listą: 1. Broszura informacyjno-promocyjna - 300 szt. 2. Plansze wystawowe - 28 szt. 3. Dyplom A4 w ramce drewnianej białej z passepartout - 45 szt. zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) WYPEŁNIONY DRUK OFERTOWY sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. W DRUKU ofertowym należy wpisać: • Termin realizacji części zamówienia …………………….. dni roboczych Termin realizacji części zamówienia dotyczy terminu wykonania i dostarczenia części zamówienia (dotyczy 3 stron broszury, 3 plansz i elementów personalizacji 6 dyplomów) które mają zostać wykonane i dostarczone w terminie do 5 dni roboczych od dnia przekazania informacji i treści dotyczących przedmiotowej części zamówienia, zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy (§ 2 pkt. 1). Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku braku wskazania terminu realizacji części zamówienia liczonego w dniach roboczych, licząc od dnia przekazania informacji i treści dotyczących przedmiotowej części zamówienia (dotyczy 3 stron broszury, 3 plansz i elementów personalizacji 6 dyplomów) lub wskazania terminu dłuższego niż 5 dni roboczych lub wskazania terminu w innej jednostce czasu (np. rok, m-c). Przez dni robocze rozumie się dni inne niż soboty oraz dni inne niż dni ustawowo wolne od pracy w rozumieniu ustawy z dn. 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 90). • Próbka Do oferty należy dołączyć próbkę – broszury, tj. jedną kartkę broszury. Próbka oceniana będzie na podstawie dostarczonej broszury (tj. jednej kartki) - na papierze min. 120g/m2 z pełnym zadrukiem 4x4, dwustronnym, zawierającej tekst, elementy graficzne (w tym minimum jeden logotyp) i fotografie (minimum jedną). Treść nie będzie podlegała ocenie. W przypadku, gdy wraz z ofertą Wykonawcy nie zostanie dostarczona próbka lub gdy próbka będzie odbiegała od wymogów Zamawiającego w taki sposób, że na jej podstawie nie będzie można dokonać oceny w oparciu o zawarte w specyfikacji kryteria oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. W przypadku złożenia próbki w postaci „całej broszury” (wiele kartek) bez wskazania przez Wykonawcę, która kartka winna być oceniana przez Zamawiającego w kryterium - oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy PZP: ust. 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. ust. 2 W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. -ust. 3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje sie odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust.1. -ust. 4 Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt VI.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach