Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
- Data zamieszczenia: 2018-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
Bolesława Chrobrego 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. +48324392302, fax. +48324224124
REGON: 276255430 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wydruk i dostawa materiałów promocyjnych Miasta Rybnika. 1. Widokówki z Rybnika: - ilość: 10.000 sztuk, - ilość projektów: 4 (po 2.500 sztuk każdy), - format: ok. 148 x 105 mm, - kolory: 4/4, - papier: kreda mat minimum 350 g/m2, - uszlachetnienie: folia soft touch 1/0 + lakier UV wybiórczy 1/0. Termin dostawy: 8 dni roboczych (od daty dostarczenia projektu graficznego) 2. Naklejki na samochody „Jeżech z Rybnika” - ilość: 2.000 sztuk, - format: 150 x 134 mm - gramatura: min. 90 mikronów - cięte po obrysie (trójkąt z zaokrąglonymi rogami), - pocięte na sztuki, - zadruk 4/0 (zadruk jednostronny), pełny kolor - klejone od zewnątrz m.in. na samochody, - laminowane. Termin dostawy: 8 dni roboczych (od daty dostarczenia projektu graficznego) 3. Naklejki „Rybnik” - ilość: 1.000 sztuk, - format: 120 x 40 mm - gramatura: min. 90 mikronów, - folia samoprzylepna transparentna z nacinaniem po obrysie, - druk: jeden kolor – czarny, - pocięcie na sztuki, - klejenie od zewnątrz Termin dostawy: 8 dni roboczych (od daty dostarczenia projektu graficznego) 4. Naklejki „Rybnik” - ilość: 1.000 sztuk, - format: 120 x 40 mm, - gramatura: min. 90 mikronów, - folia samoprzylepna transparentna z nacinaniem po obrysie, - druk: jeden kolor – biały, - pocięcie na sztuki, - klejenie od zewnątrz Termin dostawy: 8 dni roboczych (od daty dostarczenia projektu graficznego) 5. Zakładki do książek - ilość: 4.000 sztuk, - ilość projektów: 4 (po 1.000 sztuk każdy), - format: 50 x 180 mm, - kolory: 4/4, - papier: kreda mat minimum 350 g/m2, - uszlachetnienie: folia soft touch 1/1 + lakier UV wybiórczy 1/1 Termin dostawy: 8 dni roboczych (od daty dostarczenia projektu graficznego) 6. Karta powitalna dla rodziców w związku z narodzeniem dziecka - ilość: 5.000 sztuk, - format: 210 x 297 mm, - kolory: 4/4, - papier: kreda mat minimum 350 g/m2, - uszlachetnienie: folia soft touch 1/0 + lakier UV wybiórczy 1/0. Termin dostawy: 8 dni roboczych (od daty dostarczenia projektu graficznego) 7. Dyplomy - ilość: 4.000 sztuk, - ilość projektów: 4 (po 1.000 sztuk każdy), - format: 210 x 297 mm, - kolory: 4/4, - papier: kreda mat 200 g/m2, - uszlachetnienie: folia soft touch 1/0 + lakier UV wybiórczy 1/0. Termin dostawy: 8 dni roboczych (od daty dostarczenia projektu graficznego) Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie w ramach wynagrodzenia, wszystkich materiałów promocyjnych Miasta Rybnika wchodzących w skład zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż w terminie określonym w ofercie. Wykonawca zapewni wyładunek materiałów promocyjnych oraz złożenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dostarczenie materiałów promocyjnych Miasta Rybnika odbędzie się w dniu roboczym (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy Urzędu. Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia materiałów promocyjnych powstałych podczas realizacji dostawy i rozładunku. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagane cechy niniejszego zamówienia są dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników oraz w żaden sposób nie ograniczają dostępności dla osób niepełnosprawnych. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - czynności drukowania - czynności introligatorskie W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79820000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty, względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą, przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wydruk i dostawa wraz z rozładunkiem 5 wydań miesięcznika społeczno kulturalnego „Gazeta Rybnicka” o numerze ISSN 1232-437X
Dodano: 2024-01-05 - Dzierżawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.
Dodano: 2023-05-11 - Druk i montaż billboardów, banerów oraz plakatów promocyjnych do wiat przystankowych Miasta Zabrze
Dodano: 2023-03-29 - Druk i montaż billboardów, banerów oraz plakatów promocyjnych do wiat przystankowych Miasta Zabrze
Dodano: 2023-01-31 - Usługi druku i dostawy kalendarzy na 2023 rok oraz drukowania materiałów promocyjnych
Dodano: 2022-12-16 - Druk Miejskiego Serwisu Informacyjnego - Gliwice
Dodano: 2022-12-13 - Dzierżawa wielofunkcyjnych urządzeń drukujących z systemem do zarządzania wydrukiem dla Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2022-08-04 - „Długoterminowy wynajem urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Miejskiego w Zabrzu”
Dodano: 2021-02-23 - Wydruk plakatów wielkoformatowych i wyklejenie 14 billboardów na terenie Rybnika w terminie od lutego do grudnia 2021 roku
Dodano: 2021-01-28 - Wydruk 144 plakatów o rozmiarach 120 cm x 180 cm oraz ich wywieszanie w 72 dwustronnych gablotach informacyjnych usytuowanych na terenie Rybnika
Dodano: 2021-01-20