Przetargi.pl
Wycinka i podcinka korony drzew, wycinka krzaków, odrostów, samosiewów wraz z utylizacją, frezowanie i karczowanie pni przy drogach powiatowych powiatu zamojskiego

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Szczebrzeska 69
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6396332 , fax. 0846396332
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Szczebrzeska 69 69
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6396332, fax. 0846396332
    REGON: 95037174900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.zamosc.pl ; www.bip.zdp.zamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinka i podcinka korony drzew, wycinka krzaków, odrostów, samosiewów wraz z utylizacją, frezowanie i karczowanie pni przy drogach powiatowych powiatu zamojskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wycinka i podcinka korony drzew, wycinka krzaków, odrostów, samosiewów wraz z utylizacją, frezowanie i karczowanie pni przy drogach powiatowych powiatu zamojskiego Zakres robót obejmuje : a) wycinka drzew - 360 szt. b) podcinka korony drzew - 257szt. c) frezowanie pniaków - 30 szt. d) karczowanie pniaków - 7 szt. e) wycinkę krzaków wraz z utylizacją - 7,89 ha f) oszacowanie drewna z wycinki - 600 m3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany będzie do wniesienia wadium w wysokości 700,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych . Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na podstawie art.22 ust.1 pkt.2. (zał. Nr 6 i 7). 2. O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca spełniający następujące warunki: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi ; b) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania robót określonym zakresem przetargowym ( uprawnienia do szacowania drewna , wykwalifikowani pilarze) ; c)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie , potencjał ekonomiczny i techniczny a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na podstawie art.22 ust.1 pkt.2. (zał. Nr 6 i 7). d) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 3. Potencjał sprzętowy Wykonawca ma posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem lub w inny sposób) do niżej podanych w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu (zał. Nr 3) Wykonawca przystępujący do utrzymania zieleni przydrożnej powinien wykazać się możliwością korzystania z następującego sprzętu: a) do wycinki i podcinki drzew - łańcuchową piłę spalinową (co najmniej) - 2 szt. - zwyżka - 1szt. b) do karczowania pni - spycharkę lub ciągnik wyposażony w wyciągarkę c) do frezowania pni - frezarka - 1 szt. d) do utylizacji gałęzi i krzewów, odrostów, samosiewów - rębak - 2 szt. d) do wycinki krzewów, odrostów, samosiewów - piły spalinowe - 4 szt. Wykonawca może także wymienić alternatywny, porównywalny technicznie sprzęt proponowany przez siebie dla danych robót, dołączając uzasadnienie swoich propozycji. 4. Doświadczenie zawodowe W przetargu mogą brać udział Wykonawcy posiadający doświadczenie zawodowe (referencje), udokumentowane zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat (2006÷2008), co najmniej 3 zadań o charakterze i wartości porównywalnej z zakresem opisanego wyżej zamówienia. W załączonych referencjach należy potwierdzić wykonanie co najmniej trzech zadań określonej w ofercie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca robót. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (zał. Nr. 4). 5. Podwykonawcy Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza podzlecić roboty, to Podwykonawca musi być wskazany w ofercie (zał. Nr. 5) należy przedstawić jego doświadczenie. Na podstawie art.36 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Sprawdzenie kompletności wymaganych załączników oraz informacji w nich zawartych .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych . Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na podstawie art.22 ust.1 pkt.2. (zał. Nr 6 i 7). 2. O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca spełniający następujące warunki: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi ; b) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania robót określonym zakresem przetargowym ( uprawnienia do szacowania drewna , wykwalifikowani pilarze) ; c)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie , potencjał ekonomiczny i techniczny a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na podstawie art.22 ust.1 pkt.2. (zał. Nr 6 i 7). d) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 3. Potencjał sprzętowy Wykonawca ma posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem lub w inny sposób) do niżej podanych w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu (zał. Nr 3) Wykonawca przystępujący do utrzymania zieleni przydrożnej powinien wykazać się możliwością korzystania z następującego sprzętu: a) do wycinki i podcinki drzew - łańcuchową piłę spalinową (co najmniej) - 2 szt. - zwyżka - 1szt. b) do karczowania pni - spycharkę lub ciągnik wyposażony w wyciągarkę c) do frezowania pni - frezarka - 1 szt. d) do utylizacji gałęzi i krzewów, odrostów, samosiewów - rębak - 2 szt. d) do wycinki krzewów, odrostów, samosiewów - piły spalinowe - 4 szt. Wykonawca może także wymienić alternatywny, porównywalny technicznie sprzęt proponowany przez siebie dla danych robót, dołączając uzasadnienie swoich propozycji. 4. Doświadczenie zawodowe W przetargu mogą brać udział Wykonawcy posiadający doświadczenie zawodowe (referencje), udokumentowane zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat (2006÷2008), co najmniej 3 zadań o charakterze i wartości porównywalnej z zakresem opisanego wyżej zamówienia. W załączonych referencjach należy potwierdzić wykonanie co najmniej trzech zadań określonej w ofercie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca robót. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (zał. Nr. 4). 5. Podwykonawcy Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza podzlecić roboty, to Podwykonawca musi być wskazany w ofercie (zał. Nr. 5) należy przedstawić jego doświadczenie. Na podstawie art.36 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz oświadczenia : a) formularz oferty (na załączonym druku) b) kosztorys ofertowy zawierający ceny jednostkowe netto i ceny ofertowe netto elementów rozliczeniowych (wypełniony ściśle wg załączonego wzoru w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) c) wykaz stawek i narzutów na załączniku B do Kosztorysu Ofertowego. d) aktualny odpis właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) . e) umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej . f) Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 1 do niniejszej Instrukcji. g) Wykonawca złoży: - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa wyżej Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia w imieniu Wykonawcy. Jeżeli załączona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawidłowości Zamawiający może zażądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń, zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie go z postępowania. i) Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia na załączniku Nr 2 z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kopie uprawnień pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia). j) Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia na załączniku Nr 3 poparty wskazanymi w formularzu dokumentami lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na podstawie art.22 ust.1 pkt.2. (zał. 6 i 7) k) Wzór umowy Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.zamosc.pl ; www.bip.zdp.zamosc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach