Przetargi.pl
Wycena nieruchomości znajdujących się w zasobie Oreg Warszawa WAM w podziale na 4 części

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-792 Warszawa, ul. Olszewska 14/20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5652400 , fax. 22 56 52 513
  • Data zamieszczenia: 2014-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Warszawie
    ul. Olszewska 14/20 14/20
    00-792 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5652400, fax. 22 56 52 513
    REGON: 01126394600805
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja Wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycena nieruchomości znajdujących się w zasobie Oreg Warszawa WAM w podziale na 4 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wycena nieruchomości znajdujących się w zasobie Oreg Warszawa WAM w podziale na 4 części 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wycena nieruchomości znajdujących się w zasobie Zamawiającego. Usługa będzie realizowana w okresie 36 miesięcy tj. od dnia podpisania umowy do 2017r. Wszystkie operaty szacunkowe zostaną zlecone od dnia zawarcia umowy do 31.12.2014r. Realizacja usługi polegać będzie na określeniu wartości nieruchomości położonych na terenie miasta stołecznego Warszawy i na terenie województwa mazowieckiego znajdujących się w zasobie Zamawiającego. Cześć I 1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji wykonanie operatów szacunkowych określających wartość 495 lokali mieszkalnych będących własnością Zamawiającego oraz sporządzenie rzutów lokali wraz z opisem pomieszczeń i graficznym oznaczeniem granic lokalu względem części wspólnych i innych lokali oraz pomieszczeń przynależnych, zwanym dalej Rzutem, które będą poświadczone przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej. 2. Przedmiot zamówienia określony w pkt. 1 zostanie wykonany partiami, w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę od Zamawiającego zlecenia na podstawie protokołu przyjęcia zlecenia. Wzór protokołu przyjęcia zlecenia stanowi załącznik nr 1 do umowy. 3. W pierwszej kolejności zostanie sporządzony i dostarczony w dwóch egzemplarzach do siedziby Zamawiającego Rzut lokalu zleconego Wykonawcy na podstawie pkt. 2, wraz z pisemnym zgłoszeniem ewentualnych rozbieżności. 4. W przypadku wystąpienia rozbieżności Zamawiający może odstąpić od zlecenia wykonania przez Wykonawcę operatu na poszczególne lokale. 5. W przypadku odstąpienia od wykonania operatu, za wykonany Rzut Zamawiający wypłaci Wykonawcy 30% wynagrodzenia opisanego w §7 ust. 2 umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 6. Przyjęcie zlecenia przez Wykonawcę nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę od Zamawiającego informacji o przygotowanym zleceniu. 7. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić wycenę nieruchomości wymienionych w pkt. 1 w formie operatu szacunkowego w 1 egzemplarzu dla każdej nieruchomości. 8. Zamawiający dokona sprawdzenia prawidłowości wykonania operatów szacunkowych terminie 14 dni od daty złożenia operatów u Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do odebrania operatu z naniesionymi uwagami w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty otrzymania informacji od Zamawiającego o uwagach do operatu. 10. Informacje o uwagach będą przekazywane Wykonawcy w formie pisemnej lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego. 11. W przypadku zgłoszenia konieczności usunięcia wad, Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia w terminie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego, nie dłuższym niż 7 dni od daty odbioru przez Wykonawcę zlecenia usunięcia wad, bez dodatkowego wynagrodzenia. 12. W przypadku braku usunięcia wskazanych wad przez Wykonawcę Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia operatu i naliczenia kary umownej w wysokości 30% łącznego wynagrodzenia brutto wskazanego w § 7 ust.2 umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 13. Przyjęcie każdej partii przedmiotu umowy, który został zlecony zgodnie z zapisami § 2 ust. 1 umowy stanowiącej załącznik do SIWZ, będzie następowało poprzez podpisanie przez Wykonawcę oraz przez przedstawiciela Zamawiającego, bez uwag, protokołu odbioru. Wzór protokołu odbioru zlecenia stanowi załącznik nr 2 do umowy. 14. Protokoły, o których mowa w § 2 ust. 1 oraz § 5 ust. 8 umowy, będą podpisywane w siedzibie Zamawiającego. 15. W przypadku konieczności potwierdzenia aktualności operatu szacunkowego w okresie 24 miesięcy od daty jego odbioru, Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia stosownej klauzuli aktualizującej operat szacunkowy. 16. Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego będzie dokonane w ciągu 7 dni od daty otrzymania zlecenia aktualizacyjnego, bez dodatkowego wynagrodzenia. 17. Nie dotrzymanie przez Wykonawcę wyznaczonego terminu na potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego albo na usunięcie jego wad, daje Zamawiającemu prawo do naliczenia kar umownych według zasad określonych w § 8 umowy. 18. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy przy użyciu materiałów własnych. 19. Wykonawca zobowiązuje się do skompletowania we własnym zakresie i na własny koszt dokumentacji niezbędnej do wykonania zamówienia. Część II 1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji wykonanie operatów szacunkowych określających wartość 300 lokali użytkowych będących własnością Zamawiającego oraz sporządzenie rzutów lokali poświadczonych przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia. 2. Przedmiot zamówienia określony w pkt. 1 zostanie wykonany partiami, w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę od Zamawiającego zlecenia na podstawie protokołu przyjęcia zlecenia. Wzór protokołu przyjęcia zlecenia stanowi załącznik nr 1 do umowy. 3. W pierwszej kolejności zostanie sporządzony i dostarczony w dwóch egzemplarzach do siedziby Zamawiającego Rzut lokalu zleconego Wykonawcy na podstawie pkt. 2, wraz z pisemnym zgłoszeniem ewentualnych rozbieżności. 4. W przypadku wystąpienia rozbieżności Zamawiający może odstąpić od zlecenia wykonania przez Wykonawcę operatu na poszczególne lokale. 5. W przypadku odstąpienia od wykonania operatu, za wykonany Rzut Zamawiający wypłaci Wykonawcy 30% wynagrodzenia opisanego w § 7 ust. 2 umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 6. Przyjęcie zlecenia przez Wykonawcę nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę od Zamawiającego informacji o przygotowanym zleceniu. 7. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić wycenę nieruchomości wymienionych w pkt. 1 w formie operatu szacunkowego w 1 egzemplarzu dla każdej nieruchomości. 8. Zamawiający dokona sprawdzenia prawidłowości wykonania operatów szacunkowych terminie 14 dni od daty złożenia operatów u Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do odebrania operatu z naniesionymi uwagami w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty otrzymania informacji od Zamawiającego o uwagach do operatu. 10. Informacje o uwagach będą przekazywane Wykonawcy w formie pisemnej lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego. 11. W przypadku zgłoszenia konieczności usunięcia wad, Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia w terminie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego, nie dłuższym niż 7 dni od daty odbioru przez Wykonawcę zlecenia usunięcia wad, bez dodatkowego wynagrodzenia. 12. W przypadku braku usunięcia wskazanych wad przez Wykonawcę Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia operatu i naliczenia kary umownej w wysokości 30% łącznego wynagrodzenia brutto wskazanego w § 7 ust.2 umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 13. Przyjęcie każdej partii przedmiotu umowy, który został zlecony zgodnie z zapisami § 2 ust. 1 umowy stanowiącej załącznik do SIWZ, będzie następowało poprzez podpisanie przez Wykonawcę oraz przez przedstawiciela Zamawiającego, bez uwag, protokołu odbioru. Wzór protokołu odbioru zlecenia stanowi załącznik nr 2 do umowy. 14. Protokoły, o których mowa w § 2 ust. 1 oraz § 5 ust. 8 umowy, będą podpisywane w siedzibie Zamawiającego. 15. W przypadku konieczności potwierdzenia aktualności operatu szacunkowego w okresie 24 miesięcy od daty jego odbioru, Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia stosownej klauzuli aktualizującej operat szacunkowy. 16. Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego będzie dokonane w ciągu 7 dni od daty otrzymania zlecenia aktualizacyjnego, bez dodatkowego wynagrodzenia. 17. Nie dotrzymanie przez Wykonawcę wyznaczonego terminu na potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego albo na usunięcie jego wad, daje Zamawiającemu prawo do naliczenia kar umownych według zasad określonych w § 7 umowy. 18. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy przy użyciu materiałów własnych. 19. Wykonawca zobowiązuje się do skompletowania we własnym zakresie i na własny koszt dokumentacji niezbędnej do wykonania zamówienia. Część III 1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji wykonanie operatów szacunkowych określających wartość 50 nieruchomości niezabudowanych i zabudowanych położonych w Warszawie i na terenie woj. mazowieckiego znajdujących się w zasobie przez Zamawiającego oraz określenie wartości 30 służebności gruntowych. 2. Przedmiot zamówienia określony w pkt. 1 zostanie wykonany partiami, w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę od Zamawiającego zlecenia na podstawie protokołu przyjęcia zlecenia. Wzór protokołu przyjęcia zlecenia stanowi załącznik nr 1 do umowy. 3. Przyjęcie zlecenia przez Wykonawcę nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę od Zamawiającego informacji o przygotowanym zleceniu. 4. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić wycenę nieruchomości wymienionych w pkt. 1 w formie operatu szacunkowego w 1 egzemplarzu dla każdej nieruchomości. 5. Zamawiający dokona sprawdzenia prawidłowości wykonania operatów szacunkowych terminie 14 dni od daty złożenia operatów u Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do odebrania operatu z naniesionymi uwagami w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty otrzymania informacji od Zamawiającego o uwagach do operatu. 7. Informacje o uwagach będą przekazywane Wykonawcy w formie pisemnej lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego. 8. W przypadku zgłoszenia konieczności usunięcia wad, Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia w terminie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego, nie dłuższym niż 7 dni od daty odbioru przez Wykonawcę zlecenia usunięcia wad, bez dodatkowego wynagrodzenia. 9. W przypadku braku usunięcia wskazanych wad przez Wykonawcę Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia operatu i naliczenia kary umownej w wysokości 30% łącznego wynagrodzenia brutto wskazanego w § 6 ust.2 umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 10. Przyjęcie każdej partii przedmiotu umowy, który został zlecony zgodnie z zapisami § 2 ust. 1 umowy stanowiącej załącznik do SIWZ, będzie następowało poprzez podpisanie przez Wykonawcę oraz przez przedstawiciela Zamawiającego, bez uwag, protokołu odbioru. Wzór protokołu odbioru zlecenia stanowi załącznik nr 2 do umowy. 11. Protokoły, o których mowa w § 2 ust. 1 oraz § 4 ust. 8 umowy, będą podpisywane w siedzibie Zamawiającego. 12. W przypadku konieczności potwierdzenia aktualności operatu szacunkowego w okresie 24 miesięcy od daty jego odbioru, Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia stosownej klauzuli aktualizującej operat szacunkowy. 13. Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego będzie dokonane w ciągu 7 dni od daty otrzymania zlecenia aktualizacyjnego, bez dodatkowego wynagrodzenia. 14. Nie dotrzymanie przez Wykonawcę wyznaczonego terminu na potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego albo na usunięcie jego wad, daje Zamawiającemu prawo do naliczenia kar umownych według zasad określonych w § 7 umowy. 15. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy przy użyciu materiałów własnych. 16. Wykonawca zobowiązuje się do skompletowania we własnym zakresie i na własny koszt dokumentacji niezbędnej do wykonania zamówienia. Część IV 1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową 5 nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłaty rocznej za użytkowania wieczystego gruntów położonych w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia określony w pkt. 1 zostanie wykonany partiami, w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę od Zamawiającego zlecenia na podstawie protokołu przyjęcia zlecenia. Wzór protokołu przyjęcia zlecenia stanowi załącznik nr 1 do umowy. 3. Przyjęcie zlecenia przez Wykonawcę nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę od Zamawiającego informacji o przygotowanym zleceniu. 4. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić wycenę określoną w pkt. 1 w formie operatu szacunkowego w 1 egzemplarzu dla każdej nieruchomości. 5. Zamawiający dokona sprawdzenia prawidłowości wykonania operatów szacunkowych w terminie 14 dni od daty złożenia operatów u Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do odebrania operatu z naniesionymi uwagami w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty otrzymania informacji od Zamawiającego o uwagach do operatu. 7. Informacje o uwagach będą przekazywane Wykonawcy w formie pisemnej lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego. 8. W przypadku zgłoszenia konieczności usunięcia wad, Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia w terminie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego, nie dłuższym niż 7 dni od daty odbioru przez Wykonawcę zlecenia usunięcia wad, bez dodatkowego wynagrodzenia. 9. W przypadku braku usunięcia wskazanych wad przez Wykonawcę Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia operatu i naliczenia kary umownej w wysokości 30% łącznego wynagrodzenia brutto wskazanego w § 6 ust.2 umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 10. Przyjęcie każdej partii przedmiotu umowy, który został zlecony zgodnie z zapisami § 2 ust. 1 umowy stanowiącej załącznik do SIWZ, będzie następowało poprzez podpisanie przez Wykonawcę oraz przez przedstawiciela Zamawiającego, bez uwag, protokołu odbioru. Wzór protokołu odbioru zlecenia stanowi załącznik nr 2 do umowy. 11. Protokoły, o których mowa w § 2 ust. 1 oraz § 4 ust. 8 umowy, będą podpisywane w siedzibie Zamawiającego. 12. W przypadku konieczności potwierdzenia aktualności operatu szacunkowego w okresie 24 miesięcy od daty jego odbioru, Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia stosownej klauzuli aktualizującej operat szacunkowy. 13. Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego będzie dokonane w ciągu 7 dni od daty otrzymania zlecenia aktualizacyjnego, bez dodatkowego wynagrodzenia. 14. Nie dotrzymanie przez Wykonawcę wyznaczonego terminu na potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego albo na usunięcie jego wad, daje Zamawiającemu prawo do naliczenia kar umownych według zasad określonych w § 7 umowy. 15. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy przy użyciu materiałów własnych. 16. Wykonawca zobowiązuje się do skompletowania we własnym zakresie i na własny koszt dokumentacji niezbędnej do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien dokonać wyceny nieruchomości zgodnie z przepisami: - ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2010r, Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) - rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.) - właściwymi przepisami obowiązującymi w danym zakresie, oraz Standardami Zawodowymi Rzeczoznawców Majątkowych. Wykonawca przeniesie na rzecz Zamawiającego całość majątkowych praw autorskich do wszelkich utworów wykonanych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia z możliwością udzielenia sublicencji na wszelkich znanych w chwili zawarcia niniejszej umowy polach eksploatacji, a w szczególności w zakresie: - utrwalenia i zwielokrotnienia przedmiotu umowy - wytwarzanie dowolną techniką, w tym drukarską, reprograficzną oraz techniką cyfrową, - obrotu oryginałem lub egzemplarzami przedmiotu zamówienia, wprowadzanie do obrotu, użyczenia, najmu, oryginału lub egzemplarzy Dzieła, - wszelkiego rozpowszechniania, w tym wprowadzania zapisów przedmiotu zamówienia do pamięci komputerów i serwerów sieci komputerowych, w tym ogólnie dostępnych w rodzaju Internetu i udostępniania ich użytkownikom takich sieci, - przekazywania lub przesyłania zapisów przedmiotu zamówienia pomiędzy komputerami, serwerami, użytkownikami (korzystającymi), innymi odbiorcami, przy pomocy wszelkiego rodzaju środków i technik.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść w każdej z części, na którą składa ofertę, wadium w wysokości: 1) w części 1 zamówienia - 4 500,00 (słownie: cztery tysiące pięćset zł.); 2) w części 2 zamówienia - 3 600,00 (słownie: trzy tysiące sześćset zł.); 3) w części 3 zamówienia - 1 100,00 (słownie: jeden tysiąc sto zł); 4) w części 4 zamówienia - 65,00 (słownie: sześćdziesiąt pięć zł);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach