Przetargi.pl
Wycena nieruchomości zabudowanych będących w zasobie Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu w 2019 r.

Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-631 Poznań, ul. Dojazd
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 660 67 00 , fax. 61 660 67 01
  • Data zamieszczenia: 2018-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu
    ul. Dojazd 30
    60-631 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 660 67 00, fax. 61 660 67 01
    REGON: 1126394600418
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycena nieruchomości zabudowanych będących w zasobie Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w postaci sporządzania wycen majątku Skarbu Państwa znajdującego się w dyspozycji Agencji Mienia Wojskowego na terenie objętym właściwością Oddziału Regionalnego Poznań, tj. głównie na obszarze województwa wielkopolskiego oraz w miejscowości Sieradz. 2. Zamawiający stosownie do przepisów ustawy z dnia 10 lipca 2015 r. o Agencji Mienia Wojskowego (t.j. Dz. U. 2018, poz. 2308 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 2018, Nr 2204 tj.) prowadzi obrót nieruchomościami o przeznaczeniu mieszkalnym oraz innym niż mieszkalne, z zastosowaniem cen ustalonych na podstawie wartości rynkowych oszacowanych przez rzeczoznawców majątkowych. W związku z powyższym przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem wykonanie usług szacowania wartości nieruchomości wraz z aktualizacją znajdujących się w zasobach Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Poznaniu. 3. Wykonanie max 2 operatów szacunkowych - wycen nieruchomości zabudowanych usytuowanych w miejscowościach objętych właściwością Oddziału. 4. Opisane powyżej zamówienie obejmuje maksymalne ilości przewidywanej wyceny w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia publicznego w ilości 1 wyceny. 5. Zakres wyceny obejmuje wykonanie: 1) operatu szacunkowego określającego wartość rynkową wskazanej przez Zamawiającego nieruchomości (w 2 egz.); 2) dokumentacji fotograficznej wycenianych nieruchomości; 3) nieodpłatnej aktualizacji lub potwierdzenia aktualizacji wartości nieruchomości określonej w operacie szacunkowym, w terminie dwóch lat licząc od daty sporządzenia operatu; 4) operaty szacunkowe powinny zawierać informacje o przeznaczeniu nieruchomości w planach zagospodarowania przestrzennego bądź studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego; 5) operaty szacunkowe powinny zawierać także dokładny opis nieruchomości. 6. Podstawą wykonania dokumentacji wynikającej z przedmiotu zamówienia będzie otrzymanie zlecenia z wyszczególnieniem lokalizacji nieruchomości. 7. Termin wykonania operatów szacunkowych wynosi maksymalnie 14 dni od daty otrzymania poszczególnych zleceń. Wykonawca może powyższy termin skrócić, gdyż stanowi on kryterium oceny ofert. Termin wykonania operatu nie powinien być krótszy niż 7 dni. 8. Operat szacunkowy wraz z załącznikami Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do kancelarii (pokój nr 1) Oddziału Regionalnego AMW w Poznaniu przy ul. Dojazd 30, w 2 egzemplarzach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy - sporządzone na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczenia od podwykonawców. 3. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Inne dokumenty: W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 5 . Forma składanych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów: 1) oferta, o której mowa w ust. 1, musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności; 2) oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy, o którym mowa w ust. 2, musi być złożone w oryginale; 3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w ust. 3, musi być złożone w oryginale; 4) dokument, z którego wynikać będzie zakres umocowania, musi być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; 5) każda strona oferty powinna być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty, Zamawiający nie wymaga parafowania stron nie zapisanych; 6) wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski; 7) w przypadku Wykonawców, o których mowa w ust. 6, kopie dokumentów dotyczących Wykonawcy muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo; 2) wymóg złożenia oświadczenia o braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w ust. 2, dotyczy każdego z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach