Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy zadania pn. „Przebudowa budynku dawnego Teatru Letniego w Legnicy dla potrzeb adaptacji obiektu na Centrum Kultury, Nauki i Edukacji Witelona” - Etap I

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2018-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy zadania pn. „Przebudowa budynku dawnego Teatru Letniego w Legnicy dla potrzeb adaptacji obiektu na Centrum Kultury, Nauki i Edukacji Witelona” - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowę budynku dawnego Teatru Letniego w Legnicy dla potrzeb adaptacji obiektu na Centrum Kultury, Nauki i Edukacji Witelona – Etap I – obiekt wpisany jest do rejestru zabytków decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu z dnia 01.09.2015r. pod numerem A/5974, obiekt zlokalizowany przy al. Orła Białego w Zabytkowym Parku Miejskim wpisanym jest do rejestru zabytków decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu z dnia 30.03.2010r. pod numerem A/1712. Przebudowa istniejącego budynku o kubaturze 16 828,60 m3 i powierzchni użytkowej 2 425,41m2 ( Etap I), zagospodarowanie dziedzińca, w tym wykonanie między innymi następujących robót: 1) przebudowa budynku istniejącego (etap I) polegająca na: • rozbiórce w części pomieszczeń piwnicy istniejących i wykonanie nowych posadzek na gruncie w postaci konstrukcyjnej żelbetowej płyty fundamentowej w systemie szczelnej wanny • wykonaniu żelbetowej ściany w systemie szczelnej wanny w części pomieszczeń piwnicy , połączonej z płytą fundamentową • wykonaniu pionowej izolacji przeciwwodnej ścian poniżej poziomu terenu • montaż urządzenia do osuszania murów, metodą magneto-kinetyczną • wymianie części zniszczonych drewnianych stropów na nowe stropy • wymianie części stropów żelbetowych nad piwnicą na nowe • wzmocnieniu i naprawie istniejących stropów drewnianych • zainstalowaniu dwóch wind osobowych dostosowanych dla osób niepełnosprawnych • dostosowaniu obiektu dla osób niepełnosprawnych poprzez wykonanie wyprofilowania w chodniku • ociepleniu budynku od wewnątrz • remoncie istniejących schodów drewnianych zabytkowej klatki schodowej • wzmocnieniu więźby dachowej z częściową wymianą uszkodzonych elementów • wymianie pokrycia dachowego na dachówkę układaną w koronkę • wykonaniu nowych rynien i rur spustowych oraz wymianie obróbek blacharskich • wykonaniu obudowy czerpni i wyrzutni dachowych i ściennych • wymianie istniejących świetlików na nowe • remoncie pokryć dachowych dachów niższych budynku • renowacja istniejącego stelażu stalowego podwieszanego w wiatrołapie • remoncie istniejących stropów kasetonowych, wraz z pracami konserwatorskimi przy polichromiach • utworzeniu zadaszenia na dziedzińcu od strony zachodniej • przebudowie schodów wejściowych do budynku, schodów przy tarasie oraz remont tarasu zewnętrznego • wykonaniu nowych schodów zewnętrznych • wykonanie nowych schodów wewnętrznych klatki KL1 • wykonaniu lekkich schodów stalowych z sali ekspozycyjnej na parterze na I piętro • wykonaniu schodów z sali ekspozycyjnej na scenę oraz z piwnicy do sali ekspozycyjnej • wykonaniu schodów i pochylni w konstrukcji podłogi podniesionej na I piętrze • wykonaniu przebić pod nowe otwory okienne i drzwiowe • wymianie istniejącej płyty żelbetowej zadaszenia nad portykiem wejściowym • wymianie podłogi podniesionej głównej sali ekspozycyjnej , odtworzenie drewnianego parkietu pod względem wymiarów i ułożenia • wymianie płyty stropowej istniejących balkonów zewnętrznych • wykonaniu stropu żelbetowego nad sceną, przeszklonego balkonu, wraz z przeszklonymi salami zajęć w przestrzeni sceny • wykonaniu przeszklonego wiatrołapu • wykonaniu nowych ścian zewnętrznych wraz z fundamentami kawiarni i łącznika wraz z podłogami na gruncie • przemurowanie ścian dobudówki od strony tarasu wewnętrznego oraz wykonanie konstrukcji dachu • remoncie elewacji • wymianie i renowacji stolarki okiennej • wymianie i renowacji istniejącej stolarki drzwiowej • wykonaniu ścian działowych • zabezpieczeniu elementów stalowych • wykonaniu sufitów podwieszanych w wc • wykonaniu nowych tynków wewnętrznych • przygotowaniu budynku pod planowaną rozbudowę • wyburzeniu istniejących wtórnych dobudówek oraz pozostałych pracach rozbiórkowych • prace wykończeniowe ,położenie posadzek , okładzin , tynków , malowanie • wykonaniu wewnętrznych instalacji sanitarnych, wentylacji, elektrycznych i teletechnicznych • remoncie i aranżacji wnętrza z uwzględnieniem nowej funkcji budynku Centrum, w szczególności przebudowa sanitariatów, niezbędnych przebić, zamurowań, a także usunięcie wybranych ścianek działowych, 2) przygotowanie pomieszczeń pod wyposażenie zgodnie z projektem ekspozycji : parter: rakieta Rexus 21, moduł DREAM, model wiercenia w mikrograwitacji, interaktywny model eksperymentu DREAM, interaktywna komora próżniowa, skały i minerały występujące w asteroidach, naukowe rezultaty eksperymentu DREAM, statki do wydobywania na asteroidach, stanowisko z wirtualnym oglądaniem model w 3D, parter: automat do zakupu biletów, infokiosk IK1- mapa centrum, infokiosk IK2- reklama centrum, infokiosk IK3- historia budynku i Parku Miejskiego, infokiosk IK4- historia Witelona, wyposażenie sali ekspozycyjnej - kosmos widziany z ziemi: stoły dotykowe ST1 i STII, infokiosk IK1- region-geografia, infokiosk IK2- region-kultura, infokiosk IK3- region-przemysł- technologie, infokiosk IK4- region-przemysł- wydobycie, Wyświetlacz- ekran kulisty- EK, postument lustrzany- PL, skafander rosyjski Sokol SK-1, rakieta rosyjska Wostok 1, skafander amerykański G-2G, skafander amerykański G-2G, statki Apollo- Sojuz, wahadłowce: rosyjski Buran i amerykański Atlantis, robot EuGenius, podświetlane przejście; wyposażenie sali ekspozycyjnej - widok kuli ziemskiej z kosmosu, scena: Sputnik 1, Infokiosk IK1, IK2; sala ekspozycyjna: rakieta Saturn V, replika statku kosmicznego Sojuz, modułu głównej stacji kosmicznej Mir, modułu Kwant 1, transportowego statku kosmicznego Progress, moduł Destiny- laboratorium; ekspozycja zwierzęta w kosmosie, ekspozycja urządzenie sanitarne Międzynarodowej Stacji Kosmicznej, ekspozycja żywność w kosmosie, rękawice doświadczalne, sala ekspozycyjna: stanowiska doświadczalne, pomieszczenie interaktywne stacji kosmicznej, stanowisko sterowania manipulatorem typu delta, stanowisko wirtualnej rzeczywistości, podświetlane przejście, ściana z małymi monitorami, ekspozycja projektu Frede, skafander kosmiczny do robienia zdjęć, symulator kokpitu statku kosmicznego, luneta do obserwacji ekspozycji, luneta z wyświetlanymi zdjęciami z kosmicznego teleskopu Hubble’a, luneta z wyświetlanymi zdjęciami pokazującymi obraz widoczny przez teleskop naziemny, tablice informacyjne, ekspozycja maszyna do grawerowania, ekspozycja elastyczne szkło, tablice informacyjne z ekranami dotykowymi, ekspozycja kabina kalejdoskop, ekspozycja złudzenie optyczne „okręgi i fale”, ekspozycja zoetrope, ekspozycja mieszanie barw podstawowych RGB, ekspozycja mieszanie barw wtórnych CMY, ekspozycja lusterka, ekspozycja załamanie światła, ekspozycja rozchodzenie się światła, ekspozycja Układ Słoneczny, tablice informacyjne, tablice podświetlane, Układ Słoneczny w ruchu ( z wyłączeniem pomieszczenia nr 038 w Etapie II) 3) prace związane z zagospodarowaniem terenu (etap I): • rozbiórka murowanego ogrodzenia z bramą wjazdową oraz wtórnych dobudówek od strony zachodniej • przebudowa ciągu pieszo-jezdnego od ulicy Reymonta do głównej promenady Parku Miejskiego (Aleja Orła Białego) stanowiącego dojazd do obiektu. • przebudowa parkingu dla samochodów osobowych kolidującego z projektowanym portykiem. • wycinka istniejących drzew • zagospodarowanie zieleni wokół budynku • remont i przebudowa ciągów pieszych i alei parkowych wokół budynku Centrum Witelona wraz z odwodnieniem i elementami małej architektury • budowa sieci i przyłączy: - budowa przyłączy wod.-kan, likwidacja nieczynnych odcinków - budowa instalacji drenażowej wokół budynku , oraz instalacji drenażowej podposadzkowej - budowa z przebudową przyłącza energetycznego wraz z rozdzielnicą główną zlokalizowaną na terenie Palmiarni - budowa przyłącza c.o. do sieci miejskiej - budowa kanalizacji teletechnicznej do budynku z szafą dystrybucyjną - przebudowa sieci hydrantowej - ustalenie lokalizacji przyłącza światłowodowego do budynku (budowa przyłącza wraz niezbędną przebudową sieci teletechnicznej na terenie Parku będzie realizowana w terminie późniejszym w ramach odrębnego zadania inwestycyjnego – poza opracowaniem), - wykonanie instalacji oświetlenia terenu i iluminacji bryły obiektu - przebudowa sieci kolidujących z budową portyku: przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej, przebudowa kanalizacji i sieci teletechnicznych Zgodnie z załączoną dokumentacją tj. Rozdział Nr 4 siwz „Dokumentacja” i Rozdział 5 „Formularz cenowy” oraz przedmiary robót. UWAGA: W opisie przedmiotu zamówienia wyspecyfikowano wyposażenie zgodnie z projektem ekspozycji oraz w „ Dokumentacji” załączono PROJEKT EKSPOZYCJI w celach informacyjnych, aby Wykonawca miał pełną wiedzę o projektowanej funkcji obiektu. WYPOSAŻENIE nie jest przedmiotem zamówienia i nie należy go wyceniać. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 108 – tekst jednolity) • prace ogólnobudowlane – robotnicy budowlani, • roboty w zakresie burzenia, roboty murarskie i murowe - robotnicy budowlani, • roboty w zakresie stolarki budowlanej – monterzy, • roboty budowlane – tynkarz, murarz, • roboty instalacji centralnego ogrzewania – monterzy, • montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej - monterzy instalacji wodno-kanalizacyjnej, • prace elektryczne – elektromonterzy, • wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty – dekarze. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 30.000,00 PLN słownie trzydzieści tysięcy złotych . 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego. 4. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz, 3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz, 5) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie, 6) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz, 7) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz, 8) Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz, 9) Wypełniony i podpisany formularz cenowy – Rozdział Nr 5 siwz. 10) Wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj. wykonał co najmniej 2 zamówienia: polegające na przebudowie budynków o kubaturze co najmniej 4.000 m3-każde objętych ochroną konserwatorską, w tym co najmniej jednego budynku wpisanego do rejestru zabytków.; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg wzoru - załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty; 11) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg wzoru załącznik nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2siwz; 12) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 llub art. 14 RODO - wg załącznika nr 10 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach