Przetargi.pl
Wybór wykonawcy zadania pn. 1.Przeprowadzenie Kampanii edukacyjnej zgodnie z zadaniem: Realizacja PONE na terenie Legnicy.Program pilotażowy KAWKA oraz 2.Utworzenie baz danych pozwalających na inwentaryzację źródeł emisji zgodnie z zadaniem :Realizacja PONE na terenie Legnicy.

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, pl. Słowiański 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7212100 , fax. 076 7212115
  • Data zamieszczenia: 2015-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8 8
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7212100, fax. 076 7212115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnica.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór wykonawcy zadania pn. 1.Przeprowadzenie Kampanii edukacyjnej zgodnie z zadaniem: Realizacja PONE na terenie Legnicy.Program pilotażowy KAWKA oraz 2.Utworzenie baz danych pozwalających na inwentaryzację źródeł emisji zgodnie z zadaniem :Realizacja PONE na terenie Legnicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dla części I: I. Przedmiot zamówienia: Przeprowadzenie Kampanii edukacyjnej zgodnie z zadaniem: Realizacja PONE na terenie Legnicy - likwidacja niskiej emisji w rejonie ulicy Głogowskiej i w obiektach użyteczności publicznej Gminy Legnica w ramach programu Likwidacja niskiej emisji wspierająca wzrost efektywności energetycznej i rozwój rozproszonych odnawialnych źródeł energii. Część 1) Program pilotażowy KAWKA. II. Zamówienie obejmuje: Kampania powinna być ukierunkowana na wskazanie korzyści zdrowotnych i społecznych z eliminacji niskiej emisji musi być skierowana do wszystkich mieszkańców Legnicy. Jeśli jej skutkiem ma być podniesienie świadomości społeczeństwa w zakresie ograniczenia niskiej emisji, najważniejszymi grupami odbiorców powinni być: 1. osoby edukujące, w tym: nauczyciele, osoby prowadzące szkolenia, kursy, dziennikarze lokalnych mediów, zarządcy nieruchomości, urzędnicy mający bezpośrednią styczność z mieszkańcami - działania kierowane do tej grupy mają na celu dostarczenie informacji, kompetencji i praktycznych umiejętności edukującym, którą powinni wykorzystać do realizacji aktywnych działań związanych z ochroną powietrza poprzez rzetelne przekazywanie odpowiednich informacji społeczeństwu, w tym dzieciom i młodzieży w placówkach oświatowych, 2. dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz młodzież szkolna - grupa istotna ze względu na przełożenie zachowań proekologicznych ze szkoły na płaszczyznę rodziny oraz wczesne wypracowanie postaw proekologicznych. Kampania edukacyjna tej grupy ma na celu budowanie świadomości o szkodliwym działaniu zanieczyszczeń, zawartych w powietrzu jakim oddychamy, na zdrowie i otoczenie oraz wskazywanie pozytywnych i negatywnych zachowań i postaw, które mają wpływ na ochronę powietrza, 3. mieszkańcy Legnicy, w tym zamieszkujący obszary objęte programem naprawczym w zakresie poprawy jakości powietrza. Celem kampanii jest uświadomienie tej grupy odbiorców, że za stan jakości powietrza w swoim otoczeniu odpowiedzialny jest każdy człowiek oraz wskazywanie na odpowiedzialność za reagowanie na działania innych osób. Kampania edukacyjna ma za zadanie dostarczenie informacji w zakresie: 1. skąd czerpać informacje o jakości powietrza w miejscu zamieszkania, 2. w jaki sposób zanieczyszczenia powietrza wpływają w miejscu zamieszkania na jakość życia i zdrowie, żywność, roślinność i otoczenie oraz jakie to zanieczyszczenia i kiedy powstają, 3. sposobów efektywnego wykorzystania paliw, 4. odpowiedzialności w zakresie wpływu na powietrze, którym oddycha każdy mieszkaniec, 5. czym grozi spalanie odpadów w piecach i kotłach domowych. III. Planowane działania i elementy Kampanii: Działania Opis działania Odbiorcy Materiały drukowane: ulotki, plakaty, broszury, pakiety informacyjne, naklejki informujące. Gadżety. - dołączenie ulotek informacyjnych o sposobach ograniczenia niskiej emisji, w tym zakresie ogrzewania budynków do pozwoleń budowlanych, - przekazywanie ulotek informacyjnych do mieszkańców zamieszkujących obszary objęte programem naprawczym w zakresie poprawy jakości powietrza, np. podczas płacenia za czynsz, czy załatwiania innych spraw związanych z lokalem, - pakiety informacyjne przekazywane osobom edukującym, - umieszczenie plakatów i broszur informacyjnych w miejscach publicznych, Mieszkańcy Legnicy Szkolenia, konferencje, infolinia, dni otwarte, wizyty studyjne, zebrania, spotkania, wystawy, wydarzenia. - dni otwarte w elektrociepłowni dla dzieci, aby mogły dowiedzieć się, jak wytwarzane jest ciepło w zdrowej atmosferze i jak należy je oszczędzać, - odwiedzenie kotłowni lokalnych, aby pokazać nauczycielom sposoby spalania paliw, z czym się one wiążą, jak wpływają na powietrze, - wystawy poświęcone spalaniu odpadów w okresie grzewczym, np. w postaci ogólnodostępnych plakatów ustawionych w miejscach odwiedzanych przez wielu ludzi, w galeriach handlowych, w rynkach miast, - szkolenia dla osób edukujących, - informacja edukacyjna dla dzieci w przedszkolach i szkołach, - uruchomienie infolinii, - organizacja konferencji tematycznych, - spotkania, połączone z przekazaniem powiązanych informacji w postaci ulotek, folderów lub gadżetów, będą wywierać większy wpływ na postrzeganie problemu i utrwalenie informacji, - prezentacja zdjęć, filmów, makiet na organizowanych spotkaniach, wystawach, przedstawiających realny wpływ zanieczyszczeń powietrza na jakość życia i zdrowia człowieka, - ekoakcje połączone z konkursami dla najmłodszych dzieci, - happeningi. Osoby edukujące, Dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz młodzież szkolna Środki masowego przekazu - reklama i artykuły w prasie, - audycje w telewizji lokalnej wszyscy odbiorcy Strony internetowe - umieszczenie informacji na stronie internetowej wnioskodawcy i partnerów projektu wszyscy odbiorcy IV. Dane techniczne: 1. Przygotowanie treści i grafiki oraz zlecenie wykonania 2000 szt. ulotek skierowanych do dzieci oraz 4000 szt. ulotek skierowanych do osób dorosłych, format A4 składane do 1/3, papier kreda błysk, gramatura - 135 g, uszlachetnienie - zabezpieczenie druku, kolorowość - druk dwustronny kolorowy. 2. Opracowanie graficzne i wydruk broszur - 8 str., 500 szt., offset, 200 g, biały, szyte, 4+4, format B5. 3. Opracowanie graficzne i wydruk 2000 szt. naklejek (wymiary 6x10 cm), kolor, cięte na ostro. 4. Dostarczenie gadżetów promocyjnych ze znakowaniem w 1 kolorze: - jojo drewniane - 200 szt. - długopis drewniany - 2000 szt. - opaska odblaskowa - 500 szt. - balony - 2000 szt. - kredki w opakowaniu z recyklingu - 200 szt. 5. Przygotowanie treści i grafiki oraz zlecenie wykonania 50 szt. plakatów B2 - papier kreda, pełny kolor, gramatura 150 g 6. Przygotowanie treści i grafiki oraz zlecenie wykonania 3 szt. Roll up exclusiv format 120x203 cm, kaseta szeroka, kolor aluminium anodowane, torba transportowa, grafika  drukowania przy rozdzielczości HQ, materiał blockout biało/biały z możliwością wymiany grafiki. 7. Prezentacja zdjęć dotyczących niskiej emisji, spotów filmowych poruszających ten temat, makiet podczas wydarzeń organizowanych w ramach projektu. 8. Koordynacja Dni Otwartych Ciepłowni (współpraca z ciepłownią) oraz wizyty w kotłowniach lokalnych przez okres trwania projektu. 9. Przeprowadzenie ok. dwugodzinowego szkolenia dla osób edukujących z zakresu likwidacji niskiej emisji: - przygotowanie materiałów szkoleniowych: 100 szt., A4, okładka kolor, wnętrze czarno-białe, ok. 50 str., zawierające scenariusze zajęć na temat niskiej emisji. 10. Infolinia jako numer telefonu do Urzędu Miasta Legnicy. 11. Zorganizowanie i przeprowadzenie jednej konferencja na zakończenie kampanii: - wynajęcie sali wraz z obsługa i wyposażeniem, - czas trwania ok. 5 godzin, - przygotowanie i wydruk zaproszeń na wydarzenie (100 szt.) - format zaproszeń: A4 do A5, wydrukowane na papierze grubości 200 g/ m2, - wysyłka zaproszeń do udziału, - opracowanie graficzne i wydruk 3 szt. plakatu na konferencję w formacie A1, - usługa gastronomiczna: przerwa kawowa (dla ok. 100 osób), - przygotowanie wykładu i jego wygłoszenie (ok 10 wykładowców), - druk programu konferencji (100 szt.), - przygotowanie i wydruk identyfikatorów, - nocleg dla wykładowców, - obsługa konferencji. 12. Zorganizowanie 2 spotkań z mieszkańcami, wynajęcie sali i przygotowanie materiałów informacyjnych. 13. Zorganizowanie wystawy poświęconej spalaniu odpadów w okresie grzewczym i zlokalizowanie jej w miejscu ogólnodostępnym dla zwiedzających. 14. Zorganizowanie ekoakcji dla dzieci: - nagrody w konkursie (o wartości min. 2000 zł), - poinformowanie o konkursie placówek edukacyjnych. 15. Zorganizowanie 2 happeningów. 16. Wykonanie filmu o długości 3 min., montaż filmu w formie teledysku, jakość Full HD. Jednorazowa emisja filmu w telewizji lokalnej. 17. Produkcja filmu edukacyjnego o długości 120 sekund. Usługa obejmuje produkcję filmu, w jakości umożliwiającej jego emisję w lokalnej telewizji wraz z opracowaniem scenariusza. Film ma być emitowany w ciągu 10 dni w lokalnej telewizji. 18. Produkcja spotu radiowego o długości 30 sekund i jego emisja w radio lokalnym 3x dziennie przez 10 dni. Emisja ma się odbywać w dni robocze w godzinach miedzy 6.00-18.00. Usługa ma obejmować: - nagranie spotu w jakości studyjnej, - podkład muzyczny, ewentualne efekty dźwiękowe, - miks, - mastering, - napisanie scenariusza. 19. Merytoryczne opracowanie trzech artykułów do prasy - każdy o długości 3000 znaków ze spacjami oraz trzy publikacje w wydaniu piątkowym gazety lokalnej (pół strony). Na ulotkach, plakatach i innych materiałach i gadżetach z nadrukiem winno znaleźć się logo Programu KAWKA. Szczegółowy zakres wykonania usługi z realizacją zamówienia zawarty jest w Projekcie umowy i załączniku numer 1 Projektu umowy. 8. Opis przedmiotu zamówienia: Dla części II : Utworzenie bazy danych realizowanej zgodnie z zadaniem Realizacja PONE na terenie Legnicy - likwidacja niskiej emisji w rejonie ulicy Głogowskiej i w obiektach użyteczności publicznej Gminy Legnica w ramach programu Likwidacja niskiej emisji wspierająca wzrost efektywności energetycznej i rozwój rozproszonych odnawialnych źródeł energii. Część 1) Program pilotażowy KAWKA, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: 1) Inwentaryzację i charakterystykę (wraz z charakterystyką budynków) źródeł niskiej emisji zanieczyszczeń z: a) terenów zabudowy jednorodzinnej, b) indywidualnych źródeł ciepła w budynkach wielorodzinnych, c) indywidualnych źródeł ciepła w budynkach komunalnych, d) indywidualnych źródeł ciepła w innych budynkach (obiekty usługowe, handlowe, obiekty użyteczności publicznej). 2) Wykonanie inwentaryzacji źródeł niskiej emisji na obszarze miasta Legnicy, która będzie zawierała dla każdego punktu - budynku niżej wymienione dane: 4. lokalizacja - adres zgodny z warstwą punktów adresowych Systemu Informacji Przestrzennej Urzędu Miasta Legnicy; 5. typ budynku; 6. rodzaje ogrzewania w budynku; 7. ilość, rodzaj i moc pieców/kotłów na paliwo stałe zlokalizowanych w budynku (punkt adresowy); 8. rodzaj i ilość spalanego paliwa stałego w ciągu roku w budynku/lokalu; 9. wielkość ogrzewanej powierzchni budynku/lokalu; 10. wielkość emisji pyłu zawieszonego PM 10, benzo(a)pirenu, pyłu zawieszonego PM 2,5; SO2, CO, CO2, NOx, wynikająca z liczby pieców/kotłów na paliwo stałe zlokalizowanych w budynku. 1) Baza danych powinna umożliwić wykonanie analizy techniczno-ekonomicznej przedsięwzięć, które powinny zostać wykonane w ramach redukcji niskiej emisji poprzez: wskazanie całych obszarów i dokładnej lokalizacji źródeł emisji (ciepła) niezbędnych do modernizacji lub wymiany, wytypowanie budynków, które kwalifikują się do przeprowadzenia termomodernizacji, -przewidywane i poniesione na każde przedsięwzięcie koszty, -źródła finansowania przedsięwzięć, -planowane zmniejszenie emisji, -osiągnięte wartości emisji. Szczegółowy zakres wykonania usługi z realizacją zamówienia zawarty jest w Projekcie umowy i załączniku numer 1 Projektu umowy. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 907311001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji- skrócenie terminu realizacji w stosunku do 30.06.2016r. - ilość dni
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bip.legnica.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną