Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy usługi związanej z obsługą osób niepełnosprawnych oraz osób z ograniczoną sprawnością ruchową podróżujących z Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach

Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-161 Katowice, Al. Korfantego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3927171, 3927202, , fax. 323 927 376
  • Data zamieszczenia: 2020-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
    Al. Korfantego 38
    40-161 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3927171, 3927202, , fax. 323 927 376
    REGON: 27050488900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice-airport.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy usługi związanej z obsługą osób niepełnosprawnych oraz osób z ograniczoną sprawnością ruchową podróżujących z Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w okresie 12 miesięcy w zakresie: 1) Obsługi: - osób niepełnosprawnych; - osób o ograniczonej sprawności ruchowej; 2) Pomocy: - osobom niepełnosprawnym; - osobom o ograniczonej sprawności ruchowej; podróżujących drogą lotniczą (zwanych w dalszej ogłoszenia: osobami niepełnosprawnymi lub PRM) do/z Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach, zgodnie z: Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie praw osób niepełnosprawnych oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej podróżujących drogą lotniczą (WE) nr 1107/2006 z dnia 5 lipca 2006 r. oraz Dokumentem 30 część I sekcja 5 Europejskiej Konferencji Lotnictwa Cywilnego (ECAC). Szczegółowy opis oraz zakres usługi zawarto w zaproszeniu do on-line postępowania, które dostępne jest pod adresem: https://www.katowice-airport.com/e-aukcje.php
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63730000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Po zgłoszeniu się do aukcji, w trakcie trwania rundy wstępnej, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu, za pośrednictwem platformy proe.biz w formie scanów (plik .pdf), następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 15 ust. 1 pkt 1-5 Regulaminu Wyłaniania Wykonawców w GTL S.A w Katowicach, zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia do on-line postępowania (Formularz oświadczeń); 1.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia do on-line postępowania (Formularz oświadczeń); 1.3. Wykaz wykonanych/wykonywanych usług, w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem: przedmiotu usługi, ilości obsłużonych pasażerów PRM, dat wykonania, miejsc i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę, do przedstawienia dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług(i) we wskazanym wykazie. Wzór wykazu wykonanych/wykonywanych usług stanowi załącznik nr 3 do zaproszenia do on-line postępowania. 1.4. Oświadczenie, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał i pozyska w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia do on-line postępowania (Formularz oświadczeń); 1.5. Pełnomocnictwo - jeśli dokumenty, o których mowa powyżej będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 2. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym wraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika z rejestru albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy załączyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. 4. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przedstawienie Umowy regulującej współprace Wykonawców. 5. Po zakończeniu rundy wstępnej (runda wstępna określa termin na składanie w portalu PROEBIZ. ofert cenowych), Zamawiający na podstawie załączonych dokumentów zweryfikuje czy Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z wymaganiami określonymi w zaproszeniu oraz ewentualnie wezwie go do uzupełnienia dokumentów. Jeżeli Wykonawca nie wykaże, że spełnia warunki określone w zaproszeniu, Zamawiający zweryfikuje dokumenty uczestnika postępowania, który złożył następną w kolejności pod względem ceny ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną