Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Zakaczawia w Legnicy - budowa bulwaru nad Kaczawą wraz z przebudową ulicy Nadbrzeżnej”.

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2018-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Zakaczawia w Legnicy - budowa bulwaru nad Kaczawą wraz z przebudową ulicy Nadbrzeżnej”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zadania obejmuje przebudowę ulicy Nadbrzeżnej i budowę bulwaru na pow. ok. 4.655 m2 , w tym wykonanie następujących robót: 1) przygotowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu w oparciu o przekazaną dokumentację. 2) w części drogowej: a) przebudowę jezdni o nawierzchni asfaltowo-betonowej b)przebudowę chodników z budową zatok postojowych w ul. Nadbrzeżnej - wykonanie nawierzchni z kostki granitowej i płyt kamiennych, c) budowę bulwaru z kostki kamiennej i nawierzchni z płyt kamiennych, d) zagospodarowanie pasów zieleni, e) docelową organizację ruchu drogowego – aktualizację, wprowadzenie i zatwierdzenie, 3) w części elektrycznej: a) modernizację oświetlenia ulicznego, b) zmiana lokalizacji szafki oświetleniowej, c) usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami elektroenergetycznymi n/n 0,4kV i SN 20kV, 4) budowę kanalizacji deszczowej: a) odwodnienie pasa drogowego, b) usunięcie kolizji na sieci wodociągowej, c) montaż regulatora przepływu wód deszczowych z tymczasowym wpięciem do kanalizacji sanitarnej, 5) Zamawiający zaleca realizację robót budowlanych w dwóch etapach: 1) I etap : przebudowa ul. Nadbrzeżnej na odcinku od ul. Wrocławskiej do ul. Limanowskiego, 2) II etap : przebudowa ul. Nadbrzeżnej na odcinku od ul. Limanowskiego do ul. Kartuskiej. zgodnie z § 1 Projektu umowy - Rozdział 3 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz szczegółowym zakresem rzeczowym robót zawartym w dokumentacji projektowej, tj. w Rozdziale 4 siwz „Dokumentacja”. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp, poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. - czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a. ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 i § 11 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 917)): - prace drogowe – robotnicy budowlani, - montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej – monterzy instalacji wodno-kanalizacyjnej, - prace elektryczne – elektromonterzy. Wykonawca zatrudni na umowę o pracę wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20.000,00 PLN słownie dwadzieścia tysięcy złotych. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz oznaczenie Wykonawcy - przelew umożliwiający identyfikację Wykonawcy wnoszącego wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) oświadczenia Wykonawcy -wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz, 3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do„Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 5) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie, 6) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz, 7) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz, 8) Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz, 9) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – Rozdział Nr 5 siwz. 10) Wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia obejmujące: budowę dróg o nawierzchni z kostki kamiennej lub betonowej o powierzchni co najmniej 1.000 m2 w terenie zabudowanym - każde; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg wzoru - załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty; 11) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg wzoru załącznika nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach