Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy prac polegających na rozbudowie instalacji odgromowej na obiekcie Terminalu A.

Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 40161 Katowice, Al. Korfantego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3927171, 3927202 , fax. 323 927 376
  • Data zamieszczenia: 2018-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
    Al. Korfantego 38
    40161 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3927171, 3927202, fax. 323 927 376
    REGON: 27050488900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice-airport.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy prac polegających na rozbudowie instalacji odgromowej na obiekcie Terminalu A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest 1) wykonanie wszystkich robót budowlanych oraz dostarczenie i zamontowanie wszystkich urządzeń przedmiotu zamówienia zgodnie z załączonym projektem wykonawczym stanowiącym opis przedmiotu zamówienia. 2) Przeniesienie majątkowych praw autorskich
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312311-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁANIANIA TYCH WARUNKÓW: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania zamówienia na podstawie §13 ust. 1-5 Regulaminu Wyłaniania Wykonawców w GTL S.A. w Katowicach, 2. Spełniają wymagania dotyczące: 2.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; Wykonawca musi wykazać, że: - co najmniej 3 lata prowadzi działalność gospodarczą; - zrealizował co najmniej 3 roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia, o wartości każdej roboty nie mniejszej niż 80 000,00 zł. brutto. Pod pojęciem roboty budowlanej tożsamej z przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie prac związanych z budową lub remontem instalacji elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto. 2.3. dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi odpowiedni poziom realizacji przedmiotowego zamówienia; 2.4. znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizacje zamówienia 2.5. wykazania się brakiem szkód i roszczeń, które powstały w okresie minimum ostatnich 3 lat przy realizacji tożsamych lub podobnych kontraktów wykonywanych lub zlecanych, niezależnie od tego czy prace budowlano - montażowe objęte tymi kontraktami były ubezpieczone i czy wypłacono za nie odszkodowanie. 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. WYMAGANE DOKUMENTY : Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. W trackie trwania rundy wstępnej Wykonawca, zobowiązany jest do przekazania w formie skanów następujących dokumentów: 1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 13 ust. 1 Regulaminu Wyłaniania Wykonawców w GTL S.A. w Katowicach, zgodnie z załącznikiem nr 1 do zaproszenia do on-line postępowania. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem 1 do zaproszenia do on-line postępowania. 3) Oświadczenie, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu zgodnie z załącznikiem 1 do zaproszenia do on-line postępowania. 4) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (z zastrzeżeniem, że nie jest on krótszy niż 3 lata) - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowalne zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje. Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 3 do zaproszenia do on-line postępowania.. 5) Pełnomocnictwo - jeśli dokumenty, o których mowa powyżej będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 2. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym wraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika z rejestru albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy załączyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Zamawiający na podstawie załączonych dokumentów zweryfikuje czy Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4. Informacja dotycząca składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. 4.2. Każdy z Wykonawców wchodzących w skład Konsorcjum zobowiązany jest złożyć odrębnie dokument, o którym mowa w pkt IV.1.1) SIWZ, pozostałe dokumenty oraz oświadczenia, o których mowa w pkt IV.1. 2) i 3) SIWZ, mogą być złożone łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika w imieniu całego Konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach