Przetargi.pl
Wybór wykonawcy na świadczenie usług żywieniowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego w Lublinie

Szkoła Podstawowa nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 20-436 Lublin, Kunickiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81)7440607
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego
    Kunickiego 116
    20-436 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81)7440607
    REGON: 368051133
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp1.lublin.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór wykonawcy na świadczenie usług żywieniowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy na świadczenie usług żywieniowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego w Lublinie. 3. Wykonawca będzie przygotowywał, dowoził i wydawał posiłki dla uczniów i dzieci z oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej nr 1 im. ks. Stanisława Konarskiego w Lublinie (z zachowaniem norm żywieniowych dla danej grupy wiekowej) w cenie jednostkowej obiadu wskazanej w ofercie. 4. Zamawiający planuje, że szacowana ilość wydanych posiłków w okresie realizacji umowy wynosić będzie około 38 000, w tym:  szacunkowa ilość wydawanych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej, korzystających wyłącznie z obiadów, w jednym dniu wyniesie około 150,  szacunkowa ilość wydawanych posiłków dla uczniów oddziałów przedszkolnych korzystających ze śniadań, obiadów i podwieczorków w jednym dniu wyniesie około 40. Zamawiający informuje, że obiady dla uczniów Szkoły Podstawowej nie będą wydawane w czasie ferii zimowych i letnich. Posiłki dla dzieci z oddziałów przedszkolnych nie będą wydawane przez jeden miesiąc w trakcie ferii letnich. Obiady dla uczniów oddziałów przedszkolnych i Szkoły Podstawowej nie będą wydawane także w trakcie dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki. 5. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów danego dnia według zamówień uczniów. Liczba wydawanych posiłków uzależniona jest od frekwencji dzieci w danym dniu. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności w przypadku jej zmniejszenia lub zwiększenia. Wynagrodzenie płacone wykonawcy będzie rozliczane na podstawie ilości wydanych obiadów po cenie jednostkowej podanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający nie przewiduje zwiększenia liczby posiłków więcej niż 5 % w stosunku do zakładanej. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mniejszą liczbę posiłków niż szacowana. 6. Ewentualne zmiany ilości zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 830 danego dnia. 7. Dostawa obiadów będzie odbywać się począwszy od dnia podpisania umowy, od poniedziałku do piątku. 8. Wydawanie posiłków odbywać się będzie w następujących godzinach: 1) śniadanie (dla dzieci z oddziałów przedszkolnych) – 8:00. 2) obiad :  oddziały przedszkolne godz. 12.00  kasa 1, 2, 3: o – poniedziałek godz. 12.45 o wtorek godz. 11.40 o środa godz. 12.45 o czwartek godz. 11.40 o piątek godz. 11.40  klasa 4, 5, 6 – przerwa 11.20 – 11.40  klasa 3 G, 7, 8 – przerwa 12.25 – 12.45 3) Podwieczorek (dla dzieci z oddziałów przedszkolnych) – 14:00. 9. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, wydawanie posiłków odbędzie się o innej godzinie – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. 10. W celu realizacji zamówienia, Zamawiający użyczy Wykonawcy niezbędne pomieszczenie kuchenne o pow. 49,48 m², stołówkę o pow. 49,90 m² na czas prowadzenia żywienia (Załącznik nr 5 do SIWZ - Wzór Umowy Użyczenia). Użyczone pomieszczenie spełnia wymogi budowlano-techniczne i sanitarne. 11. Użyczone pomieszczenie należy wyposażyć w sprzęt kuchenny niezbędny do realizacji przedmiotowego zamówienia tj. zmywarka/wyparzarka, szafa na naczynia, lodówka, kuchenka mikrofalowa, stoliki, krzesła, obrusy, naczynia oraz inne, które Wykonawca uzna za niezbędne w celu prawidłowej realizacji zamówienia publicznego (Załącznik nr 10 do SIWZ - Szczegółowy wykaz sprzętu znajdującego się w kuchni i stołówce szkolnej). 12. Wykonawca przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej. Koszty związane z wydawaniem obiadów, myciem naczyń i termosów, sprzątaniem stołówki ponosić będzie Wykonawca. 13. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego, w celu ustalenia, czy użyczone pomieszczenie pomieści sprzęt, jaki Wykonawca zamierza zainstalować w miejscu użyczenia oraz czy są odpowiednie instalacje do podłączenia sprzętów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach