Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzone dokończenie wykonania elewacji budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8; Z-45/VII/2013/PNT

Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-568 Katowice, ul. Ligocka 103
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 78 34 300 , fax. 32 250 47 85
  • Data zamieszczenia: 2013-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o.
    ul. Ligocka 103 103
    40-568 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 78 34 300, fax. 32 250 47 85
    REGON: 24078958500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzone dokończenie wykonania elewacji budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8; Z-45/VII/2013/PNT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowalnych w postaci dokończenia wykonania elewacji budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8) na podstawie dokumentacji projektowej pt. Projekt budynku biurowo- usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno -wdrożeniowymi część I (architektoniczno - budowlana) wraz z zagospodarowaniem terenu. Zamówienie obejmuje dokończenie wykonania elewacji budynku wraz z ociepleniem i wyprawą tynkarską metodą lekką - mokrą, montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej i obróbki murków ogniowych - okapy dachu z blachy tytanowo - cynkowej zgodnie z projektem architektoniczno - budowlanym cz. 1 oraz przedmiarami robót. Zamawiający wskazuje, że Wykonawca będzie również obowiązany do przygotowania ścian do ocieplenia poprzez zeszlifowanie warstwy wierzchniej styropianu na elewacjach C i D. Wykonawca będzie również obowiązany do: 1. wykonania robót przygotowawczych; 2. uzupełnienia tynków i naprawy ścian po demontażu rusztowań na elewacji 3. kontrola jakości; 4. przeprowadzenia odbiorów; 5. uporządkowania terenu i obiektu po wykonaniu prac; 6. zabezpieczenie zaplecza budowy oraz pomieszczeń sanitarnych na czas realizacji robót na potrzeby wykonawcy; 7. ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody proporcjonalnie wg rozliczenia Kierownika Budowy na podstawie kwoty netto przerobu razy współczynnik 0,007 promila. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia z właścicielem przyłączy tj. Euro-Centrum S.A. w Katowicach odrębnej umowy na korzystanie z mediów: woda i odbiór ścieków oraz energia elektryczna. 8. po zakończeniu robót - likwidacji zaplecza i uporządkowanie terenu; 9. współpracy z Zamawiającym na etapie uzyskiwania przez niego pozwolenia na użytkowanie, w tym do niezwłocznego przedstawienia dokumentów żądanych przez Zamawiającego, a niezbędnych do uzyskania pozwolenia i leżących w zakresie właściwości danego Wykonawcy; 10. współpracy z wyznaczonymi przez Zamawiającego koordynatorami/ koordynatorem robót oraz Kierownikiem Budowy; Zamawiający wskazuje, że jego intencją jest, aby prace elewacyjne były prowadzone równolegle z pracami dotyczącymi montażu żaluzji i fotoogniw montowanych na elewacjach. Wykonawca prac elewacyjnych zapewni - w ramach należnego mu za wykonanie zakresu I wynagrodzenia - Zamawiającemu/Wykonawcom, którym zostanie powierzone wykonanie montażu żaluzji i fotoogniw, możliwość korzystania z dostarczonych przez Wykonawcę rusztowań celem montażu żaluzji i fotoogniw, na następujących zasadach: 1. dla każdej zarusztowanej ściany należy uwzględnić trzy okresy użytkowania rusztowań celem montażu żaluzji i fotoogniw, o czym Wykonawca prac elewacyjnych będzie na bieżąco informowany; 2. montaż żaluzji i fotoogniw realizowany będzie dwuetapowo tj.: 3. montaż uchwytów żaluzji i fotoogniw w okresie dwóch dni w trakcie lub przed realizacją montażu styropianu; 4. montaż żaluzji i fotoogniw w okresie czterech dni po zakończeniu prac elewacyjnych. 5. należy przewidzieć lokalizacje - posadowienie rusztowań z uwzględnieniem technologii montażu żaluzji zewnętrznych; 6. utrzymywanie przez Wykonawcę rusztowań będzie miało miejsce tak długo, jak będą istniały potrzeby obu wykonawców (wykonawcy robót elewacyjnych oraz montażu żaluzji oraz fotoogniw); 7. koordynację współpracy pomiędzy wykonawcą robót elewacyjnych oraz wykonawcą montażu rolet i fotoogniw (w zakresie robót na rusztowaniach) zapewni na bieżąco Zamawiający. Zamawiający informuje, że po podziałach geodezyjnych uległo zmianie oznaczenie działek, na których inwestycja będzie prowadzona: aktualnie są to działki nr 12/23 i nr 8. Budynek nr 8, w którym prowadzone będą roboty składające się na przedmiot zamówienia jest wykonany w stanie surowym, zamkniętym. W budynku są zrealizowane częściowo instalacje elektryczne - poza układem zasilania, częściowo zrealizowano również pozostałe instalacje: instalacje fotowoltaiki, instalacje sanitarne, wentylacji i klimatyzacji, instalacje niskoprądowe i roboty budowlano - wykończeniowe. Na poziomie -1,0 seg B znajdują się pomieszczenia techniczne, w których będzie zlokalizowana stacja trafo, rozdzielnia elektryczna sN i nN, pomieszczenia pompy ciepła i central wentylacyjnych. W budynku są prowadzone prace wykończeniowe oraz prace związane z dokończeniem instalacji elektrycznych i sanitarnych oraz roboty przy przyłączach sieci zewnętrznych i zagospodarowaniu terenu, Zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określają dokumentacje projektowe, o których mowa w pkt. 3.2 siwz, przedmiary robót będące dokumentami zawierającymi tajemnicę przedsiębiorstwa. Udostępnienie ww. dokumentów następować będzie wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy, po złożeniu pisemnego oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. Dokumentacja projektowa, przedmiary robót zostaną udostępnione wnioskującym Wykonawcom w wersji elektronicznej na płycie CD, według wyboru Wykonawcy za odbiorem osobistym lub wysyłana za pisemnym potwierdzeniem odbioru. Pobranie dokumentacji podlega opłacie w kwocie 10 zł; płatnej na konto Zamawiającego o nr: 25 1020 2313 0000 3602 0192 1493. Dowód uiszczenia ww. opłaty stanowić powinien załącznik do oświadczenia, o którym mowa w zdaniu drugim. Jednocześnie Zamawiający informuje, że dokumentacje projektowe, o których mowa w pkt. 3.2 siwz, w całości chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. nr 90 poz. 631 z późn. zm.). Prawa autorskie do powyższych dokumentacji projektowych przysługują wyłączenie Projektantom i Zamawiającemu. Wykonawcę obowiązuje zatem całkowity zakaz powielania, rozpowszechniania oraz jakiegokolwiek opracowywania czy też innego wykorzystania przedmiotowych dokumentacji projektowych, jak również zawartych w nich informacji projektowych i technicznych. Dokumentacje te mogą zostać wykorzystane przez Wykonawcę wyłącznie do celów związanych z udziałem w niniejszym postępowaniu. W przypadku naruszenie wyżej opisanego zakazu bądź jakiegokolwiek innego naruszenia praw autorskich Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia wyrządzonej Zamawiającemu lub Projektantom szkody oraz do zwrotu wszelkich korzyści, które z tego tytułu uzyskał. WSZYSTKIE WYMIARY PODANE W DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NALEŻY SPRAWDZIĆ NA BUDOWIE ZE STANEM FAKTYCZNYM WYKONANYCH JUŻ ELEMENTÓW. W przypadku użycia w przedmiarze robót przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego lub patentu, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako wymagalne i nie dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia na styku z już wykonanymi zakresami prac innych niż wskazane w dokumentacji. W przypadku zaś realizacji prac poza stykiem z już wykonanym zakresem prac, w razie użycia w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej lub przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego lub patentu, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. o równoważnych parametrach nie gorszych niż wskazane. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę materiałów/urządzeń równoważnych w stosunku do zaproponowanych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty: 1. zestawienie zastosowanych przez siebie materiałów/ ze wskazaniem, które materiały opisane ww. dokumentach zastępują; 2. dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane przez niego materiały warunku równoważności; 3. oświadczenie o kompatybilności zaproponowanych przez niego materiałów równoważnych z niezmienionymi przez niego materiałami. Zamawiający informuje również, iż oferowane przez wykonawców jako równoważne materiały/urządzenia zamiast materiałów/urządzeń wskazanych przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych będą przez Zamawiającego weryfikowane. W razie stwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę materiały/urządzenia nie są równoważne w stosunku do żądanych przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie do dokonania w ofercie wykonawcy zmian pozwalających na spełnienie warunku równoważności. W przypadku nie uwzględnienia żądania Zamawiającego, oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako nie odpowiadająca treści siwz. W przypadku zaś realizacji prac na styku z już wykonanym zakresem prac (wykazanym w inwentaryzacji) i już istniejącymi na terenie budowy urządzeniami, Zamawiający informuje, że kontynuacja musi być zgodna z rozpoczętymi robotami zarówno pod względem technologii jak i wykorzystanych materiałów, pomimo innych zapisów w dokumentacji projektowej, przypadki te muszą być zgłoszone Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Warunkiem odbioru przez zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie bezusterkowego protokołu zdawczo - odbiorczego. Wykonawca w okresie gwarancji usunie na własny koszt i we własnym zakresie zgłoszone przez zamawiającego wady i usterki w okresie 60 miesięcy licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Zamawiający wyjaśnia jednocześnie, że jest Ośrodkiem Innowacyjności w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 30 stycznia 2009 r. w sprawie udzielania przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości pomocy finansowej na wspieranie ośrodków innowacyjności w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 (Dz.U.09.21.116) tj. osobą prawną prowadzącą działalność w celu zapewnienia korzystnych warunków dla powstawania lub rozwoju przedsiębiorców prowadzących działalność badawczą, rozwojową lub innowacyjną. Wraz z zabudowanymi w ramach umowy materiałami Wykonawca będzie składał każdorazowo oświadczenia wobec Zamawiającego, iż posiada prawo własności tych materiałów Jeżeli Wykonawca nabył materiały od pośrednika/dostawcy/producenta, wówczas Zamawiający wymaga dodatkowo oświadczenia pośrednika/dostawcy/producenta, że przeniósł prawo własności na Wykonawcę. W przypadku wykazania przez Wykonawcę obiektywnej niemożliwości uzyskania oświadczenia od pośrednika/ dostawcy/ producenta Zamawiający może poprzestać na przyjęciu oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w zdaniu pierwszym. Takie oświadczenie może być dostarczone najpóźniej do momentu zgłoszenia odbioru etapu prac, w ramach którego nastąpiła dostawa danego materiału. W razie braku dostarczenia takiego oświadczenia Zamawiający jest uprawniony do odmowy odbioru (potwierdzenia dostarczenia czy zainstalowania) danego materiału na miejscu montażu lub dostarczenia. Brak potwierdzenia odbioru takiego materiału jest przeszkodą do wystawienia przez Wykonawcę faktury obejmującej wartość tego materiału..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę, który złoży ofertę na przedmiot zamówienia w wysokości 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych 00/100); w jednej lub w kilku z niżej wskazanych form: a/w gotówce na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 25 1020 2313 0000 3602 0192 1493 z adnotacją: wadium - Z-45/VII/2013/PNT, b/gwarancji bankowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie); c/gwarancji ubezpieczeniowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie). Dowód uiszczenia wadium Wykonawca jest obowiązany dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach