Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzona kontynuacja wykonania robót ogólno - budowlanych oraz robót instalacyjnych w zakresie budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8); numer zamówienia Z-59/XII/2012/PNT

Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-568 Katowice, ul. Ligocka 103
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 78 34 300 , fax. 32 250 47 85
  • Data zamieszczenia: 2013-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o.
    ul. Ligocka 103 103
    40-568 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 78 34 300, fax. 32 250 47 85
    REGON: 24078958500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.euro-centrum.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzona kontynuacja wykonania robót ogólno - budowlanych oraz robót instalacyjnych w zakresie budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8); numer zamówienia Z-59/XII/2012/PNT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiot zamówienia stanowi kontynuacja wykonania robót ogólno - budowlanych oraz robót instalacyjnych w zakresie budynku biurowo - usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno - wdrożeniowymi posadowionego w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 (budynek nr 8) na podstawie dokumentacji projektowej pt. Projekt budynku biurowo- usługowego z pomieszczeniami laboratoryjno -wdrożeniowymi część I (architektoniczno - budowlana) wraz z zagospodarowaniem terenu oraz projektu aranżacji wnętrz, zmiany podziału funkcjonalnego dla ostatniej kondygnacji i pomieszczeń o nr 2.15, 2.14,2.13, 2.31,na I piętrze seg. C; szczegółowo opisanych w pkt. 3.2.1 - 3.2.17 siwz. 3.2 Jednocześnie Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w poniższych zakresach: 3.2.1 Zakres nr I dostawa i montaż płytek granitowych zabudowanych na korytarzach i pomieszczeniach socjalnych, stopni, podstopnic i cokołów na klatkach schodowych A, B, oraz schodów w hali C, parapetów wewnętrznych z granitu, granitu na cokół zewnętrzny budynku oraz granitu płomieniowanego na schody zewnętrzne zgodnie z projektem architektonicznym i projektem aranżacji wnętrz; 3.2.2 Zakres nr II dostawa i montaż dywanowej wykładziny podłogowej przystosowanej do wykorzystania w pomieszczeniach z ogrzewaniem i chłodzeniem podłogowym do pomieszczeń biurowych i sali konferencyjnej oraz sali multimedialnej wraz z cokolikami oraz listwami progowymi w miejscach połączenia wykładziny z posadzką granitową zgodnie z projektem architektonicznym; 3.2.3 Zakres nr III - dostawa i montaż 2 wind osobowych oraz podnośnika hydraulicznego oraz uzyskanie pozytywnej decyzji U.D.T. z odbioru prac, na podstawie projektu architektonicznego 3.2.4 Zakres nr IV - dostawa i montaż: 3.2.4.1 balustrad ze stali nierdzewnej na klatce schodowej segment A, B i hali C wraz z pochwytami, 3.2.4.2 balustrad ze stali w połączeniu z elementami ze szkła na atrium w całym segmencie B, 3.2.4.3 balustrad zewnętrznych przy schodach seg. A z pochwytami, oraz balustrad przy pochylni dla niepełnosprawnych wejście główne seg. B, 3.2.4.4 obudowy słupów ze stali nierdzewnej wraz z podkładem z płyty GK na holu w seg. B w ilości 8 szt. oraz 3.2.4.5 zabudowy ze stali nierdzewnej przy windach zgodnie z projektem aranżacji; 3.2.5 Zakres nr V - dostawa i montaż płytek ceramicznych (REX) w holu głównym seg B, oraz płytek w sanitariatach wraz z wykonaniem wylewki z folii płynnej, zabudową blatów, zabudową luster, zabudową szkła pod umywalki, dekorów oraz zabudowa płytek ściennych AMAZONIA KREM z nadrukami i dekorami zgodnie z projektem aranżacji; 3.2.6 Zakres nr VI - dostawa i montaż ścianek aluminiowych szklanych do aneksów kuchennych oraz zabudowa daszków nad wejściami do budynku. Dokończenie robót uzupełniających przy fasadach wraz z dostawą i montażem drzwi otwieranych automatycznie, spełniających funkcję nawietrzania na podstawie projektu architektonicznego; 3.2.7 Zakres nr VII - dokończenie dostawy i montażu żaluzji zewnętrznych i wewnętrznych sterowanych automatycznie, wykonanie okablowania i podłączenie całego systemu do istniejących instalacji na podstawie projektu architektonicznego; 3.2.8 Zakres nr VIII - dokończenie wykonania ocieplania ścian zewnętrznych budynku wraz z wyprawą tynkarską metodą lekką - mokrą zgodnie z projektem architektonicznym, montaż parapetów zewnętrznych z blachy tytanowo - cynkowej na podstawie projektu architektonicznego; 3.2.9 Zakres nr IX - dostawa i montaż kompletnej stolarki drzwiowej drewnianej w zakresie ościeżnic i skrzydeł drzwiowych w kolorze okleiny COIBRA z wbudowanym systemem kontroli dostępu, ścianek mobilnych dla sali konferencyjnej na I piętrze seg. C, oraz drzwi p.poż. i bram wjazdowych do segmentu A, B i C zgodnie z zestawieniem do projektu budowlanego rys A35/S5, wraz z wykonaniem robót budowlanych w zakresie wykończenia ścian wokół drzwi, wyrównanie tynków, zlicowaniem ościeżnic ze ścianami na podstawie projektu architektonicznego i projektu aranżacji; 3.2.10 Zakres nr X - dostawa i montaż wydruków wielkoformatowych w holu i na klatce schodowej seg. B na podstawie projektu aranżacji; 3.2.11 Zakres nr XI - dostawa i montaż żyrandola światłowodowego - rzeźby świetlnej zlokalizowanego w holu seg. B wraz z podłączeniem do istniejących instalacji elektrycznych na podstawie projektu aranżacji; 3.2.12 Zakres nr XII - wykonanie pozostałych robót budowlano - wykończeniowych wraz z montażem klap dymowych, zabudową świetlików, zabudową otworu panoramicznego w stropie, uzupełnieniem ścianek gk, zabudową sufitów, uzupełnieniem tynków, malowaniem i wszystkimi pozostałymi robotami zgodnie z dostarczonymi przedmiarami, projektem architektonicznym i aranżacyjnym; 3.2.13 Zakres nr XIII - wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku w zakresie dojść, ramp, dojazdów, parkingów, schodów zewnętrznych, boazerii na ścianie przy podjeździe, ukształtowanie terenu, zieleńce oraz dokończenie drenażu wokół budynku na podstawie projektu architektonicznego; 3.2.14 Zakres nr XIV - dokończenie wykonania robót w zakresie instalacji wentylacji mechanicznej na podstawie projektu instalacji wentylacji mechanicznej wraz z aneksem i dokumentacją uzupełniającą w zakresie zmian podziału funkcjonalnego dla ostatniej kondygnacji; 3.2.15 Zakres nr XV - dokończenie wykonania robót w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i chłodzenia, instalacji chłodu technologicznego, oraz instalacji źródła ciepła i chłodu na podstawie projektu instalacji centralnego ogrzewania i chłodu, projektu instalacji technologii, projektu instalacji źródła ciepła i chłodu oraz projektu instalacji wentylacji oraz chłodu technologicznego - zmiana aranżacji 3 piętra; 3.2.16 Zakres nr XVI - dokończenie instalacji wewnętrznych wodno-kanalizacyjnych wraz z białym montażem na podstawie projektu instalacji wodno - kanalizacyjnych wewnętrznych; 3.2.17 Zakres nr XVII - dokończenie wykonania robót w zakresie sieci zewnętrznych kanalizacji deszczowej, sanitarnej, przyłącza wody i kanalizacji teletechnicznej na podstawie projektu instalacji wodno - kanalizacyjnych zewnętrznych oraz projektu kanalizacji teletechnicznej; w nowobudowanym budynku nr 8 położonym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131509
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 135 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium na następujących zasadach: 14.1.1 przez Generalnego Wykonawcę w wysokości 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100); 14.1.2 przez Wykonawcę zakresu nr 1 w wysokości 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100); 14.1.3 przez Wykonawcę zakresu nr 2 w wysokości 16 000,00 zł (szesnaście tysięcy 00/100); 14.1.4 przez Wykonawcę zakresu nr 3 w wysokości 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy 00/100); 14.1.5 przez Wykonawcę zakresu nr 4 w wysokości 14 000,00 zł (czternaście tysięcy 00/100); 14.1.6 przez Wykonawcę zakresu nr 5 w wysokości 18 000,00 zł (osiemnaście tysięcy 00/100); 14.1.7 przez Wykonawcę zakresu nr 6 w wysokości 4 000,00 zł (cztery tysiące 00/100); 14.1.8 przez Wykonawcę zakresu nr 7 w wysokości 27 000,00 zł (dwadzieścia siedem tysięcy 00/100); 14.1.9 przez Wykonawcę zakresu nr 8 w wysokości 7 000,00 zł (siedem tysięcy 00/100); 14.1.10 przez Wykonawcę zakresu nr 9 w wysokości 13 000,00 zł (trzynaście tysięcy 00/100); 14.1.11 przez Wykonawcę zakresu nr 10 w wysokości 300,00 zł (trzysta złotych 00/100); 14.1.12 przez Wykonawcę zakresu nr 11 w wysokości 2 000,00 zł (dwa tysiące 00/100); 14.1.13 przez Wykonawcę zakresu nr 12 w wysokości 47 000,00 zł (czterdzieści siedem tysięcy 00/100); 14.1.14 przez Wykonawcę zakresu nr 13 w wysokości 11 000,00 zł (jedenaście tysięcy 00/100); 14.1.15 przez Wykonawcę zakresu nr 14 w wysokości 22 000,00 zł (dwadzieścia dwa tysiące 00/100); 14.1.16 przez Wykonawcę zakresu nr 15 w wysokości 57 000,00 zł (pięćdziesiąt siedem tysięcy 00/100); 14.1.17 przez Wykonawcę zakresu nr 16 w wysokości 14 000,00 zł (czternaście tysięcy 00/100); 14.1.18 przez Wykonawcę zakresu nr 17 w wysokości 3 000,00 zł (trzy tysiące 00/100); w jednej lub w kilku z niżej wskazanych form: 1) w gotówce na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 25 1020 2313 0000 3602 0192 1493 z adnotacją: wadium - Z-59/XII/2012/PNT, 2) gwarancji bankowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie); 3) gwarancji ubezpieczeniowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.euro-centrum.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach