Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy etapu I – adaptacji na potrzeby ZPS segmentu C, części segmentu B oraz łącznika prowadzącego do sali gimnastycznej – piwnica, parter ośrodka rewalidacyjno-wychowawczego, I piętro przedszkola, II piętro internatu w ramach zadania inwestycyjnego – „Przebudowa i przystosowanie obiektu szkolnego przy ul. Mazowieckiej 3 na potrzeby Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy”.

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2018-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy etapu I – adaptacji na potrzeby ZPS segmentu C, części segmentu B oraz łącznika prowadzącego do sali gimnastycznej – piwnica, parter ośrodka rewalidacyjno-wychowawczego, I piętro przedszkola, II piętro internatu w ramach zadania inwestycyjnego – „Przebudowa i przystosowanie obiektu szkolnego przy ul. Mazowieckiej 3 na potrzeby Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje: przebudowę i przystosowanie segmentu C na potrzeby Zespołu Placówek Specjalnych, części segmentu B oraz łącznika prowadzącego do sali gimnastycznej – piwnica, parter ośrodka rewitalizacyjno-wychowawczego, I piętro przedszkola, II piętro internatu - o powierzchni zabudowy 1.112,02 m2 i powierzchni użytkowej 3.045,18 m2, w tym wykonanie między innymi następujących robót: 1) zagospodarowania terenu, 2) robót ogólnobudowlanych – rozbiórkowe, żelbetowe, murarskie, ociepleniowe i dociepleniowe, dekarskie, tynkarskie, malarskie, posadzkarskie, stolarka okienna i drzwiowa, 3) instalacji sanitarnych – wodociągowe i wewnętrznej kanalizacji sanitarnej, instalacje centralnego ogrzewania, instalacje wentylacji grawitacyjnej i hybrydowej, 4) instalacji elektrycznych wewnętrznych, 5) instalacji niskoprądowych – komputerowe, przeciwpożarowe, systemów alarmowych i anten. Zgodnie z załączoną dokumentacją tj. Rozdział Nr 4 siwz „Dokumentacja” oraz zapytaniami i odpowiedziami z pierwszego (unieważnionego) postępowania wraz z załączona do nich dokumentacją - uzupełnieniami i zmianami. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 108 – tekst jednolity) - prace ogólnobudowlane – robotnicy budowlani - prace murarskie – murarze, - tynkowanie - tynkarze, - brukowanie - brukarze, - roboty ciesielskie – cieśle, - roboty posadzkarskie - posadzkarze, - montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej - monterzy instalacji wodno-kanalizacyjnej, - prace elektryczne – elektromonterzy, - wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty – dekarze. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262500-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z zapisami załącznika WARUNKI ZMIAN W UMOWIE - załącznik nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz, 3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, 5) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie, 6) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz, 7) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz, 8) Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz, 9) Wypełniony i podpisany formularz cenowy – Rozdział Nr 5 siwz. 10) Wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na przebudowie/remoncie obejmującym wszystkie branże budynku o pow. użytkowej min. 2.000 m2- każde; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg wzoru - załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty; 11) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg wzoru załącznika nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 sizw.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach