Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy dostawy i montażu małej architektury na ul. Jaworzyńskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja trasy 2a w Legnicy celem poprawy jakości połączeń z siecią TEN-T i dróg krajowych - przebudowa ul. Jaworzyńskiej”.

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2017-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy dostawy i montażu małej architektury na ul. Jaworzyńskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja trasy 2a w Legnicy celem poprawy jakości połączeń z siecią TEN-T i dróg krajowych - przebudowa ul. Jaworzyńskiej”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż małej architektury na ul. Jaworzyńskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja trasy 2a w Legnicy celem poprawy jakości połączeń z siecią TEN-T i dróg krajowych - przebudowa ul. Jaworzyńskiej”. Zakres dostawy i montażu obejmuje: A. dostawę i montaż zestawów mebli miejskich, które składają się z poniższych elementów składowych: 1) donica duża ( 100x100x116h) , ilość: 64 sztuki 2) donica mała ( 100x55x71h) , ilość: 83 sztuki 3) barierka krótka , ilość: 17 sztuk 4) barierka długa , ilość: 25 sztuk 5) ławka z oparciem, ilość: 13 sztuk 6) ławka bez oparcia, ilość: 1 sztuka 7) ławka z oparciem skwer, ilość: 4 sztuki 8) donica mała ze stojakiem na rowery, ilość: 3 sztuki 9) donica duża ze stojakiem na rowery , ilość: 9 sztuk 10) donica mała ze stojakiem na zdjęcie, ilość: 4 sztuki 11) donica duża ze stojakiem na zdjęcie, ilość: 1 sztuka B. dostawę pozostałych elementów małej architektury: 1) donica po łuku 1/4 koła, ilość: 4 sztuki 2) kaskadowa wieża kwiatowa stojąca, ilość: 2 sztuki 3) kaskadowa wieża kwiatowa stojąca niska, ilość: 2 sztuki Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 3. Szczegółowy zakres zamówienia – określa załączona Dokumentacja: w tym „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”, koncepcja zagospodarowania (umiejscowienie zestawów) oraz rysunki-schematy elementów i zestawów mebli miejskich – Rozdział 4 siwz, projekt umowy – Rozdział 3 siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39142000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7.000,- PLN 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz oznaczenie Wykonawcy - przelew umożliwiający identyfikację Wykonawcy wnoszącego wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, stanowiących potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnienia warunki udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz; 4) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz; 5) wykaz dostaw – wg załącznika nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru –załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz wraz z załączeniem ww. dowodów tj. referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę wymaganego doświadczenia zawodowego: Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zamówienia na dostawę elementów małej architektury obejmujące: ławki, donice i stojaki rowerowe o łącznej wartości min. 600.000,- zł brutto w max. 6 zamówieniach. 6) oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz; 7) gwarancja jakości Wykonawcy - wg załącznika nr 6 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz; 8) „formularz cenowy” - wg załącznika nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz; 9) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg wzoru załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz; 10) wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz, 11) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 12) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust 2b w zakresie warunków określonych w pkt. V ppkt 1.3 „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 13) dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i ustawowej formie, 14) karty techniczne proponowanych elementów małej architektury, 15) specyfikację techniczną, 16) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 500.000,00 PLN 2. W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy -informacja z otwarcia ofert, Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie przynależności lub o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – co inny Wykonawca –uczestnik ww. postępowania- wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną