Przetargi.pl
Wybór ubezpieczenia - ubezpieczenia komunikacyjne

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Teatralna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 636 032 , fax. 323 636 002
  • Data zamieszczenia: 2019-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu
    ul. Teatralna 9
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 323 636 032, fax. 323 636 002
    REGON: 27199806600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rprsosnowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór ubezpieczenia - ubezpieczenia komunikacyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia mienia. - Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych - Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem rabunku i dewastacji - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk materialnych na zasadach all risks.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66515000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Złożyć ofertę zgodną z przepisami prawa i niniejszą Specyfikacją poprzez wypełnienie formularza oferty, zgodnego z załącznikiem nr 1 do niniejszej Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza), 2. Spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegające wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. (na Podstawie Art. 24 Ustawy PZP) 6) Znane im są warunki przetargu określone w SIWZ i przyjmują je bez zastrzeżeń. 7) Zdobyli wszystkie informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty. Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków na podstawie przedstawionych dokumentów metodą spełnia – nie spełnia. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie dostarczy wymaganych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Za wystarczające spełnienie pkt 2 i 3 (poniżej) Zamawiający uzna dołączenie do oferty podpisanego oświadczenia (Załącznik 4) że Wykonawca: 1. Prowadzi działalność zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015r.- o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej. Dz. U.2015 poz. 1844 z późniejszymi zmianami. 2. Na dzień składania ofert Wykonawca nie znajduje się w trakcie realizacji planu przywrócenia prawidłowych stosunków finansowych (plan finansowy) lub krótkoterminowego planu wypłacalności lub nie ma ustanowionego zarządu komisarycznego (w rozumieniu Ustawy o Działalności Ubezpieczeniowej i Reasekuracyjnej z dnia 11 września z 2015 roku Dz. U. 2015 poz. 1844 z późniejszymi zmianami). 3. Posiada na dzień 31.12.2018 pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100% 4. Posiada środki własne na dzień 31.12.2018 w wysokości co najmniej 100% kapitału gwarancyjnego 5. Prowadzi działalność w zakresie objętym zamówieniem minimum 5 lat. 6. Posiada w ramach wewnętrznej struktury terenową jednostkę organizacyjną na terenie miasta Sosnowca lub w miastach graniczących z Sosnowcem zapewniającą prawidłową realizację zamówienia, a w szczególności terminową likwidację szkód. Wykonawcą może być wyłącznie jednostka organizacyjna zakładu ubezpieczeń upoważniona na podstawie posiadanych pełnomocnictw do reprezentowania zakładu ubezpieczeń w przetargu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: (których należy składać do oferty, tylko po wezwaniu przez Zamawiającego), - potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: odpis z właściwego rejestru (KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach