Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 05825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 555 146 , fax. 227 555 327
- Data zamieszczenia: 2018-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
ul. Kościuszki 32A
05825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 227 555 146, fax. 227 555 327
REGON: 52478900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór operatora dwóch ogólnodostępnych stacji ładowania samochodów elektrycznych na terenie parkingu wielopoziomowego przy ulicy Żydowskiej w Grodzisku Mazowieckim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest wybór operatora zarządzającego dwiema ogólnodostępnymi stacjami i realizującego usługę ładowania samochodów elektrycznych na parkingu wielopoziomowym Park and Ride przy ulicy Żydowskiej w Grodzisku Mazowieckim. Parking na którym zostały zlokalizowane stacje ładowania będące przedmiotem zamówienia został oddany do użytku w dniu 6 października 2018r. Aktualnie zarządzany jest przez Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Grodzisku Mazowieckim. Jako stacje ładujące zainstalowane zostały urządzenia efacec EFAPOWER EV- QC 45 o mocy DC do 50kW i AC do 43kW.(Podręcznik instalacji i użytkowania stacji – Załącznik nr 8). Stacje są odebrane i gotowe do eksploatacji. Stacje objęte są 5 letnią gwarancją.(warunki gwarancyjne – Załącznik nr 9) Operator zarządzający stacjami i realizujący usługę ładowania będzie wykonywał zgodnie z zapisami ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych. Operator zarządzający parkingiem ogólnodostępnym i realizujący usługę ładowania nie będzie ponosił kosztów dzierżawy urządzeń stacji ładowania. Operator zarządzający parkingiem ogólnodostępnym i realizujący usługę ładowania będzie ponosił koszty eksploatacji stacji to jest koszty energii elektrycznej na potrzeby ładowania według taryfy C-11, aktualnych stawek dystrybucji energii oraz aktualnych kosztów jednostkowych zakupu energii przez Gminę uzyskanych w przetargu (dane w tym zakresie przedstawiono w Załączniku nr 7), Operator zarządzający parkingiem ogólnodostępnym i realizujący usługę ładowania będzie ponosił koszty utrzymania zdalnego systemu zarządzania stacjami, ich monitoringu oraz obsługi płatności i raportowania oraz będzie ponosił koszty rocznego serwisu gwarancyjnego w wysokości 3998,00 zł. Serwis stacji realizowany będzie w ramach serwisu gwarancyjnego. Aktualny czas reakcji serwisu wynosi 10 dni Wykonawca ponadto odpowiedzialność z tytułu awarii nie podlegających gwarancji oraz koszty związane z ich usunięciem o ile nie będzie to wynikać z nieprawidłowego użytkowania stacji przez Operatora co strony umowy uzgodnią w ramach wspólnie powołanej komisji. Gmina pozostawi swobodę Operatorowi w zakresie kształtowania cennika za usługę ładowania samochodów elektrycznych przy zachowaniu poziomu cen zbliżonego do średniej krajowej usług ładowania. Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31200000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu– zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3 do SIWZ, 3)zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy), 4) pełnomocnictwa w - oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 5) dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których zamawiający określił wzory w formie formularzy winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie systemu zasilania awaryjnego w Leśmierzu.
Dodano: 2019-06-27 - Wykonanie systemu zasilania awaryjnego w Leśmierzu.
Dodano: 2019-05-20 - Dostawa wraz z instalacją jednego urządzenia UPS 80 – 120 kW.
Dodano: 2018-11-26 - Dostawa wraz z instalacją jednego urządzenia UPS 80 – 120 kW.
Dodano: 2018-09-07 - Dostawa źródeł światła i materiałów elektrotechnicznych
Dodano: 2018-04-25 - Dostawa: materiałów elektrycznych dla potrzeb zabezpieczenia funkcjonowania obiektów administrowanych przez Biuro Ochrony Rządu.
Dodano: 2017-12-01 - DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTROTECHNICZNYCH
Dodano: 2017-03-03