Przetargi.pl
Wybór inwestora zastępczego do realizacji inwestycji polegającej na wymianie drewnianej konstrukcji dachu oraz modernizacji poddasza pod względem p.poż. i bhp w budynku O-3 Polskiego Radia S.A. przy ul. Myśliwieckiej 3/5/7 w Warszawie

Polskie Radio S.A. Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00977 Warszawa, Al. Niepodległości
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 6459384 , fax. +48 22 6453957
  • Data zamieszczenia: 2018-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Radio S.A. Dział Zamówień Publicznych
    Al. Niepodległości
    00977 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 6459384, fax. +48 22 6453957
    REGON: 1042059100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór inwestora zastępczego do realizacji inwestycji polegającej na wymianie drewnianej konstrukcji dachu oraz modernizacji poddasza pod względem p.poż. i bhp w budynku O-3 Polskiego Radia S.A. przy ul. Myśliwieckiej 3/5/7 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego, w związku z inwestycją budowalną polegającą na wymianie drewnianej konstrukcji dachu oraz modernizacji poddasza pod względem p.poż i bhp w budynku O-3 Polskiego Radia S.A. przy ul. Myśliwieckiej 3/5/7 w Warszawie. Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na dwa główne etapy, obejmujące: 1. ETAP I - przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego celem będzie wyłonienie wykonawcy robót budowlanych; 2. ETAP II – zastępstwo inwestorskie w trakcie całego procesu budowlanego. ETAP I - w terminie 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy, przy czym do tego terminu nie wlicza się przewidzianych w ustawie Pzp terminu składania ofert, terminów do wniesienia odwołań oraz terminu na wyznaczenie rozpraw w toczących się postępowaniach odwoławczych, ETAP II – w terminie 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy z wykonawcą robót do czynności odbioru końcowego robót i uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi na wykonaną robotę budowlaną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71530000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16.1 Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych ). 16.2 Wadium wpłaca/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 1) pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. ( PKO BP S.A.) nr: 95 1020 1026 0000 1002 0298 1389; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. 2018, poz. 110) 16.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt. 16.2.1) SIWZ (w pieniądzu) terminem wniesienia wadium jest data i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego (zaksięgowania wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego). 16.4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. 16.5 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pkt. 16.2.1) SIWZ konieczne jest dołączenie oryginału dowodu wniesienia wadium (np. gwarancji bankowej) do oferty. W takim przypadku nie ma zastosowania zalecenie z pkt. 18.9 SIWZ, a oryginał dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w sposób, który nie będzie powodował dekompletacji oferty, w sytuacji zwrotu wadium wniesionego w innej formie, niż w pkt. 16.2.1) SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.1. Poza dokumentami i oświadczeniami, o których mowa w pkt. 10 SIWZ, wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są w terminie składania ofert przedłożyć: 12.1.1. wypełniony formularz oferty – wg wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ, 12.1.2. wypełniony formularz gwarancji – wg wzoru na Załączniku nr 10 do SIWZ, 12.1.3. dowód wniesienia wadium, 12.1.4. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 10.3. W celu wykazania braku podstawy do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp, wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej podanej w pkt 1 SIWZ, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawcy wraz ze złożeniem przedmiotowego oświadczenia, mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencyjności w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach