Przetargi.pl
Wybór firmy prowadzącej szkolenia specjalistyczne dla administratorów w ramach projektu: „Platforma Elektronicznych Usług Geodezyjnych - PEUG”

Związek Powiatów Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, Sikorskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 728 28 74 , fax. 76 728 28 74
  • Data zamieszczenia: 2018-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Powiatów Województwa Dolnośląskiego
    Sikorskiego 21
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 76 728 28 74, fax. 76 728 28 74
    REGON: 022133480
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zpwd.glogow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór firmy prowadzącej szkolenia specjalistyczne dla administratorów w ramach projektu: „Platforma Elektronicznych Usług Geodezyjnych - PEUG”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników 23 powiatów województwa dolnośląskiego - Partnerów Projektu. Zamówienie podzielono na 6 części. 3.2. Części zamówienia: 3.2.1. Część 1 zamówienia – szkolenia z Oracle Vm 3.2.2. Część 2 zamówienia – szkolenia z Hyper-V 3.2.3. Część 3 zamówienia – szkolenia z Emc dps 3.2.4. Część 4 zamówienia – szkolenia z Firebird 3.2.5. Część 5 zamówienia – szkolenia z Oracle 3.2.6. Część 6 zamówienia - szkolenia z MS SQL Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego jest niezbędne z punktu widzenia sprawnej realizacji przedsięwzięcia oraz funkcjonowania urzędu po zakończeniu projektu. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ –SOPZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80510000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w postępowaniu. 2. Wadium – zasady wnoszenia, zwrotu i utraty regulują przepisy pzp: art. 45 i 46 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: dla części 1 zamówienia: 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/00) dla części 2 zamówienia: 1 110,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto dziesięć złotych 00/100) dla części 3 zamówienia: 2 210,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście dziesięć złotych 00/100) dla części 4 zamówienia: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) dla części 5 zamówienia: 4 400,00 (słownie: cztery tysiące czterysta złotych 00/100) dla części 6 zamówienia: 400,00 (słownie: czterysta złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.3.1. Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ – odrębnie dla każdej części zamówienia; b) oświadczenie stanowiące załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ; c) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu; d) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału; e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; f) Dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; g) dowód wpłaty wadium lub oryginał gwarancji / poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach