Gmina Michałowice ogłasza przetarg
- Adres: 32-091 Michałowice, Pl. Józefa Piłsudskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 123 885 740 , fax. 123 885 035
- Data zamieszczenia: 2018-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
Pl. Józefa Piłsudskiego 1
32-091 Michałowice, woj. małopolskie
tel. 123 885 740, fax. 123 885 035
REGON: 351555714 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.malopolska.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór banku, który udzieli kredytu inwestycyjnego na refinansowanie wydatków inwestycyjnych budżetu Gminy Michałowice na rok 2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku, który udzieli kredytu inwestycyjnego na refinansowanie wydatków inwestycyjnych budżetu Gminy Michałowice na rok 2018: 2. Wysokość kredytu do 5 000 000,00 zł. (słownie: pięć milionów złotych). 3. Cel kredytowania – refinansowanie wydatków inwestycyjnych budżetu Gminy Michałowice w roku 2018. 4. Okres kredytowania do 6 lat (do 31 grudnia 2024). 5. Okres karencji w spłacie odsetek: do 31.12.2018 r., okres karencji w spłacie kredytu: do 31.01.2019 r. 6. Zabezpieczenie kredytu – weksel własny. 7. System spłaty miesięczny. 8. Oprocentowanie oparte będzie o stawkę WIBIOR 1M. 9. Sposób obliczenia stawki oprocentowania: stopa oprocentowania kredytu równa jest sumie stawki odniesienia obliczonej na podstawie średniej arytmetycznej WIBOR-u dla depozytów jednomiesięcznych ostatniego miesiąca poprzedzającego naliczenie odsetek, zaokrąglonej do 2 miejsc po przecinku i marży banku. 10 Stopa oprocentowania kredytu jest zmienna i będzie się zmieniała każdorazowo z pierwszym dniem miesiąca kalendarzowego proporcjonalnie do stawki odniesienia obliczonej jak w pkt 3.9. Marża nie ulegnie zmianie. 11 Waluta kredytu: zł (złoty polski) 12 Inne warunki 12.1 Możliwość refinansowania już poniesionych wydatków inwestycyjnych budżetu Gminy Michałowice w roku 2018, na podstawie opłaconych faktur. 12.2 Uruchomienie kredytu w pełnej wysokości do dnia 27 grudnia 2018 r., 12.3 Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez pobierania przez Bank prowizji i opłat od kwoty spłaconej przed terminem, 12.4 Możliwość wydłużenia spłaty kredytu bez pobierania przez Bank prowizji i opłat z tego tytułu, 12.5 Jednorazowa prowizja bankowa pobrana w dniu udzielenia kredytu (jednorazowa prowizja uwzględnia koszty za rozpatrzenie wniosku, za wypłatę transz, za zmianę harmonogramu, za aneksowanie umowy, za wcześniejszą spłatę, za otwarcie i prowadzenie rachunku na potrzeby kredytu, i jego obsługę), 12.6 Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych opłat ani prowizji niż te wymienione w SIWZ, 12.7 Do wyliczenia ceny oraz w trakcie trwania umowy będzie obowiązywał kalendarz rzeczywisty tj. Rok 365/366 (rzeczywista liczba dnia miesiąca). 13 Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia usług objętych zamówieniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w tym zakresie Wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej oraz na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 2187 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy - Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy - Prawo bankowe, lub też w przypadku wykonawcy zagranicznego, dokument wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym podmiot ten ma siedzibę, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub reprezentowania i zawarcia umowy - w przypadku podmiotów występujących wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miechów i jej jednostek budżetowych w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2026 r.”.
Dodano: 2023-11-16 - Obsługa bankowa Powiatu Suskiego w skład którego wchodzą jednostki organizacyjne, służby i straż Powiatu Suskiego
Dodano: 2023-06-21 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojnicz oraz podległych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2022-11-07 - Udzielenie i obsługa kredytu obrotowego odnawialnego w wysokości nie wyższej niż 1.500.000,00 PLN na okres nie dłuższy niż do dnia 31 marca 2023 roku
Dodano: 2022-10-25 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miechów
Dodano: 2021-01-21 - Obsługa bankowa budżetu Miasta Oświęcim w roku 2021.
Dodano: 2021-01-13 - Obsługa bankowa budżetu Miasta Oświęcim w roku 2021.
Dodano: 2020-12-10 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miechów
Dodano: 2020-11-26 - Obsługa bankowa budżetu Miasta Oświęcim w latach 2021-2023.
Dodano: 2020-10-23 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Nowy Wiśnicz i jednostek organizacyjnych w okresie od dnia 24.12.2020 r. do 23.12.2023 r.
Dodano: 2020-10-12