Powiat Inowrocławski ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, Prezydenta Franklina Roosevelta
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 592 100 , fax. 523 574 820
- Data zamieszczenia: 2019-04-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski
Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 592 100, fax. 523 574 820
REGON: 92365394000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór banku, któremu zostanie powierzone prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Inowrocławskiego, powiatowych jednostek organizacyjnych oraz Muzeum im. Jana Kasprowicza w Inowrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór banku, któremu zostanie powierzone prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Inowrocławskiego, powiatowych jednostek organizacyjnych oraz Muzeum im. Jana Kasprowicza w Inowrocławiu. Wykaz jednostek organizacyjnych stanowi załącznik nr 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: - otwarcie i prowadzenie 177 rachunków, w tym: 62 rachunków bieżących i 115 rachunków pomocniczych oraz na wniosek Zamawiającego, powiatowej jednostki organizacyjnej, Muzeum im. Jana Kasprowicza w Inowrocławiu, w trakcie trwania umowy nowych rachunków bankowych, - posiadanie centrali, oddziału, placówki, filii Banku w Inowrocławiu lub utworzenie oddziału, placówki, filii Banku z możliwością obsługi bankowej Zamawiającego (powiatowej jednostki organizacyjnej oraz Muzeum im. Jana Kasprowicza w Inowrocławiu), w tym obsługi kasowej, nie później niż do dnia 18 lipca 2019 r., - wydanie i użytkowanie kart płatniczych według zapotrzebowania Zamawiającego, powiatowych jednostek organizacyjnych oraz Muzeum im. Jana Kasprowicza w Inowrocławiu, - sporządzanie papierowych wyciągów bankowych wraz z załącznikami na każdy dzień roboczy, przygotowanych do odbioru następnego dnia roboczego do godz. 12.00, - uruchomienie punktu obsługi kasowej w siedzibie Zamawiającego, ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław, na koszt Wykonawcy, czynnego w dniach i godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu (5 dni w tygodniu, od pon. do pt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018, poz. 917 z późn.zm) - czynności dot. obsługi bankowej tj. w szczególności obsługa rachunków bankowych Zamawiającego. Zamawiający uprawniony jest do przeprowadzania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, -poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy wraz z zakresem obowiązków ( jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej Wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy Prawo bankowe (Dz. U z 2018 r. poz. 2187 z poźn. zm.), a w przypadku banków państwowych, pisemne oświadczenie, że bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ, następnie na podstawie dokumentu o którym mowa w pkt. 8.6. ppkt. 1) w postaci kopii zezwolenia na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r poz. 2187 z późn. zm), a w przypadku banków państwowych, pisemne oświadczenie, że bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz części zamówienia której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 2. Formularz oferty. 3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Chełmża i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2024-01-10 - Prowadzenie bankowej obsługi Powiatowego Urzędu Pracy w Grudziądzu
Dodano: 2023-10-06 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Chełmża i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2023-09-28 - Zawarcie umowy ramowej na udzielenie do dziewięciu gwarancji bankowych na zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Dodano: 2023-07-25 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Strzelno i jednostek organizacyjnych gminy.
Dodano: 2022-11-18 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Brodnickiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2022-09-28 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Żnin oraz wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy.
Dodano: 2021-01-22 - Kompleksowe wykonanie obsługi bankowej budżetu gminy Solec Kujawski i jednostek organizacyjnych gminy, w tym samorządowych instytucji kultury
Dodano: 2021-01-22 - Kompleksowe wykonanie obsługi bankowej budżetu gminy Solec Kujawski i jednostek organizacyjnych gminy, w tym samorządowych instytucji kultury
Dodano: 2020-12-15 - Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Dąbrowa Chełmińska i jednostek organizacyjnych, tj. Urzędu Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Chełmińskiej, Zespołu Szkół im. Celestyna Kamińskiego w Dąbrowie Chełmińskiej, Zespołu Szkół im. Mariana Rejewskiego w Ostromecku, Zespołu Szkół w Czarżu, Centrum Usług Wspólnych w Dąbrowie Chełmińskiej
Dodano: 2020-12-02