Przetargi.pl
Wybór banku do udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu na pokrycie deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań budżetu Gminy Inowłódz w 2018 roku do wysokości 4.000.000,00 PLN

Gmina Inowłódz ogłasza przetarg

  • Adres: 97215 Inowłódz, ul. Spalska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 710 12 33 , fax. (044) 710 12 33
  • Data zamieszczenia: 2018-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Inowłódz
    ul. Spalska 2
    97215 Inowłódz, woj. łódzkie
    tel. (044) 710 12 33, fax. (044) 710 12 33
    REGON: 59064799000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: inowlodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór banku do udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu na pokrycie deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań budżetu Gminy Inowłódz w 2018 roku do wysokości 4.000.000,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku do udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań budżetu Gminy Inowłódz w 2018 roku do wysokości 4.000.000,00 PLN (słownie: cztery miliony złotych 00/100). 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia kwoty wysokości udzielonego kredytu. 3. Kredyt będzie pobierany transzami na pisemny wniosek zamawiającego kierowany na adres wykonawcy (pisemnie, faksem, drogą elektroniczną). Termin uruchomienia transzy kredytu nastąpi w terminie nie dłuższym niż 1 , 2 , 3 , 4 lub 5 dni od dnia złożenia przez zamawiającego dyspozycji wypłaty. UWAGA: Podany termin uruchomienia transzy kredytu stanowi kryterium oceny ofert (zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XIX SIWZ) i będzie wynikał z treści oferty wybranego wykonawcy. Wykonawca może w ofercie zaproponować termin uruchomienia transzy kredytu: 1 dzień ; 2 dni ; 3 dni ; 4 dni lub 5 dni. Oferowany termin uruchomienia transzy kredytu należy podać w formularzu oferty. Przewiduje się uruchomienie trzech transz: I transza w dniu 14.11.2018 r. w wysokości 1.000.000,00 zł; II transza w dniu 05.12.2018 r. w wysokości 2.000.000,00 zł; III transza w dniu 28.12.2018 r. w wysokości 1.000.000,00 zł. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wysokości i terminów uruchomienia transz. 4. Wykonawca nie będzie naliczał prowizji za uruchomienie kredytu oraz poszczególnych transz. 5. Zamawiający zastrzega możliwość nie pobierania kredytu w pełnej wysokości. W takim przypadku wykonawca nie obciąży zamawiającego żadnymi dodatkowymi opłatami i prowizjami bankowymi od niewykorzystanej części kredytu. 6. Koszt kredytu składać się będzie wyłącznie z odsetek od kwoty kredytu. 7. Kredyt spłacany będzie w latach 2019-2031 w miesięcznych ratach płatnych w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca, począwszy od dnia 30.09.2019 r. do dnia 31.01.2031 r. 8. Harmonogram spłaty kredytu: rok 2019: 50.000,00 PLN x 1 m-c (wrzesień) = 50.000,00 PLN; rok 2020: 50.000,00 PLN x 1 m-c (wrzesień) = 50.000,00 PLN; rok 2021: 50.000,00 PLN x 4 m-ce (marzec/czerwiec/wrzesień/listopad) = 200.000,00 PLN; rok 2022: 50.000,00 PLN x 2 m-ce (marzec/czerwiec) = 100.000,00 PLN; rok 2023: 50.000,00 PLN x 2 m-ce (marzec/czerwiec) = 100.000,00 PLN; rok 2024: - x - = -; rok 2025: 50.000,00 PLN x 4 m-ce (marzec/czerwiec/wrzesień/listopad) = 200.000,00 PLN: rok 2026: 50.000,00 PLN x 12 m-cy = 600.000,00 PLN; rok 2027: 50.000,00 PLN x 12 m-cy = 600.000,00 PLN; rok 2028: 50.000,00 PLN x 12 m-cy = 600.000,00 PLN; rok 2029: 60.000,00 PLN x 12 m-cy = 720.000,00 PLN; rok 2030: 60.000,00 PLN x 12 m-cy = 720.000,00 PLN; rok 2031: 60.000,00 PLN x 1 m-c (styczeń) = 60.000,00 PLN. RAZEM: 4.000.000,00 PLN 9. Dopuszcza się możliwość zmiany okresu karencji w spłacie kredytu poprzez jego zmniejszenie lub zwiększenie w zależności od wyliczonego indywidualnego wskaźnika spłaty długu zgodnie z art. 243 ustawy o finansach publicznych lub z innych przyczyn, a w szczególności w razie zmiany przepisów prawnych mający wpływ na indywidualny wskaźnik zadłużenia jst. Zmiana bez ponoszenia dodatkowych opłat. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu, bez poboru przez bank pozostałych do zapłaty odsetek oraz dodatkowych opłat i prowizji związanych z obsługą kredytu (wówczas ulegnie zmianie harmonogram i termin spłat kredytu). 11. Odsetki za okres od dnia uruchomienia kredytu do końca całego okresu kredytowania będą płatne w okresach miesięcznych, w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca, którego dotyczą. Odsetki dla całego okresu kredytowania powinny być liczone metodą opartą na rzeczywistej liczbie dni w poszczególnych miesiącach i rzeczywistej liczbie dni w roku, tj. 365 lub 366. 12. Kredyt będzie zabezpieczony w formie wystawienia przez zamawiającego weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. posiada (aktualne) zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 ze zm.), a w przypadku o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe - inny dokument potwierdzający prawo prowadzenia działalności bankowej przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – (ZAŁĄCZNIK nr 1 do SIWZ). 2. Stosowne pełnomocnictwo(a) określające zakres umocowania – jeżeli dotyczy. 3. Pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach