Przetargi.pl
Wybór banku do udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu na pokrycie deficytu budżetu Gminy Inowłódz w 2015 roku do wysokości 1.000.000,00 PLN

Gmina Inowłódz ogłasza przetarg

  • Adres: 97-215 Inowłódz, ul. Spalska 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 710 12 33 , fax. (044) 710 12 33
  • Data zamieszczenia: 2015-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Inowłódz
    ul. Spalska 2 2
    97-215 Inowłódz, woj. łódzkie
    tel. (044) 710 12 33, fax. (044) 710 12 33
    REGON: 59064799000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowlodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór banku do udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu na pokrycie deficytu budżetu Gminy Inowłódz w 2015 roku do wysokości 1.000.000,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku do udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego kredytu na pokrycie deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek, budżetu Gminy Inowłódz w 2015 roku do wysokości 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych 00/100). 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia kwoty wysokości udzielonego kredytu. 3. Kredyt będzie pobierany transzami na pisemny wniosek Zamawiającego kierowany na adres Wykonawcy (pisemnie, faksem, drogą elektroniczną) w terminie maksymalnie 72 godzin od otrzymania wniosku. Podany czas uruchomienia kredytu będzie podstawą oceny ofert na zasadach określonych w pkt. 13 SIWZ. Przewiduje się uruchomienie dwóch transz: - I transza w dniu 27 listopada 2015 r. w kwocie 500.000,00 zł - II transza w dniu 16 grudnia 2015 r. w kwocie 500.000,00 zł Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wysokości i terminów uruchomienia transz. 4. Wykonawca nie będzie naliczał prowizji za uruchomienie kredytu oraz poszczególnych transz. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania przez Wykonawcę żadnych dodatkowych opłat i prowizji bankowych od niewykorzystanej części kredytu. 6. Koszt kredytu składać się będzie wyłącznie z odsetek od kwoty kredytu. 7. Kredyt spłacany będzie w latach 2023-2030 w miesięcznych ratach płatnych w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca, począwszy od dnia 31.01.2023 r. do dnia 31.12.2030 r. 8. Harmonogram spłaty kredytu: - rok 2023: 10.000,00 PLN x 12 m-cy = 120.000,00 PLN - rok 2024: 10.000,00 PLN x 12 m-cy = 120.000,00 PLN - rok 2025: 10.000,00 PLN x 12 m-cy = 120.000,00 PLN - rok 2026: 10.000,00 PLN x 12 m-cy = 120.000,00 PLN - rok 2027: 30.000,00 PLN x 12 m-cy = 120.000,00 PLN - rok 2028: 30.000,00 PLN x 12 m-cy = 120.000,00 PLN - rok 2029: 10.000,00 PLN x 12 m-cy = 120.000,00 PLN - rok 2030: 20.000,00 PLN x 4 m-ce = 80.000,00 PLN - rok 2030: 10.000,00 PLN x 8 m-cy = 80.000,00 PLN 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu, bez poboru przez bank pozostałych do zapłaty odsetek oraz dodatkowych opłat i prowizji związanych z obsługą kredytu (wówczas ulegnie zmianie harmonogram i termin spłat kredytu). 10. Odsetki za okres od dnia uruchomienia kredytu do końca całego okresu kredytowania będą płatne w okresach miesięcznych, w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca, którego dotyczą. Odsetki dla całego okresu kredytowania powinny być liczone metodą opartą na rzeczywistej liczbie dni w poszczególnych miesiącach i rzeczywistej liczbie dni w roku, tj. 365 lub 366. 11. Kredyt będzie zabezpieczony w formie wystawienia przez Zamawiającego weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas uruchomienia transzy kredytu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.inowlodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach