Przetargi.pl
WSPOMAGANIE ZAMAWIAJĄCEGO PRZY UŻYTKOWANIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO WSPOMAGAJĄCEGO ZARZĄDZANIE ZAKŁADEM USŁUG KOMUNALNYCH W SZCZECINIE

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71080 Szczecin, ul. Ku Słońcu
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 484 82 94 , fax. 91 484 80 55
  • Data zamieszczenia: 2016-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu
    71080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 484 82 94, fax. 91 484 80 55
    REGON: 36300958600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WSPOMAGANIE ZAMAWIAJĄCEGO PRZY UŻYTKOWANIU ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO WSPOMAGAJĄCEGO ZARZĄDZANIE ZAKŁADEM USŁUG KOMUNALNYCH W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wspomaganie Zamawiającego przy użytkowaniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego (dalej: ZSI) wspomagającego zarządzanie Zakładem Usług Komunalnych w Szczecinie. CPV 72700000-7 Usługi w zakresie sieci komputerowej 72253100-4 Usługi pomocy komputerowej 72253200-5 Usługi w zakresie wsparcia systemu 2. Wykonawca musi posiadać zgodę/uprawnienia do wprowadzania wszelkich zmian i modyfikacji w Zintegrowanym Systemie Informatycznym autorstwa firmy UNISOFT Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Pułaskiego 8. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) usuwanie zgłoszonych przez Zamawiającego usterek w działaniu ZSI w terminie zaproponowanym przez Wykonawcę, liczonym od momentuprzekazania zgłoszenia przez Zamawiającego, 2) upgrade ZSI, czyli wymiana ZSI na najnowsze wersje, w zależności od potrzeb wynikających ze zmiany przepisów prawnych oraz ilości wprowadzonych zmian, a także zgodnie z sugestiami Zamawiającego, 3) wykonywanie prac na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego lub siedzibie Wykonawcy, w tym prace zdalne, w szczególności przy: a) tworzeniu analiz i raportów wynikających z potrzeb Zamawiającego, b) dopasowywaniu wydruków, c) pobieraniu informacji o fakturach z programu Geomar EKG, tworzeniu połączenia i przesyłu informacji z bazy, 4) usługę „hot-line”, w ramach której Wykonawca zobowiązuje się udostępnić numery telefonów kontaktowych oraz adresy e-mail pracowników odpowiedzialnych za opiekę nad poszczególnymi modułami w celu krótkich konsultacji informatycznych lub usunięcia bieżących problemów w pracy z systemem informatycznym. 4. Zamawiający przewiduje w miesiącu maksymalnie 15 roboczogodzin prac (w tym wizyty w siedzibie Zamawiającego oraz prace wykonywane na rzecz Zmawiającego w siedzibie Wykonawcy, w tym prace zdalne). Niewykorzystany w danym miesiącu limit godzin nie przepada i może być wykorzystany w następnych miesiącach realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać usługi w ramach przedmiotu zamówienia terminowo oraz z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 ze zmianami) oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1024), a także normami technicznymi oraz zasadami dostępnej wiedzy technicznej. 6. Zatrudnienie: 1) zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia w sytuacji, gdy wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zmianami); 2) Zatrudnienie, o którym mowa w ppkt1 powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia; 3) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dowody zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (np. kopie umów o pracę) osób, o których mowa w ppkt 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72700000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną