Przetargi.pl
„Wsparcie węzła przesiadkowego w obszarze Placu Dworcowego w Elblągu” stanowiącego część C zadania inwestycyjnego „Modernizacja infrastruktury technicznej na terenie zajezdni tramwajowej do obsługi taboru niskoemisyjnego oraz wsparcie węzła przesiadkowego publicznego transportu zbiorowego” w ramach projektu Poprawa zrównoważonej mobilności mieszkańców Elbląga

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536 , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2019-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, fax. 552393334
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wsparcie węzła przesiadkowego w obszarze Placu Dworcowego w Elblągu” stanowiącego część C zadania inwestycyjnego „Modernizacja infrastruktury technicznej na terenie zajezdni tramwajowej do obsługi taboru niskoemisyjnego oraz wsparcie węzła przesiadkowego publicznego transportu zbiorowego” w ramach projektu Poprawa zrównoważonej mobilności mieszkańców Elbląga
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: „Wsparcie węzła przesiadkowego w obszarze Placu Dworcowego w Elblągu” stanowiącego część C zadania inwestycyjnego „Modernizacja infrastruktury technicznej na terenie zajezdni tramwajowej do obsługi taboru niskoemisyjnego oraz wsparcie węzła przesiadkowego publicznego transportu zbiorowego” w ramach projektu Poprawa zrównoważonej mobilności mieszkańców Elbląga Przedmiot główny: CPV: 45.20.00.00-9 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Realizację robót budowlanych obejmujących przedmiot niniejszego zamówienia, Zamawiający współfinansować będzie środkami pochodzącymi z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4. Efektywność energetyczna, Działanie 4.4. Zrównoważony transport miejski, Poddziałanie 4.4.4 Infrastruktura transportu publicznego (Niskoemisyjny transport miejski). Lokalizacja robót budowlanych: Plac Dworcowy w Elblągu. 2. Na zakres robót, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, składa się: a) przebudowa peronów przystanków tramwajowych na wysokości Dworca PKP przy Al. Grunwaldzkiej w Elblągu wraz z budową odcinka chodnika oraz wykonaniem elementów małej architektury na ww. peronach i na Placu Dworcowym wraz z uzbrojeniem, obejmującym między innymi zakup i montaż tablic informacji pasażerskiej, biletomatów, gabloty informacyjnej, stojaków rowerowych, wiat pasażerskich, koszy na śmieci, b) wyposażenie istniejących wiat na pętli autobusowej w oświetlenie i wymiana źródeł światła na pętli autobusowej na LED-y. Szczegółowy zakres zamówienia i technologię wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca projekty budowlane i wykonawcze pn.: „Modernizacja infrastruktury technicznej na terenie zajezdni tramwajowej do obsługi taboru niskoemisyjnego oraz wsparcie węzła przesiadkowego publicznego transportu zbiorowego wraz z budową ścieżki rowerowej w ul. Grunwaldzkiej”, przedmiary robót, specyfikacje techniczne oraz decyzja nr 494/2017 z dnia 09.11.2017 r. zatwierdzająca projekt budowlany i zezwalająca na prowadzenie robót wydana przez Prezydenta Miasta Elbląg i zaświadczenie o braku sprzeciwu wobec zgłoszenia wykonania robót budowlanych wydane przez Wojewodę Warmińsko–Mazurskiego z dnia 27.11.2017 r. dla „Przebudowy peronów tramwajowych wraz z montażem wiat i instalacją elektryczną przy Al. Grunwaldzkiej w Elblągu obręb nr 21 działka nr 73/2”. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie obejmuje wyłącznie budowę węzła przesiadkowego ujętego w ww. dokumentacji projektowej. Szczegółowy wykaz dokumentacji projektowej składającej się na realizację części C całości zamierzenia inwestycyjnego zawiera załącznik nr 1 do wzoru Umowy. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PRZEDMIARY ROBÓT: Utworzenie węzła przesiadkowego transportu zbiorowego zlokalizowanego w obszarze Placu Dworcowego w Elblągu: a) Rodzaj opracowania Przedmiar inwestycji: Modernizacja infrastruktury technicznej na terenie zajezdni tramwajowej do obsługi taboru niskoemisyjnego oraz wsparcie węzła przesiadkowego publicznego transportu zbiorowego wraz z budową ścieżki rowerowej w ul. Grunwaldzkiej Branża architektoniczna Nazwa inwestycji: Utworzenie węzła przesiadkowego transportu zbiorowego zlokalizowanego w obszarze Placu Dworcowego w Elblągu Adres inwestycji: 82-300 Elbląg, ul. Grunwaldzka Obręb nr 21; dz. nr 73/2, 77, 82/2, 84/9 b) PRZEDMIAR ROBÓT Rodzaj opracowania Projekt wykonawczy inwestycji: Modernizacja infrastruktury technicznej na terenie zajezdni tramwajowej do obsługi taboru niskoemisyjnego oraz wsparcie węzła przesiadkowego publicznego transportu zbiorowego wraz z budową ścieżki rowerowej w ul. Grunwaldzkiej Branża drogowa Nazwa inwestycji: Utworzenie węzła przesiadkowego transportu zbiorowego zlokalizowanego w obszarze Placu Dworcowego w Elblągu Adres inwestycji: 82-300 Elbląg, ul. Grunwaldzka Obręb nr 21; dz. nr 73/2, 77, 82/2, 84/9 c) PRZEDMIAR ROBÓT NAZWA INWESTYCJI: Utworzenie węzła przesiadkowego transportu zbiorowego zlokalizowanego w obszarze Placu Dworcowego w Elblągu ADRES INWESTYCJI: 82-300 Elbląg, ul. Grunwaldzka, Obręb21; dz. nr 73/2, 77, 82/2, 84/9 BRANŻA: Elektroenergetyczna 2) PROJEKTY BUDOWLANE I WYKONAWCZE: Utworzenie węzła przesiadkowego transportu zbiorowego zlokalizowanego w obszarze Placu Dworcowego w Elblągu: a) PROJEKT BUDOWLANY - TOM 2/1 Rodzaj opracowania Projekt budowlany inwestycji: Modernizacja infrastruktury technicznej na terenie zajezdni tramwajowej do obsługi taboru niskoemisyjnego oraz wsparcie węzła przesiadkowego publicznego transportu zbiorowego wraz z budową ścieżki rowerowej w ul. Grunwaldzkiej Branża architektoniczna Nazwa inwestycji Utworzenie węzła przesiadkowego transportu zbiorowego zlokalizowanego w obszarze Placu Dworcowego w Elblągu Adres inwestycji 82-300 Elbląg, ul. Grunwaldzka Obręb nr 21; dz. nr 73/2, 77, 82/2, 84/9 UWAGA: 1. Z załączonej dokumentacji wykreśla się rysunek A02 wiata przystankowa – W1 i rysunek A03 wiata przystankowa – W2. Wykreślone rysunki zastępuje się rysunkami zawartymi w „Zamiennym opisie do projektu budowlanego”. 2. W opisie do projektu wykreśla się opis zawarty w pkt 6.7. Wiaty pasażerskie i zastępuje się go treścią zawartą w „Zamiennym opisie do projektu budowlanego”. 3. W opisie do projektu wykreśla się cały pkt 6.9. Kosz na śmieci i zastępuje się go treścią zawartą w „Zamiennym opisie do projektu budowlanego”. 4. Gdziekolwiek w opisie projektu lub na rysunkach lub SST występuje zdanie „profile konstrukcyjne wiat przystankowych wykonane ze stali kwasoodpornej” zastępuje się zdaniem – „profile konstrukcyjne wiat przystankowych wykonane z aluminium”. b) PROJEKT BUDOWLANY - TOM 2/2 Rodzaj opracowania Projekt budowlany inwestycji: Modernizacja infrastruktury technicznej na terenie zajezdni tramwajowej do obsługi taboru niskoemisyjnego oraz wsparcie węzła przesiadkowego publicznego transportu zbiorowego wraz z budową ścieżki rowerowej w ul. Grunwaldzkiej Branża drogowa Nazwa inwestycji Utworzenie węzła przesiadkowego transportu zbiorowego zlokalizowanego w obszarze Placu Dworcowego w Elblągu Adres inwestycji 82-300 Elbląg, ul. Grunwaldzka Obręb nr 21; dz. nr 73/2, 77, 82/2, 84/9 UWAGA: 1. Na rysunku D03 przekroje poprzeczne w przekroju nr 2 warstwa wierzchnia zostawia się wyłącznie opis „W-wa ścieralna: klinkier brukowy kolor żółty”, pozostałą część opisu wykreśla się. 2. Gdziekolwiek w opisie projektu występuje opis wykonania chodnika z klinkieru brukowego z opisem wzoru jego układania i wymiarami kostki zastępuje się go opisem – „klinkier brukowy kolor żółty, kostka prostokątna lub kwadratowa. Grubość kostki klinkierowej brukowej 5,2 cm.” c) PROJEKT BUDOWLANY - TOM 2/3 Rodzaj opracowania Projekt budowlany inwestycji: Modernizacja infrastruktury technicznej na terenie zajezdni tramwajowej do obsługi taboru niskoemisyjnego oraz wsparcie węzła przesiadkowego publicznego transportu zbiorowego wraz z budową ścieżki rowerowej w ul. Grunwaldzkiej Branża elektryczna Nazwa inwestycji Utworzenie węzła przesiadkowego transportu zbiorowego zlokalizowanego w obszarze Placu Dworcowego w Elblągu Adres inwestycji 82-300 Elbląg, ul. Grunwaldzka Obręb nr 21; dz. nr 73/2, 77, 82/2, 84/9 d) PROJEKT WYKONAWCZY TOM 2/1 Rodzaj opracowania Projekt wykonawczy inwestycji: Modernizacja infrastruktury technicznej na terenie zajezdni tramwajowej do obsługi taboru niskoemisyjnego oraz wsparcie węzła przesiadkowego publicznego transportu zbiorowego wraz z budową ścieżki rowerowej w ul. Grunwaldzkiej Branża architektoniczna Nazwa inwestycji Utworzenie węzła przesiadkowego transportu zbiorowego zlokalizowanego w obszarze Placu Dworcowego w Elblągu Adres inwestycji 82-300 Elbląg, ul. Grunwaldzka Obręb nr 21; dz. nr 73/2, 77, 82/2, 84/9 UWAGA: 1. Z załączonej dokumentacji wykreśla się rysunek A02 wiata przystankowa – W1 i rysunek A03 wiata przystankowa – W2. Wykreślone rysunki zastępuje się rysunkami zawartymi w „Zamiennym opisie do projektu wykonawczego”. 2. Wykreśla się rysunek A-08 Panel reklamowy City Light. 3. W opisie do projektu wykreśla się opis zawarty w pkt 4.8. Wiaty przystankowe - przystanki tramwajowe przy ul. Al. Grunwaldzkiej i zastępuje się go treścią zawartą w „Zamiennym opisie do projektu wykonawczego”. 4. W opisie do projektu wykreśla się cały pkt 4.10. Kosze na śmieci przystanki tramwajowe przy ul. Al. Grunwaldzkiej i zastępuje się go treścią zawartą w „Zamiennym opisie do projektu wykonawczego”. 5. Gdziekolwiek w opisie projektu lub na rysunkach lub SST występuje zdanie „profile konstrukcyjne wiat przystankowych wykonane ze stali kwasoodpornej” zastępuje się zdaniem – „profile konstrukcyjne wiat przystankowych wykonane z aluminium”. e) PROJEKT WYKONAWCZY TOM 2/2 Rodzaj opracowania Projekt wykonawczy inwestycji: Modernizacja infrastruktury technicznej na terenie zajezdni tramwajowej do obsługi taboru niskoemisyjnego oraz wsparcie węzła przesiadkowego publicznego transportu zbiorowego wraz z budową ścieżki rowerowej w ul. Grunwaldzkiej Branża drogowa Nazwa inwestycji Utworzenie węzła przesiadkowego transportu zbiorowego zlokalizowanego w obszarze Placu Dworcowego w Elblągu Adres inwestycji 82-300 Elbląg, ul. Grunwaldzka Obręb nr 21; dz. nr 73/2, 77, 82/2, 84/9 UWAGA: 1. Z załączonej dokumentacji wykreśla się rysunek D05 Wzór ułożenia nawierzchni chodnika. 2. Na rysunku D03 przekroje poprzeczne w przekroju nr 2 warstwa wierzchnia zostawia się wyłącznie opis „W-wa ścieralna: klinkier brukowy kolor żółty”, pozostałą część opisu wykreśla się. 3. Gdziekolwiek w opisie projektu występuje opis wykonania chodnika z klinkieru brukowego z opisem wzoru jego układania i wymiarami kostki zastępuje się go opisem – „klinkier brukowy kolor żółty, kostka prostokątna lub kwadratowa. Grubość kostki klinkierowej brukowej 5,2 cm.” f) PROJEKT WYKONAWCZY TOM 2/3 Rodzaj opracowania Projekt wykonawczy inwestycji: Modernizacja infrastruktury technicznej na terenie zajezdni tramwajowej do obsługi taboru niskoemisyjnego oraz wsparcie węzła przesiadkowego publicznego transportu zbiorowego wraz z budową ścieżki rowerowej w ul. Grunwaldzkiej Branża elektryczna Nazwa inwestycji Utworzenie węzła przesiadkowego transportu zbiorowego zlokalizowanego w obszarze Placu Dworcowego w Elblągu Adres inwestycji 82-300 Elbląg, ul. Grunwaldzka Obręb nr 21; dz. nr 73/2, 77, 82/2, 84/9 B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: Utworzenie węzła przesiadkowego transportu zbiorowego zlokalizowanego w obszarze Placu Dworcowego w Elblągu: a) SPECYFIKACJA TECHNICZNA wykonania i odbioru robót budowlanych – TOM 2/1 Rodzaj opracowania Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót inwestycji: Modernizacja infrastruktury technicznej na terenie zajezdni tramwajowej do obsługi taboru niskoemisyjnego oraz wsparcie węzła przesiadkowego publicznego transportu zbiorowego wraz z budową ścieżki rowerowej w ul. Grunwaldzkiej Branża architektoniczna Nazwa inwestycji Utworzenie węzła przesiadkowego transportu zbiorowego zlokalizowanego w obszarze Placu Dworcowego w Elblągu Adres inwestycji 82-300 Elbląg, ul. Grunwaldzka Obręb nr 21; dz. nr 73/2, 77, 82/2, 84/9 UWAGA: 1. Z treści ST wykreśla się wszystkie określenia dotyczące wiat ujętych w dokumentacji projektowej na rysunkach A02 wiata przystankowa – W1 i A03 wiata przystankowa – W2. Wykreśloną treść zastępuje się opisem i wymaganiami wprowadzonymi do zakresu projektu budowlanego i wykonawczego. 2. Wykreśla się specyfikację SST 1.4 Montaż konstrukcji metalowych i zastępuje się „Zamienną specyfikacją SST 1.4 Montaż konstrukcji stalowych i aluminiowych”. b) SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Rodzaj opracowania Projekt wykonawczy inwestycji: Modernizacja infrastruktury technicznej na terenie zajezdni tramwajowej do obsługi taboru niskoemisyjnego oraz wsparcie węzła przesiadkowego publicznego transportu zbiorowego wraz z budową ścieżki rowerowej w ul. Grunwaldzkiej Branża drogowa Nazwa inwestycji Utworzenie węzła przesiadkowego transportu zbiorowego zlokalizowanego w obszarze Placu Dworcowego w Elblągu Adres inwestycji 82-300 Elbląg, ul. Grunwaldzka Obręb nr 21; dz. nr 73/2, 77, 82/2, 84/9 UWAGA: Gdziekolwiek w opisie projektu i ST występuje opis wykonania chodnika z klinkieru brukowego z opisem wzoru jego układania i wymiarami kostki zastępuje się go opisem – „klinkier brukowy kolor żółty, kostka prostokątna lub kwadratowa. Grubość kostki klinkierowej brukowej 5,2 cm.” c) SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA SST E-1 Nazwa obiektu budowlanego: Utworzenie węzła przesiadkowego transportu zbiorowego zlokalizowanego w obszarze Placu Dworcowego w Elblągu Adres obiektu: obręb nr 21, działki nr 73/2, 77, 82/2, 84/9 Branża: ELEKTROENERGETYCZNA Dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, zawarte są w ZAŁĄCZNIKU NR 8 do SIWZ. 3. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ, występuje zapis: 1) „Mufa przelotowo-rozgałęźna JLZR4” należy go rozumieć jako: „Mufa rozgałęźna 1kV 16-240/6-70 ŻYWICZNA 2) „Oprawa oświetleniowa np. ARCHILED WHITE_N_113CM 1000LM IP65 230V” należy go rozumieć jako: „Listwy oświetleniowe na wiatach przystankowych: zasilanie z sieci 230V/AC, temperatura barwowa światła neutralna (ok. 5000 K), strumień świetlny min.1000 lm, kąt świecenia: 100° / 6°, zakres temperatury pracy: -30°C÷ +50°C, konstrukcja lampy wykonana z aluminium anodowanego, oświetlacz zbudowany z zahermetyzowanych diod LED” 3) „Oprawa oświetlenia ulicznego z wyposażeniem min. 6000lm, np. UNISTREET BGS213” należy go rozumieć jako: „Wymieniane oprawy drogowe na istniejących słupach: zasilanie z sieci 230V/AC, temperatura barwowa światła biała (ok. 4000K), strumień świetlny min. 6000 lm, szczelność IP66 dla instalacji zewnętrznych” 4) „BRSB4KO375V2/ND/ONN ” należy go rozumieć jako: „Plafon LED 27W, natynkowy, 4000K, 2800lm, klosz opal PMMA o śr. 375mm, IP44” 5) „BRSB4KO480V3/ND/ONN” należy go rozumieć jako: „Plafon LED 35W, natynkowy, 4000K, 3700lm, klosz opal PMMA o śr. 480mm, IP44” 6) „OS50PC5S2ND/ONN” należy go rozumieć jako: „Naświetlacz LED 44W, 5700K, 5800lm, IP65” 7) „PL2500M1N4ND/ONN” Zamawiający zastępuje go zapisem: „Oprawa hermetyczna LED 21W, 4000K, 2500lm, IP65, 1200mm, klosz opal PC” 8) „PL3500L1N4ND/ONN” należy go rozumieć jako: „Oprawa hermetyczna LED 32W, 4000K, 3500lm, IP65, 1500mm, klosz opal PC” 9) „PL7000L2W4ND/ONN” należy go rozumieć jako: „Oprawa hermetyczna LED 63W, 4000K, 6900lm, IP65, 1500mm, klosz opal PC” 10) „oprawa ewakuacyjna 1W LOVATO 2” należy go rozumieć jako: „Oprawa ewakuacyjna 1W” 11) „mufa kablowa SJK3C” należy go rozumieć jako: „Mufa przelotowa termokurczliwa 95-240mm2 1kV” 12) „mufa kablowa SJK1C” należy go rozumieć jako: „Mufa przelotowa termokurczliwa 16-50mm2 1kV” 13) „rury osłonowe AROT DVK 40” należy go rozumieć jako: „Rury osłonowe DVK 40” 14) „koryta typu BAKS 300x60” należy go rozumieć jako: „Korytka kablowe perforowane 300mmx60mm, materiał stal, grubość materiału 1mm, przekrój użyteczny 17800 mm2, zabezpieczenie powierzchni –ocynk ogniowy” 15) „koryta typu BAKS 200x60” należy go rozumieć jako: „Korytka kablowe perforowane 200mmx60mm, materiał stal, grubość materiału 0,7mm, przekrój użyteczny 11800 mm2, zabezpieczenie powierzchni –ocynk ogniowy” 16) „Montaż łączników elektrycznych szynowych, mocowanych do szyny poprzez nity CEMBRE o długości 10 m (uszynienie dla urządzeń specjalnych)” należy go rozumieć jako: „Montaż łączników elektrycznych szynowych o długości 10 m, mocowanych do szyny poprzez niskoomowe połączenie rozłączne, wykonane poprzez otworowanie w szynie 19/20mm i montażu miedzianej tulei i śruby nierdzewnej M12 (uszynienie dla urządzeń specjalnych)” 17) „HOBAS” należy go rozumieć jako: „GRP” 18) „ALU”, „ALU LAMELLA”, „ALU LAMELLA MAT ” należy go rozumieć jako: „izolacja z wełny mineralnej z okładziną z folii aluminiowej” 4. Zamawiający informuje, że: 1) zadanie inwestycyjne „Modernizacja infrastruktury technicznej na terenie zajezdni tramwajowej do obsługi taboru niskoemisyjnego oraz wsparcie węzła przesiadkowego publicznego transportu zbiorowego” w ramach projektu Poprawa zrównoważonej mobilności mieszkańców Elbląga realizować będzie w ramach odrębnych zamówień i w oparciu o udzielone umowy, tj.: 1. umowę zawartą na budowę hali na terenie zajezdni tramwajowej - część A, 2. umowę zawartą na budowę torów i trakcji tramwajowej na terenie zajezdni tramwajowej przy ul. Browarnej – część B, 3. umowę zawartą na wsparcie węzła przesiadkowego w obszarze Placu Dworcowego – część C, 2) posiada aktualną decyzję nr 494/2017 z dnia 09.11.2017 r. zatwierdzającą projekt budowlany i zezwalającą na wykonanie robót budowlanych wydaną przez Prezydenta Miasta Elbląg, 3) posiada zaświadczenie o braku sprzeciwu wobec zgłoszenia wykonania robót budowlanych wydane przez Wojewodę Warmińsko–Mazurskiego z dnia 27.11.2017 r. dla „Przebudowy peronów tramwajowych wraz z montażem wiat i instalacją elektryczną przy Al. Grunwaldzkiej w Elblągu obręb nr 21 działka nr 73/2”, 4) niniejsze zamówienie nie obejmuje realizacji całości robót wymienionych w nazwie dokumentacji projektowej pn.”Modernizacja infrastruktury technicznej na terenie zajezdni tramwajowej do obsługi taboru niskoemisyjnego oraz wsparcie węzła przesiadkowego publicznego transportu zbiorowego wraz z budową ścieżki rowerowej w ul. Grunwaldzkiej”, dotyczy wyłącznie wsparcia węzła przesiadkowego w obszarze Placu Dworcowego, tj. części C, 5) realizację robót budowlanych obejmujących przedmiot niniejszego zamówienia, Zamawiający współfinansować będzie środkami pochodzącymi z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4. Efektywność energetyczna, Działanie 4.4. Zrównoważony transport miejski, Poddziałanie 4.4.4 Infrastruktura transportu publicznego (Niskoemisyjny transport miejski), 6) powołał Inżyniera Kontraktu do zarządzania i nadzoru nad robotami obejmującymi wykonanie przedmiotu zamówienia, tj. części C oraz do zarządzania i nadzoru nad robotami obejmującymi wykonanie pozostałych części zamierzenia inwestycyjnego składającego się z budowy torów i trakcji na terenie zajezdni tramwajowej – część B i budowie hali na terenie zajezdni tramwajowej – część A. Zamawiający mocą podpisanej umowy z Inżynierem Kontraktu, przekazał mu odpowiedzialność oraz pełnomocnictwa do bezpośredniego monitorowania i nadzorowania realizacji robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, warunkami zawartej umowy. 5. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, w tym m.in.: 1) wykonanie szkiców topograficznych z wytyczeniem obiektów wykonanych robót zlokalizowanych na terenie węzła przesiadkowego przy Al. Grunwaldzkiej (Placu Dworcowego) w Elblągu - w ilości po 4 egzemplarze, 2) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej - w ilości po 4 egzemplarze. 6. Obowiązki Wykonawcy obejmować będą: 1) Wykonawca ustanowi Kierownika Budowy oraz kierowników robót branżowych: - Kierownika robót branży drogowej, - Kierownika robót branży elektrycznej w zakresie sieci i instalacji wewnętrznych. 2) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na zmianę Kierownika Budowy. W tym celu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie wraz z: - oświadczeniem o przyjęciu obowiązku kierownika budowy, - decyzją o nadaniu uprawnień, - zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, - oświadczeniem kierownika budowy potwierdzonym przez przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunku w postępowaniu wymaganego dla osoby pełniącej tę funkcję. 3) Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, w tym przepisów BHP obowiązujących w komunikacji miejskiej, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 4) Z uwagi na fakt, że roboty budowlane będą odbywać się pod ruchem, Wykonawca dołoży wszelkich starań i zorganizuje prace tak, by nie zakłócać normalnego funkcjonowania komunikacji pieszej i samochodowej a także komunikacji tramwajowej i autobusowej. 5) Wykonawca zobowiązuje się do: a) wykonania całego zakresu zleconych robót siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców, b) ochrony urządzeń podziemnych zlokalizowanych na obszarze realizacji inwestycji i odpowiada za ich uszkodzenie, c) zawarcia umowy z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami § 11 wzoru Umowy - w przypadku powierzenia części zakresu robót podwykonawcom, d) przygotowania i uzgodnienia z Inżynierem Kontraktu wzorów dokumentów oraz druków, które będą obowiązywać w trakcie realizacji umowy w terminie 14 dni od daty przekazania terenu budowy, e) uzgodnienia z Inżynierem Kontraktu harmonogramu realizacji umowy. 6) Materiały drogowe pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca odwiezie i protokolarnie przekaże do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się na terenie bazy Elbląskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Elblągu przy ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego lub inne wskazane miejsce w granicach administracyjnych miasta Elbląg. Przekazane materiały jw. muszą zostać zinwentaryzowane, oraz posortowane i złożone na paletach zakupionych przez Wykonawcę we wskazanym miejscu. 7) Wykonawca robót zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy realizowanej w ramach niniejszego zamówienia w obrębie przejętego terenu budowy, od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych i od odpowiedzialności cywilnej oraz ponosi odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich za wypadki i awarie spowodowane nienależytym wykonaniem obowiązków umowy, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca musi być też ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Dowody ubezpieczenia – kopię polis Wykonawca musi dostarczyć w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. 8) Wykonawca robót zobowiązany jest w czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność dojazdów i dojść oraz prawidłową obsługę na terenie obejmującym inwestycję. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie tej części robót, które prowadzone będą w pasie drogowym pod ruchem, przy czynnej trakcji tramwajowej w obrębie przebudowywanych peronów przystanków tramwajowych oraz na terenie czynnej pętli autobusowej. Wykonawca wykona oznakowanie drogi w miejscu wykonywanych robót i na objazdach. Musi być ono zgodne z projektem organizacji ruchu wykonanym własnym staraniem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. Projekty czasowej organizacji ruchu na czas realizacji przebudowy wykonane przez Wykonawcę muszą zawierać niezbędne ustalenia, uzgodnienia, w tym z TE Sp. z o.o. i ZKM Sp. z o.o. zgodnie z kompetencjami oraz zatwierdzenia niezbędne dla tego typu projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu i zaopiniowaniu przez Inżyniera Kontraktu, Policję muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem. 9) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi ustawy Prawo budowlane (art.10) tj. będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia jw. dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację Inżyniera Kontraktu. 10) Wykonawca przedstawi Inżynierowi Kontraktu i Zamawiającemu, do zaakceptowania harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu umowy w terminie 14 dni roboczych od daty przekazania terenu budowy oraz aktualizację harmonogramu na każde żądanie Zamawiającego. 11) Zamawiający informuje, że roboty należy prowadzić w taki sposób, aby: a) zminimalizować utrudnienia w ruchu na terenie objętym inwestycją, b) zminimalizować utrudnienia wynikłe ze zmian organizacji ruchu w obrębie stanowiącym zakres inwestycji, zapewnić dojazdy do przylegających nieruchomości. 12) Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zaleceń i uwag ujętych w warunkach technicznych i uzgodnień wydanych przez firmy branżowe, zawartych w projektach budowlanych i wykonawczych, decyzjach administracyjnych wydanych dla zadania inwestycyjnego, a także zaleceń i poleceń Inżyniera Kontraktu. 13) Wykonawca będzie wystawiał oddzielne faktury dla każdej branży według polecenia Inżyniera Kontraktu na podstawie Przejściowych Świadectw Płatności. 14) W przypadku opóźnień w postępie robót w stosunku do harmonogramu powyżej 10% terminu określonego w harmonogramie, Wykonawca przedstawi Inżynierowi Kontraktu program naprawy opóźnień w terminie wskazanym przez Inżyniera Kontraktu. W przypadku przekroczenia wskazanego terminu, Inżynier Kontraktu ma prawo złożenia wniosku do Zamawiającego o naliczenie kar zgodnie z § 12 ust. 1 pkt 1 ppkt 4 Umowy. 15) W przypadku opóźnień w postępie robót w stosunku do harmonogramu powyżej 20% terminu określonego w harmonogramie, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić nowy harmonogram z niezmienionym terminem umownego zakończenia robót w terminie wskazanym przez Inżyniera Kontraktu. W przypadku przekroczenia wskazanego terminu, Inżynier Kontraktu ma prawo złożenia wniosku do Zamawiającego o naliczenie kar zgodnie z § 12 ust. 1 pkt 1 ppkt 5 Umowy. 16) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania poleceń Inżyniera Kontraktu związanych z nadzorem nad realizacją robót w zakresie określonym dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i procedurami, warunkami umownymi, przestrzegania terminów wyznaczonych przez Inżyniera Kontraktu na realizację tych poleceń. W przypadku nie wykonania polecenia lub przekroczenia wskazanego terminu, Inżynier Kontraktu ma prawo złożenia wniosku do Zamawiającego o naliczenie kar zgodnie z § 12 ust. 1 pkt 1 ppkt 6 Umowy. 17) Wykonawca w terminie 10 dni od daty przekazania terenu budowy wskaże, do zaakceptowania Inżynierowi Kontraktu, będącemu przedstawicielem Zamawiającego, laboratorium w którym będzie wykonywał stosowne badania laboratoryjne w trakcie realizacji przedmiotowego zadania. Zamawiający wymaga żeby było to laboratorium niezależne od Wykonawcy. Laboratorium musi spełniać wymagania „PN-EN ISO/IEC 17025 Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących” oraz posiadać akredytację PCA. 18) Po upływie okresu gwarancji i rękojmi Wykonawca jest zobowiązany zgłosić roboty do odbioru ostatecznego. 19) Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z firmami branżowymi, które mają swoje urządzenia w obszarze inwestycji i mogą siłami własnymi realizować ich remonty lub wymieniać w trakcie realizacji inwestycji oraz do współpracy z właścicielami sąsiadujących posesji. 20) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i zamontowania tablic: 1 tablicy informacyjnej i 1 tablicy pamiątkowej zgodnie z zasadami promocji wg „Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”, znajdującego się pod linkiem: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3346/zasady-dla-umow-podpisanych-do-31-grudnia-2017-roku#Tablice%20informacyjne%20i%20pami%C4%85tkowe 7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. 8. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a – 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z fakturą składał Zamawiającemu oświadczenia swoje i podwykonawców o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przy realizacji przedmiotowego zamówienia czynności wskazane przez Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wskazane przez Zamawiającego wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: a) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, b) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 13. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. 14. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 15. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95 1020 1811 0000 0902 0334 1138 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach