Gmina Olsztyn ogłasza przetarg
- Adres: 10101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 5273111 wew. , 325 , fax. 895 349 375
- Data zamieszczenia: 2018-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
pl. Jana Pawła II 1
10101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 5273111 wew. , 325, fax. 895 349 375
REGON: 51074236200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.olsztyn.eu/bip/folder/3190/uslugi/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wsparcie serwisowe sieci miejskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę wsparcia serwisowego dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń, pracujących w szerokopasmowej sieci miejskiej, świadczonego przez producenta urządzeń oraz oprogramowania szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do umowy. 2.Wykonawca zapewni wsparcie serwisowe dla urządzeń Juniper oraz oprogramowania zgodnie z warunkami opisanymi w załączniku nr 1 do wzoru umowy, w szczególności w następującym zakresie: 1) naprawy lub wymiany urządzenia, 2) aktualizacji oprogramowania zgodnie z obowiązującymi warunkami licencji udzielonej Zamawiającemu przez producenta urządzeń, 3) dostępu do poprawek udostępnianych przez producenta urządzeń, 4) wsparcia telefonicznego i internetowego przez serwis producenta w trybie 24/7/365 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50330000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 2 dotyczącego każdego z wykonawców występujących wspólnie. 2.Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w ust. 4 rozdziału VI SIWZ do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a). 4.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Zamawiający żąda oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 798). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 5. Zamawiający nie będzie wymagał złożenia dokumentów w trybie art. 26 ust. 2 ustawy w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w oparciu o przesłanki określone w art. 24 ust. 1 ustawy, ponieważ za wystarczające uznane będzie oświadczenie Wykonawcy, o którym jest mowa w rozdz. VI ust. 1 SIWZ. 6. zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną