Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 20031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 815 375 965 , fax. 815 375 965
- Data zamieszczenia: 2017-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
20031 Lublin, woj. lubelskie
tel. 815 375 965, fax. 815 375 965
REGON: 135300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wsparcie serwisowe infrastruktury informatycznej - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie usługi rozszerzonego serwisowania poszczególnych podsystemów HP infrastruktury SAP w UMCS. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ. Uwaga: W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty (usługi) dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne zakresy funkcjonalne, parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty (usługi) użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Opisując przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty (usługi). Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty (usługi) spełniają wymogi wynikające ze wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty (usługi) dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72591000-4
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa odnowienia wsparcia systemu wspomagającego zarządzanie ryzykiem IT.
Dodano: 2020-12-03 - Usługa wsparcia technicznego i serwisu dla macierzy dyskowej
Dodano: 2020-10-29 - Wsparcie serwisowe infrastruktury informatycznej oraz dostarczenie i wsparcie licencji.
Dodano: 2020-06-08 - Usługa serwisowania podsystemów HP
Dodano: 2020-05-08 - Usługa serwisu gwarancyjnego i wsparcia technicznego macierzy dyskowej
Dodano: 2020-03-10 - Wsparcie serwisowe infrastruktury informatycznej oraz dostarczenie licencji.
Dodano: 2019-05-17 - Usługi serwisu pogwarancyjnego dla serwerów, macierzy dyskowej oraz systemu backupu.
Dodano: 2018-02-13 - Usługa przedłużenia serwisowania podsystemów HP
Dodano: 2018-01-29 - Usługi wsparcia technicznego i pogwarancyjnego dla LubMAN UMCS
Dodano: 2017-07-14 - Wsparcie serwisowe infrastruktury informatycznej
Dodano: 2017-04-07