Przetargi.pl
Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie drogowych przejść granicznych w Budomierzu, Medyce i Krościenku.

Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej ogłasza przetarg

  • Adres: 37552 Młyny, Korczowa - Przejście Graniczne
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 242 550 , fax. 166 242 550
  • Data zamieszczenia: 2018-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
    Korczowa - Przejście Graniczne
    37552 Młyny, woj. podkarpackie
    tel. 166 242 550, fax. 166 242 550
    REGON: 18063549200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zopgkor.bip.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie drogowych przejść granicznych w Budomierzu, Medyce i Krościenku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie drogowych przejść granicznych w Budomierzu, Medyce i Krościenku z podziałem na 3 części: Część 1 – DPG Budomierz Przedmiotem zamówienia części 1 jest usunięcie niepotrzebnego oznakowania poziomego i pionowego, wymalowanie techniką cienkowarstwową i oznakowanie pasów ruchu zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu z wykorzystaniem istniejących znaków i urządzeń oraz uzupełnieniem nowymi znakami i urządzeniami wg przedmiarów. Zakres prac nie obejmuje dostarczenia i ustawienia dodatkowych separatorów z tworzywa (U-14e) • Projekt stałej organizacji - załącznik nr 1 A • Przedmiar po inwentaryzacji – załącznik nr 2 A Część 2 – DPG Medyka Przedmiotem zamówienia części 2 jest usunięcie niepotrzebnego oznakowania poziomego i pionowego, wymalowanie techniką cienkowarstwową i oznakowanie pasów ruchu zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu z wykorzystaniem istniejących znaków i urządzeń oraz uzupełnieniem nowymi znakami i urządzeniami wg przedmiarów • Projekt stałej organizacji - załącznik nr 1 B • Przedmiar po inwentaryzacji – załącznik nr 2 B Część 3 – DPG Krościenko Przedmiotem zamówienia części 3 jest usunięcie niepotrzebnego oznakowania poziomego i pionowego, wymalowanie techniką cienkowarstwową i oznakowanie pasów ruchu zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu z wykorzystaniem istniejących znaków i urządzeń oraz uzupełnieniem nowymi znakami i urządzeniami wg przedmiarów • Projekt stałej organizacji - załącznik nr 1 C • Przedmiar po inwentaryzacji – załącznik nr 2 C 2. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji w terenie przejść granicznych w celu dokładnego przygotowania oferty (m. in. pomiar linii do usunięcia, ilość znaków). Koszty związane z dokonaniem wizji w terenie ponosi Wykonawca. 3. Kod i nazwa wg CPV: 34928472-7 Oznakowanie, 34992200-9 Znaki drogowe, 45233221-4 Malowanie nawierzchni, 34924000-0 Zmienne znaki informacyjne. 4. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Projekt stałej organizacji ruchu dla poszczególnych przejść (załącznik nr 1A, 1B, 1C) oraz Przedmiar po inwentaryzacji (Załącznik nr 2A, 2B, 2C). 5. Wykonując przedmiot zamówienia Wykonawca ma obowiązek kierować się wytycznymi wskazanymi w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 10) 6. Wykonawca winien wykonywać przedmiot niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujących niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia dotyczącego wprowadzenia zmian w organizacji ruchu na terenie drogowych przejść granicznych w Budomierzu, Medyce i Krościenku. 8. Wykonawca na żądanie zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia pisemnej gwarancji jakości dla każdej z części zamówienia na wykonany przedmiot zamówienia na minimalny okres, który wynosi 12 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. Powyższy termin może ulec wydłużeniu w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie dłuższego okresu, zgodnie z zapisami rozdz. XIII pkt IV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928472-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną