Przetargi.pl
„Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na podstawie zadań zgłoszonych w ramach Budżetu Obywatelskiego oraz tzw. Algorytmu”

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ogłasza przetarg

  • Adres: 90447 Łódź, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6384959, 6384911 , fax. 42 638-49-58
  • Data zamieszczenia: 2018-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
    ul. Piotrkowska 173
    90447 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6384959, 6384911, fax. 42 638-49-58
    REGON: 47317005200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na podstawie zadań zgłoszonych w ramach Budżetu Obywatelskiego oraz tzw. Algorytmu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest:wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na podstawie zadań zgłoszonych w ramach Budżetu Obywatelskiego oraz tzw. Algorytmu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych dla części 1 - 7 (nr od 2a do 2g), w Tomie II SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”,w projektach docelowej organizacji ruchu dla części 1 – 7, w Tomie III SIWZ – ,,Formularz aktu umowy”. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 nw, części 2.1 Część 1 „Montaż D-6 Kilińskiego/ Zarzewska” Przedmiotem zamówienia jest montaż aktywnego znaku D-6 na ul. Kilińskiego przy ul. Zarzewskiej. 2.2. Część 2Ustawienie separatorów na ulicy Przedniej tuż za krawężnikiem jezdni na działce 402/3, obręb G-44 oraz ustawienie separatorów na ulicy Starościńskiej na odcinku od ul. Kosynierów Gdyńskich do posesji ul. Starościńska 1. Przedmiotem zamówienia jest montaż słupków blokujących parkowanie. 2.3. Część 3 Kontynuacja realizacji projektu poprawy bezpieczeństwa ruchu na ulicy Janosika. Przedmiotem zamówienia jest montaż aktywnego znaku D-6 na ulicy Janosika oraz wymalowanie oznakowania poziomego i wykonanie oznakowania pionowego. 2.4. Część 4 Bezpieczne przejście z Sanktuarium św. Antoniego do Lasu Łagiewnickiego. Przedmiotem zamówienia jest wymalowanie i oznakowanie przejść dla pieszych na ul. Okólnej i przy ul. Przyklasztorze wraz z montażem czterech progów zwalniających w postaci pinezek, montaż jednego lustra oraz wprowadzenia zmiany stałej organizacji ruchu. 2.5. Część 5 Instalacja progów zwalniających – zwiększenie bezpieczeństwa pieszych na ul. Kolumny oraz Bezpieczny pieszy – budżet obywatelski dla Obywatelskiej. Przedmiotem zamówienia jest montaż dwóch progów zwalniających w postaci pinezek oraz wymalowanie w poprzek jezdni czerwonych linii akustycznych. 2.6. Część 6 Cywilizacja parkowania na Starym Polesiu – słupki oraz domknięcie przejazdów rowerowych wokół skrzyżowania Przybyszewskiego / Śmigłego Rydza. Przedmiotem zamówienia jest montaż słupków blokujących, barier trawnikowych, wymalowanie oznakowania poziomego oraz wymalowanie i oznakowanie przejazdów rowerowych. 2.7. Część 7 Bezpieczny pieszy – przejście dla pieszych do Parku Helenowskiego. Przedmiotem zamówienia jest wymalowanie i oznakowanie przejścia dla pieszych na ul. Północnej przy ul. Anstadta wraz z montażem dwóch progów zwalniających w postaci pinezek. 3. Zamawiający wymaga – dotyczy części 1 – 7 – zatrudnienia co najmniej 2 osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) dostawę i rozładunek materiałów, służących do zrealizowania przedmiotu zamówienia, b) obsługę maszyn niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia, c) zabezpieczenie terenu podczas wykonywanych prac. Zamawiający wymaga, aby w/w osoby były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 ze zm.). 4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej 2 osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w pkt 3 powyżej oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 ze zm.), b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, zatrudnienia osób, na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 ze zm.) oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści SIWZ, Opisu przedmiotu zamówienia, Formularzach cenowych stanowiących opis przedmiotu zamówienia zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w treści opisu przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczegółowe procesy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928472-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór Formularza z ww. oświadczeniem zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach