Przetargi.pl
WIW.DA.272.11.2023 - Zakup i dostawa mebli laboratoryjnych na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej WIW w Opolu.

WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W OPOLU ogłasza przetarg

  • Adres: 45-836 Opole, ul. Wrocławska 170
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W OPOLU
    ul. Wrocławska 170
    45-836 Opole, woj. opolskie
    REGON: 000093131
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.opole.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WIW.DA.272.11.2023 - Zakup i dostawa mebli laboratoryjnych na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej WIW w Opolu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest, w części nr 1: Dostawa i montaż blatów ceramiczny na metalowym stelażu – na potrzeby Pracowni Biologii Molekularnej i Skażeń.2. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1.1. do SWZ, zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia/umowy.3. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela: dwunastu [ 12 ] miesięcy gwarancji.4. Okres gwarancji wskazany w pkt. 3 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż trzydzieści sześć [ 36 ] miesięcy; pkt. 19.6-19.10 SWZ stosuje się5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do trzydziestu [ 30 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1. Przedmiotem zamówienia jest, w części nr 2: Dostawa i montaż blatów laboratoryjnych na metalowym stelażu – na potrzeby Pracowni Pożywek i Mikrobiologii Pasz.2. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1.2. do SWZ, zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia/umowy.3. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela: dwunastu [ 12 ] miesięcy gwarancji.4. Okres gwarancji wskazany w pkt. 3 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż trzydzieści sześć [ 36 ] miesięcy; pkt. 19.6-19.10 SWZ stosuje się5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do trzydziestu [ 30 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1. Przedmiotem zamówienia jest, w części nr 3: Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych profesjonalnych – na potrzeby Pracowni Diagnostyki Włośni.2. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1.3. do SWZ, zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia/umowy.3. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela: dwunastu [ 12 ] miesięcy gwarancji.4. Okres gwarancji wskazany w pkt. 3 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż trzydzieści sześć [ 36 ] miesięcy; pkt. 19.6-19.10 SWZ stosuje się5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do trzydziestu [ 30 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.1. Przedmiotem zamówienia jest, w części nr 4: Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych na salę sekcyjną – na potrzeby Pracowni Patologii.2. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1.4. do SWZ, zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia/umowy.3. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela: dwunastu [ 12 ] miesięcy gwarancji.4. Okres gwarancji wskazany w pkt. 3 jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż trzydzieści sześć [ 36 ] miesięcy; pkt. 19.6-19.10 SWZ stosuje się5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do trzydziestu [ 30 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39180000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach