Przetargi.pl
Wielobranżowy nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego pn. " Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Będkowice, Księginice Małe i Przemiłów.

Gmina Sobótka ogłasza przetarg

  • Adres: 55050 Sobótka, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3162043 do 045 , fax. 713 162 123
  • Data zamieszczenia: 2018-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobótka
    Rynek 1
    55050 Sobótka, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3162043 do 045, fax. 713 162 123
    REGON: 93193511200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobotka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wielobranżowy nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego pn. " Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Będkowice, Księginice Małe i Przemiłów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadnia inwestycyjnego polegającego na wykonaniu kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Będkowice, Księginice Małe i Przemiłów w gminie Sobótka. W ramach przedmiotowych robót wykonane zostaną również pompownie ścieków wraz z ich podłączeniami do sieci energetycznej (jedna zbiorcza i dwie przydomowe) oraz dokonane zostaną odtworzenia dróg w zakresach określonych w decyzjach i uzgodnieniach wydanych przez zarządców dróg, w których lokalizowane będą rurociągi. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacjach projektowych (część I i II) stanowiących załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ. W ramach pełnionej funkcji Wykonawca wykonywać będzie czynności i obowiązki określone w art. 25-27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.). Do jego obowiązków należy w szczególności: 1) Zapewnienie Nadzoru Inwestorskiego na budowie w zakresie różnych specjalności: - Inspektor Nadzoru inwestorskiego posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - Inspektor Nadzoru inwestorskiego posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - Inspektor Nadzoru inwestorskiego posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynierii drogowej bez ograniczeń 2) Reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane, 4) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych sieci i przekazywanie ich do użytkowania, 5) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 6) Udział w protokolarnym przekazaniu terenu budowy wykonawcy robót budowlanych, 7) Udział w spotkaniach roboczych z wykonawcą robót budowlanych, stosownie do potrzeb i na wezwanie Zamawiającego, 8) Obowiązkowy udział w organizowanych przez Zamawiającego radach budowy, 9) Czuwanie nad realizacją harmonogramu rzeczowo finansowego, 10) Koordynacja robót budowlano-montażowych wszystkich branż, 11) Uczestniczenie w rozruchu technologicznym wbudowanych urządzeń, 12) Dokonywanie odbiorów technicznych w terminach określonych w umowie z wykonawcą robót oraz na jego zgłoszenie, 13) Udział w odbiorze końcowym robót oraz podpisanie stosownego protokołu, 14) Uczestnictwo przy odbiorach, udział przy prawidłowym przygotowaniu dokumentacji i zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w celu przystąpienia do użytkowania obiektu budowlanego, 15) Kontrola terminowości wykonywania robót, ich ilości, jakości i wartości oraz prawidłowości fakturowania zgodnie z umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych, 16) Sprawdzanie kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe, nieprzewidziane, konieczne i zamienne oraz kontrola prawidłowości ich fakturowania, 17) Wyznaczanie terminów prób w porozumieniu z wykonawcą robót budowlanych, uczestnictwa i nadzoru nad próbami, 18) Wystawianie wykonawcy robót budowlanych świadectwa, potwierdzającego pozytywny wynik prób, 19) Potwierdzanie zapisów dokonywanych przez kierownika budowy w Dzienniku Budowy, w tym o gotowości do odbioru, 20) Zgłaszanie ewentualnych zagrożeń wykonania robót w terminach określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych, 21) Sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych, odpowiednich dokumentów, zaświadczeń, uprawnień, atestów, wyników badań, itp. dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru inwestycji, 22) Przybycia na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i wykonawcy robót objętych nadzorem, 23) Stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego Charakterystyczne parametry robót budowlanych przeznaczonych do wykonania (wartości szacunkowe zgodnie z dokumentacją projektową): 1. Kanalizacja sanitarna grawitacyjna: • Ø 160 o długości 1889,0 m, • Ø 200 o długości 11046,5 m, 2. Kanalizacja sanitarna tłoczna: • Ø 110 o długości 1547,0 m, 3. 2 studnie z czyszczakiem na przesyłowym rurociągu tłocznym 4. 2 studnie rozprężne z tworzywa o średnicy 1000 mm z podwłazowym filtrem antyodorowym. 5. Pompownie ścieków zbiorcze - 1 kpl. 6. Przydomowe pompownie ścieków - 2 kpl. Szczegółowy opis określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ. 3. Dokumentacja techniczna dotycząca zadania: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Będkowice, Księginice Małe i Przemiłów” obejmuje zakres całego zadania inwestycyjnego. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. 5.Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 6.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 7.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. 8.Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie usługi. Wykonawca zawiadamia o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 9.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 10.Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszystkie możliwe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 11.Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podlegają wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 12-23 oraz dodatkowo art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP (tj. w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 r. poz. 1574, 1579, 1948 i 2260) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171, 2260 i 2261 oraz z 2017 r. poz. 791); 2.Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1)Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza określonego sposobu spełnienia przedmiotowego warunku. 2)Posiadania zdolności technicznej oraz zawodowej. a)Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy prowadził nadzór nad robotami budowlanymi polegającymi na: - minimum dwóch robotach budowlanych, które obejmowały budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej o łącznej długości wynoszącej co najmniej 8 000 m, - oraz minimum dwóch robotach budowlanych, które swoim zakresem obejmowały odtworzenie lub wykonanie co najmniej łącznie 2 000 m² nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych. b)Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za świadczenia usług: A. – Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadający: • wyższe wykształcenie techniczne, • odpowiednie do pełnionej funkcji aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadający, • co najmniej 5 lat doświadczenia jako inspektor nadzoru branży instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, • doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru robót instalacyjnych w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, przy realizacji co najmniej dwóch zakończonych robót budowlanych polegających na remoncie lub budowie sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o minimalnej długości 5000 m każda. B. – Inspektor nadzoru w specjalności elektrycznej, posiadający: • wykształcenie techniczne, • odpowiednie do pełnionej funkcji aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, • co najmniej 5 lat doświadczenia jako inspektor nadzoru specjalności elektrycznej, • doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru robót przy realizacji co najmniej dwóch zakończonych robót budowlanych o wartości co najmniej 50 000 PLN brutto każda, polegających na remoncie, przebudowie lub budowie sieci energetycznej, C. – Inspektor nadzoru w specjalności inżynierii drogowej, posiadający: • wykształcenie techniczne, • odpowiednie do pełnionej funkcji aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynierii drogowej, • co najmniej 5 lat doświadczenia jako inspektor nadzoru specjalności inżynierii drogowej, • doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru robót drogowych, przy realizacji co najmniej dwóch zakończonych robót budowlanych o wartości co najmniej 500 000 PLN brutto każda, polegających na remoncie, przebudowie lub budowie drogi o nawierzchni z mieszanek minerlano-bitumicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1)aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 i 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. a.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniach, o których mowa powyżej. b.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa powyżej. 2)w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy PZP Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a.zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c.zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d.czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1)Wykazanie zdolności technicznej oraz zawodowej (Załączniki nr 5, 6 do SIWZ): a)Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (Załącznik nr 5), b)Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub nadzorowanie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy (Załącznik nr 6), 2)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. 3)dokumenty potwierdzające że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości minimum 500 000 zł. 4)Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ) 5)Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt. 2 ppkt. 1) - 4) niniejszego rozdziału. 6)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2) niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – wg załącznika nr 8 do SIWZ. 5.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy PZP, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia i dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach