Przetargi.pl
„Węzeł przesiadkowy Czerwonak. Ścieżka pieszo-rowerowa przy drodze wojewódzkiej nr 196 od Miękowa w kierunku dworca kolejowego w Czerwonaku, w formule zaprojektuj i wybuduj”

Gmina Czerwonak ogłasza przetarg

  • Adres: 62004 Czerwonak, ul. Źródlana
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 616 544 204 , fax. 618 120 270
  • Data zamieszczenia: 2019-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
    ul. Źródlana 39
    62004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
    tel. 616 544 204, fax. 618 120 270
    REGON: 63125874400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Węzeł przesiadkowy Czerwonak. Ścieżka pieszo-rowerowa przy drodze wojewódzkiej nr 196 od Miękowa w kierunku dworca kolejowego w Czerwonaku, w formule zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Węzeł przesiadkowy Czerwonak. Ścieżka pieszo-rowerowa przy drodze wojewódzkiej nr 196 od Miękowa w kierunku dworca kolejowego w Czerwonaku, w formule zaprojektuj i wybuduj” w ramach projektu : „Zaprojektowanie i wybudowanie ścieżki rowerowej przy drodze wojewódzkiej nr 196 od Miękowa w kierunku dworca kolejowego w Czerwonaku” związane z realizacją Projektu pn.: „Węzeł przesiadkowy Czerwonak” nr RPWP.03.03.03-30-0028/16-00 w ramach Osi Priorytetowej 3 „Energia” Działania 3.3: Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska” Poddziałania 3.3.3 „Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska w ramach ZIT dla MOF Poznania ”Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 -2020”. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: 1) Etap I: a) wykonanie dokumentacji projektowej i przygotowanie egzemplarzy w ilości niezbędnej do złożenia wniosku do Wojewody Wielkopolskiego o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, b) uzyskanie decyzji ZRID umożliwiającej wykonanie inwestycji 2) Etap II - Wykonanie robót budowlanych w oparciu o zaktualizowaną dokumentację projektową oraz odpowiednie przepisy prawne, normy wraz z zapewnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU), a także w pozostałych załącznikach do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia: 1) opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej (projekt budowlany, wykonawczy) dla przedmiotowego zadania oraz uzyskanie decyzji, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu, 2) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz docelowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem, 3) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 4) uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej (ZRID) zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 10 kwietnia 2013 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. 2018 r. poz. 1474), 5) pełnienie nadzoru autorskiego, 6) prace przygotowawcze, rozbiórkowe, 7) krawężniki, obrzeża, ściek, 8) podbudowy, nawierzchnie, 9) przepusty, 10) inne, 11) oznakowanie pionowe i poziome, 12) usunięcie kolizji ENN, 13) przepust, 14) urządzenia bezpieczeństwa ruchu, 15) oświetlenie uliczne, 16) zabudowa urządzeń SRK na przejeździe kolejowym, 17) przebudowa infrastruktury technicznej. 5. Zamawiający zastrzega, że część wynagrodzenia za opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRID, nie powinno przekraczać 5,0% wynagrodzenia za wykonanie robót budowlanych. 5. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności w zakresie wykonania nawierzchni, składające się na roboty budowlane, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, chyba, że z odrębnych przepisów wynika , że te osoby nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę; 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia; 3) W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji; 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 60 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: – Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca sporządza ofertę wg wzoru formularza oferty stanowiącym część II SIWZ. Ponadto wraz z ofertą Wykonawca składa: 1) Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem 1 do Oferty; 2) Zobowiązanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowiące załącznik 2 do Oferty, jeśli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez Pełnomocnika, lub gdy ofertę w imieniu Wykonawcy składa pełnomocnik Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach