Przetargi.pl
„Wewnętrzne roboty instalacyjno- budowlane w zakresie rozbudowy i przebudowy II i III piętra budynku „B” na potrzeby Oddziału Ginekologicznego i Pediatrycznego SPZOZ w Wolsztynie PN/17/2018"

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64200 Wolsztyn, ul. Wschowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 68 347 73 00, 347 73 63 , fax. 683 842 590
  • Data zamieszczenia: 2018-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Wschowska 3
    64200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 68 347 73 00, 347 73 63, fax. 683 842 590
    REGON: 97077342600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wewnętrzne roboty instalacyjno- budowlane w zakresie rozbudowy i przebudowy II i III piętra budynku „B” na potrzeby Oddziału Ginekologicznego i Pediatrycznego SPZOZ w Wolsztynie PN/17/2018"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na: wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji II etapu inwestycji w zakresie: „Przebudowy i rozbudowy obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie w celu dostosowania do wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2012, poz. 739)”, pod nazwą: „Wewnętrzne roboty instalacyjno- budowlane w zakresie rozbudowy i przebudowy II i III piętra budynku „B” na potrzeby Oddziału Ginekologicznego i Pediatrycznego SPZOZ w Wolsztynie; PN/17/2018" 2.Lokalizacja inwestycji: SPZOZ Wolsztyn ul. Wschowska 3; budynek „B”- II i III piętro. 3.Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:  Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn „Wewnętrzne roboty instalacyjno- budowlane w zakresie rozbudowy i przebudowy II i III piętra budynku „B” na potrzeby Oddziału Ginekologicznego i Pediatrycznego SPZOZ w Wolsztynie",  Ze względów techniczno-organizacyjnych (konieczność opróżnienia pomieszczeń i zapewnienia funkcjonowania oddziałów szpitalnych) prace budowlane należy wykonać dwuetapowo, tj. a) I etap - obejmujący wykonanie robót budowlanych na II piętrze budynku B, tj. na Oddziale Ginekologicznym, b) II etap - obejmujący wykonanie robót budowlanych na III piętrze budynku B, tj. na Oddziale Pediatrycznym.  Zamawiający informuje, że nie jest możliwe prowadzenie jednoczesne robót budowlanych przewidzianych dla etapu I i etapu II. Warunkiem rozpoczęcia II etapu prac jest zakończenie robót objętych etapem I.  Harmonogram wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy i uwzględniać powyższe zastrzeżenia oraz obejmować fakturowanie częściowe nie częściej jednak niż 1 raz w miesiącu według stanu zaawansowania robót oraz jedną fakturą końcową.  Zakres prac dla obydwóch etapów zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności: a) Prac rozbiórkowych, b) Wykonanie ścianek działowych, c) Wykonanie robót wykończeniowych ścian i sufitów, d) podłoży i posadzek, e) stolarki drzwiowej, okiennej f) robót sanitarnych, g) robót elektrycznych i teletechnicznych, h) systemu przywoławczego, i) instalacji telewizji przemysłowej CCTV, j) instalacja sieci strukturalnej, k) system telewizji użytkowej RTV, l) instalacje sanitarne wewnętrzne, m) kanalizacja sanitarna, n) Instalacja wodociągowa, o) Instalacja hydrantowa, p) Instalacja c.o. q) instalacji gazów medycznych r) instalacji ciepła technologicznego i wody lodowej, s) instalacji wentylacji, klimatyzacji t) malowanie, u) przeprowadzenie prac wykończeniowych, 4. Zamawiający informuje, że na wykonywanie ww prac posiada aktualne pozwolenie na budowę. 5. Szczegółowy zakres robót budowlanych określony został w: a) dokumentacji technicznej (tj. projektach budowlanych, projektach wykonawczych oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wykonawcy przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy. Wykonawca kalkulując ofertę musi uwzględnić cały zakres prac określony w dokumentacji projektowej. Ww. dokumentacja stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. b) instalacje sanitarne, mechaniczne i elektryczne należy wykonać zgodnie z załączonymi projektami wykonawczymi. Ww. dokumentacja stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia, materiały objęte przedmiotem zamówienia w tym instalacja gazów medycznych zakwalifikowane jako wyrób medyczny spełniały narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadały wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2017.211 ze zmianami). 7. Zamawiający wymaga, aby:  dla wytwórcy systemu rurociągowego do gazów medycznych - certyfikatu dla systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 13485 lub równoważną oraz certyfikatu EC na zgodność z Dyrektywą o Wyrobach Medycznych 93/42/EEC 8. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości  20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP SA o/Wolsztyn 04 1020 4144 0000 6102 0060 7234 z dopiskiem: „Wewnętrzne roboty instalacyjno- budowlane w zakresie rozbudowy i przebudowy II i III piętra budynku „B” na potrzeby oddziału ginekologicznego i pediatrycznego SPZOZ w Wolsztynie" PN /17/2018", 3. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone w oryginale najpóźniej do upływu terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – sekretariat. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, która nie zostanie zabezpieczona tj. wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp . 7. Zwrot wadium  Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.  Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.  Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.  Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.  Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Na ofertę składają się:. a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty c) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1, 2, 3, 4. d) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, e) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach gwarancji - na formularzu oferty. f) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. g) W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna należy oryginał dokumentu zdeponować zgodnie z postanowieniami SIWZ. h) oświadczenie w zakresie RODO na formularzu ofertowym i) w przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne - dokumenty, o których mowa w Rozdziale III pkt. 16 potwierdzające równoważność

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach