Przetargi.pl
Weryfikacja bezpieczeństwa informacji (zwłaszcza danych osobowych i bezpieczeństwa teleinformatycznego) w Placówkach oświatowych Gminy Mikołów oraz wdrożenie niezbędnych dokumentów, procesów i procedur spełniających wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwane RODO).

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Karola Miarki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 510219434
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
    Karola Miarki 9
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 510219434
    REGON: 365421894
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1374

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Weryfikacja bezpieczeństwa informacji (zwłaszcza danych osobowych i bezpieczeństwa teleinformatycznego) w Placówkach oświatowych Gminy Mikołów oraz wdrożenie niezbędnych dokumentów, procesów i procedur spełniających wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwane RODO).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Weryfikacja bezpieczeństwa informacji (zwłaszcza danych osobowych i bezpieczeństwa teleinformatycznego) w Placówkach oświatowych Gminy Mikołów oraz wdrożenie niezbędnych dokumentów, procesów i procedur spełniających wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwane RODO)”: • Zadanie 1 – Weryfikacja bezpieczeństwa informacji • Zadanie 2 – Opracowanie dokumentacji zgodnej z wytycznymi RODO • Zadanie 3 – Szkolenie pracowników 2. Zamówienie podzielone zostało na 12 części: • Część 1 – Szkoła Podstawowa nr 1 – wielkość placówki wg liczby osób: grupa 500-700 osób • Część 2 – Szkoła Podstawowa nr 3 – wielkość placówki wg liczby osób: grupa 500-700 osób • Część 3 – Szkoła Podstawowa nr 4 – wielkość placówki wg liczby osób: grupa 300-500 osób • Część 4 – Szkoła Podstawowa nr 6 – wielkość placówki wg liczby osób: grupa 300-500 osób • Część 5 – Szkoła Podstawowa nr 10 – wielkość placówki wg liczby osób: grupa 500-700 osób • Część 6 – Szkoła Podstawowa nr 12 – wielkość placówki wg liczby osób: grupa 300 -500 osób • Część 7 – Przedszkole nr 2 – wielkość placówki wg liczby osób: grupa 100-300 osób • Część 8 – Przedszkole nr 3 – wielkość placówki wg liczby osób: grupa 100-300 osób • Część 9 – Przedszkole nr 5 – wielkość placówki wg liczby osób: grupa 100-300 osób • Część 10 – Przedszkole nr 6 – wielkość placówki wg liczby osób: grupa 100-300 osób • Część 11 – Przedszkole nr 12 – wielkość placówki wg liczby osób: grupa 100-300 osób • Część 12 – Żłobek Miejski w Mikołowie – wielkość placówki wg liczby osób: grupa 100-300 osób Dla każdej części zostanie podpisana odrębna umowa. 3. Wykonawca musi spełniać wymagania określone przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE 4. Wykonawca, oświadcza i gwarantuje, że wdrożył odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, by przetwarzanie danych, osobowych spełniało wymogi przetwarzania zgodnego z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady [UE] nr 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (Dz.U. UE z 2016 r. L 199, s. 1; tzw. RODO), i chroniło prawa osób, których dane osobowe dotyczą. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Miejsce realizacji usługi dla: • Szkoły Podstawowej nr 1 w Mikołowie – ul. Konstytucji 3 Maja 20, 43-190 Mikołów • Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie – ul. Ks. Bandurskiego 1, 43-190 Mikołów • Szkoły Podstawowej nr 4 w Mikołowie – ul. Katowicka 122, 43-190 Mikołów • Szkoły Podstawowej nr 6 w Mikołowie – ul. Gliwicka 299, 43-190 Mikołów • Szkoły Podstawowej nr 10 w Mikołowie – ul. Krakowska 30, 43-190 Mikołów • Szkoły Podstawowej nr 12 w Mikołowie – ul. Szkolna 1, 43-196 Mikołów-Bujaków • Przedszkola nr 2 w Mikołowie – ul. Wincentego Janasa 7, 43-190 Mikołów • Przedszkola nr 3 w Mikołowie – ul. Konstytucji 3 Maja 38, 43-190 Mikołów • Przedszkola nr 5 w Mikołowie – ul. Ks. Franciszka Górka 27, 43-196 Mikołów-Bujaków • Przedszkola nr 6 w Mikołowie – ul. Gliwicka 367, 43-197 Mikołów • Przedszkola nr 12 w Mikołowie – ul. J. Słowackiego 18, 43-190 Mikołów • Żłobka Miejskiego w Mikołowie – ul. Krakowska 30, 43-190 Mikołów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79417000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach