Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg
- Adres: 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie 1/3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +4822 6947503 , fax. +48226946392
- Data zamieszczenia: 2012-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3 1/3
00-583 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +4822 6947503, fax. +48226946392
REGON: 01226172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.premier.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wdrożenie usprawnień w zakresie efektywnej strategii komunikacyjnej i zarządzania satysfakcją klienta we wskazanych urzędach administracji rządowej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wdrożenie usprawnień w zakresie efektywnej strategii komunikacyjnej i zarządzania satysfakcją klienta we wskazanych urzędach administracji rządowej. Zamówienie składa się z następujących modułów: a) moduł I - wdrożenie w Izbie Celnej w Przemyślu i jednostkach podległych efektywnej strategii komunikacyjnej, b) moduł II - usprawnienie komunikacji wewnętrznej w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Gdańsku poprzez szkolenia w zakresie właściwego zarządzania istniejącymi kanałami przepływu informacji i identyfikowania nowych możliwości komunikacyjnych, c) moduł III - strategia zarządzania relacjami z klientami Urzędu Skarbowego w Mielcu, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb szkoleniowych, d) moduł IV - wdrożenie systemowego podejścia do implementacji udogodnień w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego Urzędu Celnego w Krakowie i jednostek podległych, e) moduł V - podniesienie jakości usług świadczonych w Kancelarii Ogólnej Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wielkopolskim poprzez zmianę organizacji pracy oraz przeprowadzenie sesji szkoleniowo-warsztatowych dla pracowników, f) moduł VI - przygotowanie materiałów informacyjno-promocyjnych dla zewnętrznych klientów Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu. Szczegółowy opis zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (który będzie załącznikiem do umowy), stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ, a także wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ, w którym zapisane są m.in. warunki płatności. Budżet przewidziany na realizację przedmiotowego zamówienia wynosi 310 000 zł brutto (przy założeniu stawki podatku VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2011 Nr 177, poz. 1054, z późn. zm). Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia, z wyłączeniem zadań dotyczących sprawozdawczości. W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę, Wykonawca wskaże w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, część (części) zamówienia, którą/e powierza podwykonawcy (podwykonawcom). Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 29 maja 2012 r., z zastrzeżeniem, że przygotowanie i przeprowadzenie sesji szkoleniowych, szkoleniowo-warsztatowych, konsultacji, działań audytowych oraz opracowanie wymaganych dokumentów i materiałów, zostanie przeprowadzone do 16 maja 2012 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794100008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 7 500 zł, obejmujące okres związania ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kprm.gov.pl/portal/kpr/84/Postepowania_wszczete.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną