Przetargi.pl
Wdrożenie rozwiązania sprzętowo-programowego zapewniającego możliwość świadczenia e-usług na 5 poziomie dojrzałości w Urzędzie Gminy Kobierzyce.

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, Al. Pałacowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 111 215 , fax. 713 111 252
  • Data zamieszczenia: 2018-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    Al. Pałacowa 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 713 111 215, fax. 713 111 252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie rozwiązania sprzętowo-programowego zapewniającego możliwość świadczenia e-usług na 5 poziomie dojrzałości w Urzędzie Gminy Kobierzyce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i wdrożenie, w infrastrukturze serwerowej Zamawiającego, sprzętowo-programowego rozwiązania dedykowanego do świadczenia w Internecie e-usług o 5 poziomie dojrzałości w Urzędzie Gminy Kobierzyce. 1. Opis aktualnych uwarunkowań wdrożenia: Zamawiający wykorzystuje licencjonowane oprogramowanie firmy Rekord Systemy Informatyczne Sp. z o.o. składające się z wielu modułów wspierających pracę pracowników merytorycznych Urzędu. System dostarcza obecnie funkcjonalności, które uzupełnione o kilka dodatkowych mogą umożliwić Zamawiającemu świadczenie kilku e-usług o 5 poziomie zaawansowania. Firma Rekord jest właścicielem praw majątkowych do używanych modułów systemu RATUSZ, ale klauzule zawartej z firmą umowy zapewniają możliwość zwracania się do firmy Rekord o udostępnienie dokumentacji baz tworzących system, potrzebnej do biernego dostępu do danych zgromadzonych w systemie za pośrednictwem zapytań SQL do baz Firebird lub za pośrednictwem dedykowanych webserwisów. W chwili obecnej system Ratusz gromadzi dane podatników i obsługuje naliczanie ich zobowiązań, informowanie ich przy pomocy korespondencji tradycyjnej o wymiarze podatku oraz obsługuje płatności masowe realizowane na indywidualne konta podatników. 2. Zamawiający wymaga, aby wdrożone rozwiązanie implementowało następujący ogólny schemat świadczenia e-usług: • Klient Urzędu na dedykowanym wniosku składanym za pośrednictwem platformy ePUAP (z zachowaniem możliwości złożenia takiej deklaracji na formularzu papierowym) deklaruje chęć uzyskiwania bezpiecznego, internetowego dostępu do swoich spersonalizowanych danych związanych ze świadczonymi e-usługami (np. informacje o zobowiązaniach z tytułu podatku od nieruchomości) • Dane ze złożonego wniosku podlegają rejestracji w bazie obsługującej świadczone e-usługi. • Portal realizujący e-usługi korzysta z danych znajdujących się już w systemie Ratusz, pobranych dla podmiotów/osób, które złożyły deklarację woli korzystania z e-usług, i uwierzytelnionym klientom prezentuje spersonalizowane dane bezpośrednio ich dotyczące (tj. zobowiązania z tytułu podatków lokalnych) • Z poziomu portalu świadczącego e-usługi klient może wybrać te należności, które chce opłacić elektronicznie. Na podstawie informacji odczytanych wcześniej z systemu Ratusz przygotowywane są opisy transakcji, które mogą zostać automatycznie przekazane do systemów płatności elektronicznych. • Zrealizowane elektronicznie płatności trafiają na indywidualne konta bankowe podatników (Zamawiający wykorzystuje już płatności masowe i indywidualne konta bankowe podatników skojarzone z opisami podatników w systemie RATUSZ). • Zrealizowane transakcje w oparciu o numer konta podatkowego i opis transakcji rejestrowane są w systemie Ratusz • Na żadnym etapie działania portalu nie ma konieczności bezpośredniego ingerowania w dane systemu Ratusz – nowe dane (o zrealizowanych płatnościach) trafią do systemu przez system płatności masowych łączący bank przyjmujący wpłaty z Zamawiającym. Oczywiście, w przypadku podmiotów innych niż firma REKORD, Wykonawca będzie się musiał, za pośrednictwem Zamawiającego, zwrócić do firmy Rekord o udostępnienie opisu sposobu dostępu do danych niezbędnych do świadczenia wymaganych e-usług i o opis struktury tych danych dla prawidłowego formułowania zapytań do baz systemu RATUSZ. 3. Realizacja zamówienia będzie obejmowała: 3.1.Dostarczenie serwera, tworzącego platformę sprzętową i systemową dla świadczonych e-usług, spełniającego poniższe wymagania 3.2.Dostarczenie serwerowych dysków twardych 3.3.Opracowanie formularza i, bazującej na nim oraz na karcie usług, e-usługi składania wniosku o założenie konta na portalu – konta umożliwiającego internetowy dostęp do spersonalizowanych danych dotyczących wnioskodawcy lub reprezentowanego przez niego podmiotu. 4. Obowiązki Wykonawcy: • Przeprowadzenie analizy zmierzającej do ustalenia czy w CRWDE (Centralnym Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych) znajdują się wzory użyteczne dla uruchomienia usług wymienionych powyżej i czy wzory te mogą być wykorzystane do uruchomienia tych usług. • Przygotowanie elementów usługi (formularza XML, schematu XSD i transformaty XLST, opisu i karty usług) i ich przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu. Prezentacja formularza i karty usługi powinna obejmować wydruki do PDF przykładowo wypełnionego formularza i karty usługi oraz demonstrację sposobu pracy z formularzem na etapie wypełniania. • Po uzyskaniu, w czasie nie dłuższym niż 5 dni, akceptacji Zamawiającego, złożenie opracowanego nowego wzoru do publikacji w CRWDE • W przypadku nie przyjęcia przez CRWDE wzoru formularza do publikacji dokonanie wymaganych poprawek na koszt wykonawcy w terminie 10 dni roboczych • Uruchomienie usługi na platformie ePUAP przy wsparciu Zamawiającego w zakresie wymagającym jego uprawnień do konta Urzędu na platformie ePUAP 4.1.Wdrożenie rozwiązania (portalu internetowego i narzędzi do zarządzania nim) dedykowanego do prezentowania w Internecie informacji adresowanych do ogółu internautów i, przede wszystkim, informacji spersonalizowanych zgodnie z wyrażoną wcześniej (w formie wniosku opisanego w p. 3.) wolą otrzymywania takich spersonalizowanych informacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72422000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną