Przetargi.pl
Wdrożenie platformy e-learningowej LMS na potrzeby Akademii im. Jakuba z Paradyża

Akademia im.Jakuba z Paradyża ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Teatralna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48957279515 , fax. +48957216017
  • Data zamieszczenia: 2018-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia im.Jakuba z Paradyża
    ul. Teatralna 25
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. +48957279515, fax. +48957216017
    REGON: 365193022
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie platformy e-learningowej LMS na potrzeby Akademii im. Jakuba z Paradyża
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Wdrożenie platformy e-learningowej LMS na potrzeby Akademii im. Jakuba z Paradyża. Wykonawca wdroży platformę LMS na serwerze wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczy platformę umożliwiającą zdalną komunikację między użytkownikami, przeprowadzanie szkoleń online, a także przygotowanie raportów z przeprowadzonych szkoleń. 2) Świadczenie usług związanych z zadaniem z pozycji 1.1 tj. Platforma e-elearningowa LMS (usługa utrzymania platformy ) do dnia 31.07.2022 r. Wykonawca po wdrożeniu, instalacji, konfiguracji platformy e-learning, przeprowadzeniu testów funkcjonalnych i wydajnościowych, z dniem odbioru platformy przez Zamawiającego, potwierdzonego podpisanym przez Zamawiającego protokołem odbioru bez uwag i zastrzeżeń, będzie zobowiązany do zapewnienia wsparcia technicznego od dnia wdrożenia usługi do 31.07.2022 r. Podany zakres czasowy świadczenia wsparcia technicznego jest zgodny z aktualnym harmonogramem realizacji Projektu. W sytuacji skrócenia lub wydłużenia realizacji niniejszego zadania w harmonogramie Projektu, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany okresu świadczenia usług wsparcia technicznego przez Wykonawcę, tzn. jeżeli okres wsparcia technicznego zostanie skrócony lub wydłużony w harmonogramie realizacji Projektu, proporcjonalnie zostanie skrócony lub wydłużony okres świadczenia wsparcia technicznego przez Wykonawcę. Niezależnie, czy okres świadczenia wsparcia zostanie skrócony, czy wydłużony – Wykonawca otrzyma za świadczenie tej usługi Wynagrodzenie, które zadeklaruje w Formularzu ofertowym (wynagrodzenie za usługę świadczenia wsparcia technicznego nie zostanie zmniejszone w sytuacji skrócenia realizacji zadania, ani wynagrodzenie nie zostanie zwiększone w sytuacji wydłużenia realizacji zadania). Wynagrodzenie zostanie rozłożone proporcjonalnie na liczbę miesięcy. 3) Kursy e-learningowe dla kierunku turystyka-Wykonawca przygotuje 10 kursów e-learningowych dla kierunku turystyka o następującym zakresie: 1) BHP 2) Obsługa ruchu turystycznego 3) Relacje międzykulturowe 4) Promocja prowadzona przez Jednostki Samorządu Terytorialnego 5) E-marketing 6) E-Media Relations 7) Marketing w praktyce 8) Tworzenie systemu informacji turystycznej 9) Budowanie marki 10) Zagadnienia prawne Kursy mają obejmować minimum 30 godzin lekcyjnych. Wykonawca na zakończenie kursu przygotuje test składający się z minimum 15 – 20 pytań. 4) Kursy e-learningowe dla kierunku logistyka - Wykonawca przygotuje 10 kursów e-learningowych dla kierunku logistyka o następującym zakresie: 1) BHP 2) Zarządzanie łańcuchem dostaw 3) Zarzadzanie gospodarką materiałową 4) Logistyka zwrotna 5) Projektowanie procesów 6) Negocjacje 7) Narzędzia informatyczne wspomagające procesy logistyczne 8) Zarzadzanie zespołem w logistyce 9) Controling logistyki 10) Zagadnienia prawne w tym ubezpieczenia Kursy mają obejmować minimum 30 godzin lekcyjnych. Wykonawca na zakończenie kursu przygotuje test składający się z minimum 15 – 20 pytań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80420000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia składania ofert tj. 17.12.2018 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Santander Bank Polska S.A. 36 1500 1416 1214 1001 0684 0000 b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy: a: oryginał dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. nie ponumerowany i nie związany na stałe z ofertą; b: kopię dowodu wniesienia wadium, opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (podpisem czytelnym lub nieczytelnym wraz z pieczątką imienną) dołączyć do oferty. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Formularz ofertowy, - Formularz cenowy, - Dowód wpłaty wadium, - Próbka oprogramowania – platformy e-learningowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną