Urząd Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 7605200 , fax. 032 7605280
- Data zamieszczenia: 2012-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
ul. Jana Pawła II 10 10
41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
tel. 032 7605200, fax. 032 7605280
REGON: 00051587900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wdrożenie planów wykonawczych do Strategii Rozwoju Miasta na lata 2006-2014 w ramach projektu Urządźmy się mądrze-kształcenie podstawą do poprawy jakości zarządzania w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Zadania 8 - Wdrożenie planów wykonawczych do Strategii Rozwoju Miasta na lata 2006-2014 w ramach projektu Urządźmy się mądrze-kształcenie podstawą do poprawy jakości zarządzania w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Zadania 8 -Wdrożenie planów wykonawczych do Strategii Rozwoju Miasta na lata 2006-2014. 2. Wdrożenie planów wykonawczych do Strategii Rozwoju Miasta na lata 2006-2014 zostanie przeprowadzone w następujących etapach: Etap I-Warsztaty inicjujące wdrożenie. Realizacja: od dnia podpisania umowy do dnia 14.11.2012 r. Etap II - Analiza stanu w zakresie wdrożenia. Realizacja: 15.11 - 12.12.2012 r. Etap III - Opracowanie rozwiązania. Realizacja: 13.12.2012 - 15.01.2013 r. Etap IV - Wdrożenie opracowanego rozwiązania. Realizacja: 16.01.- 11.02.2013 r. Etap V - Weryfikacja opracowanego rozwiązania, warsztaty zamykające. Realizacja: 12.02 - 04.03.2013 r. Etap VI - Raport z wdrożenia. Realizacja: Realizacja: 5.03-25.03.2013 r. Etap VII - Materiały do dokumentacji procesu. Realizacja: Realizacja: od dnia podpisania umowy do dnia 25.03.2013 r. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Dodatek nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793140008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.msiemianowicesl.finn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną