Gmina Strzegom ogłasza przetarg
- Adres: 58150 Strzegom, ul. Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
- Data zamieszczenia: 2018-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
ul. Rynek 38
58150 Strzegom, woj. dolnośląskie
tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
REGON: 89071837200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl; www.bip.strzegom.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WDROŻENIE I FUNKCJONOWANIE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA GMINY STRZEGOM W PROJEKCIE POD NAZWĄ „Rozwój e-usług publicznych jako zwiększenie udziału mieszkańców w procesie decyzyjnym w Gminie Świebodzice, Gminie Żarów oraz Gminie Strzegom” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i wdrożenie platformy e-Urząd, w tym: a) Moduł bazowy platformy internetowej e-Urząd, b) Integracja platformy e-Urząd z EOD, c) Integracja platformy e-Urząd oraz bazą CEIDG, d) e-formularze oraz wzory w CRWDE, e) moduł do rezerwacji terminów ślubów, f) moduł do rezerwacji wizyt w Urzędzie Gminy, g) moduł do przeprowadzania ankiet elektronicznych, h) portal Inwestora, System zarządzania budżetem: Zakup i wdrożenie systemu zarządzania budżetem dla Urzędu i jednostek budżetowych, Zakup i wdrożenie aplikacji do konsultacji społecznych w ramach budżetów obywatelskich. Wdrożenie e-usług: Zakup i wdrożenie systemu umożliwiającego dostęp do e-dziennika, integracja z e-Urząd i e-PUAP, Zakup i wdrożenie systemu umożliwiającego zarządzanie cmentarzami komunalnymi, Zakup i wdrożenie aplikacji "Znajdź lokal wyborczy", Zakup i wdrożenie systemu do obsługi realizacji zadań publicznych przez organizacje pozarządowe, Modernizacja strony internetowej Urzędu Gminy, Uruchomienie punktu potwierdzania profili zaufanych, Zakup i wdrożenie aplikacji do wydawania zezwoleń na sprzedaż alkoholu, Szkolenia z zakresu obsługi i administrowania Platformą e-Urząd. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na 60 miesięcy, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert "Termin gwarancji". 4. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty został we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium: 13 000,00 złotych (słownie złotych: trzynaście tysięcy złotych 00/100). 3. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium na termin związania ofertą, tj. 30 dni, licząc od terminu złożenia ofert. 4. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenia okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w pkt. 2 - 5 wyżej, z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w Pzp. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK o/Strzegom 97 1090 2343 0000 0005 9800 0232 z podaniem tytułu „wadium – wdrożenie i funkcjonowanie systemów informatycznych Strzegom” W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 8. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna należy dołączyć do oferty w formie oryginału dokumentu. 9. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca składa dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 3. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oryginał oświadczenia (załącznik nr 6 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa oprogramowania klasy ERP Kadry – Płace wraz z bazą danych, instalacją i wdrożeniem”
Dodano: 2023-11-28 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy (wraz z montażem, wdrożeniem) infrastruktury serwerowej i komputerów w Domu Zdrojowym, transportem wykonawcy lub na jego koszt
Dodano: 2023-11-14 - Zakup oprogramowania
Dodano: 2023-10-28 - Dostawa licencji funkcjonalnych dla urządzeń typu Load Balancer wykorzystywanych przez Zamawiającego.
Dodano: 2023-10-18 - Budowa systemu cyberbezpieczeństwa opartego o sprzęt niezbędny do osiągnięcia redundancji danych na macierzy wraz ze stworzeniem systemu kopii bezpieczeństwa
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa i wdrożenie sprzętowego systemu przeciwdziałającemu cyberzagrożeniom, umożliwiającego ich wykrywanie przy wsparciu mechanizmów uczenia maszynowego oraz zapewniającego automatyzację i ...
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa dla INTiBS PAN we Wrocławiu oprogramowania standardowego wraz z licencjami oraz subskrypcji oprogramowania
Dodano: 2023-08-17 - Odnowienie subskrypcji licencji posiadanych przez Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego
Dodano: 2023-07-14 - Zakup portalu udostępniającego zasoby i treści publiczne oraz e-usługi wraz ze szkoleniem personelu. Znak sprawy DE.52.1.11.2022.PG
Dodano: 2023-03-29 - Rozbudowa, wdrożenie, uruchomienie i serwis systemu LIS w dwóch lokalizacjach DCOPIH we Wrocławiu: przy ul. Fieldorfa 6 oraz Grabiszyńska 105.
Dodano: 2023-03-08