Przetargi.pl
Wdrożenie e-usług cyfrowych w Urzędzie Miasta i Gminy Glinojeck oraz w jednostkach podległych.

Gmina Glinojeck ogłasza przetarg

  • Adres: 06450 Glinojeck, ul. Płocka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 740 017 , fax. 236 742 818
  • Data zamieszczenia: 2019-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Glinojeck
    ul. Płocka 12
    06450 Glinojeck, woj. mazowieckie
    tel. 236 740 017, fax. 236 742 818
    REGON: 13037788200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: glinojeck.bipgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie e-usług cyfrowych w Urzędzie Miasta i Gminy Glinojeck oraz w jednostkach podległych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt jest dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, Działanie 2.1 E-usługi, Poddziałanie 2.1.1 E-usługi dla Mazowsza (e-administracja). Przedmiot zamówienia obejmuje utworzenie i wdrożenie nowych e-usług o stopniu dojrzałości 3 (dwustronna interakcja), 4 (transakcja) i 5 (personalizacja), które umożliwią kompleksowe załatwianie spraw przez Internet mieszkańcom Gminy Glinojeck. W wyniku realizacji projektu nastąpi stworzenie i modernizacja zaplecza informatycznego oraz systemów informatycznych Urzędu Miasta i Gminy Glinojeck oraz jednostek podległych, koniecznych do świadczenia e-usług, w szczególności zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania niezbędnego do prawidłowego działania e-usług. Powstanie portal dla Gminy Glinojeck na którym mieszkańcy będą mogli logować się i zarządzać swoimi zobowiązaniami finansowymi wobec urzędu, dot. m.in. zapłaty podatku od nieruchomości od osób fizycznych, od osób prawnych etc. W ramach projektu zostaną zakupione licencje na moduły oprogramowania w którym zaimplementowane będą e-usługi, wdrożony system elektronicznego zarządzania dokumentacją w jednostkach podległych objętych projektem. Jednocześnie zakupione moduły zostaną połączone z systemami dziedzinowymi oraz oprogramowaniem jakie w tej chwili znajduje się w Urzędzie. W projekcie przewidziano również wdrożenie m.in. e-interwencji drogowych, e-rady umożliwiającej mieszkańcom uczestniczenie w obradach rady miejskiej oraz uruchomienie wielu e-usług ułatwiających załatwianie spraw urzędowych przez klientów (osób fizycznych oraz przedsiębiorców). W wyniku realizacji projektu nastąpi stworzenie i modernizacja zaplecza informatycznego oraz systemów informatycznych Urzędu Miasta i Gminy Glinojeck i jednostek podległych, koniecznych do świadczenia e-usług, w szczególności zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania niezbędnego do prawidłowego działania e-usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72212000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 9.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych nieodwołalnych, nieprzenoszalnych, płatnych na pierwsze żądanie Zamawiającego; d. gwarancjach ubezpieczeniowych nieodwołalnych, nieprzenoszalnych, płatnych na pierwsze żądanie Zamawiającego; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz.110 ze zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 85 8229 0005 0000 0912 2000 0260 z dopiskiem „wadium – wdrożenie e-usług cyfrowych w urzędzie Miasta i Gminy Glinojeck oraz jednostkach podległych”. 9.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 9.5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 9.6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 9.9. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy dołączyć do oferty w formie oryginału.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1.2.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub w postaci elektronicznej, za wyjątkiem oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 7 SIWZ (również w przypadku ich złożenia w wyniku wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp) dla których przewidziano wyłącznie formę pisemną. 8.2. Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 2188 z 2018), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 8.3. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w SIWZ. 8.4. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę pisemnie winny być składane na adres: Gmina Glinojeck, ul. Płocka 12, 06-450 Glinojeck 8.5. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę drogą elektroniczną winny być kierowane na adres e-mail lub nr fax, zgodnie z pkt 1 SIWZ oraz na żądanie każdej ze stron wymagają niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. 8.6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. 8.7. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert, Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Zamawiający zamieści wyjaśnienia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ. 8.8. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. 8.7 SIWZ. 8.9. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego. 8.10. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach