Przetargi.pl
„Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim na terenie Gmin Brzeg i Skarbimierz” w zakresie przebudowy głównych ciągów pieszych na terenie zabytkowych Plant Miejskich w Brzegu.

Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49300 Brzeg, ul. Robotnicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 169 950 , fax. 774 169 952
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu
    ul. Robotnicza 12
    49300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 774 169 950, fax. 774 169 952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim na terenie Gmin Brzeg i Skarbimierz” w zakresie przebudowy głównych ciągów pieszych na terenie zabytkowych Plant Miejskich w Brzegu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektów budowlano – wykonawczych: a) projekt budowlano-wykonawczy „Przebudowa głównych ciągów pieszych na terenie zabytkowych Plant Miejskich w Brzegu wraz z oświetleniem – Park Nadodrzański” b) projekt budowlano-wykonawczy „Rewaloryzacja Parku im. Bolesława Chrobrego w Brzegu” W ramach przedmiotowego zamówienia z powyższej dokumentacji wykonana zostanie alejka parkowa w kształcie litery „L” łącząca się z alejką główną i biegnąca przy PSP nr 5 c) projekt budowlano-wykonawczy „Przebudowa głównych ciągów pieszych na terenie zabytkowych Plant Miejskich w Brzegu wraz z oświetleniem – Park Chrobrego” d) projekt budowlano-wykonawczy „Rewaloryzacja zabytkowego parku miejskiego – Parku Centralnego w Brzegu. W ramach przedmiotowego zamówienia z powyższej dokumentacji wykonana zostanie alejka parkowa dolna biegnąca wzdłuż alejki głównej opisana w zestawieniu powierzchni dróg w punktach od 1 do 11 jako odcinki: 1’-2, 2-3, 2-4, 4-5, 2-5, 5-5’, 5’-5a, 5a-5b, 5a-6’, 6’-6’’, 6-6’. e) projekt budowlano-wykonawczy „Przebudowa głównych ciągów pieszych na terenie zabytkowych Plant Miejskich w Brzegu – Park Centralny”. f) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentów pomocniczych, którymi są przedmiary robót budowlanych dla poszczególnych elementów zadania. W pozycjach przedmiarowych dotyczących wykonania nawierzchni warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego należy przyjąć do wyceny warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC 8S 70/100 wg PN-EN 13108-1 z wykorzystaniem kruszywa granitowego dla rozjaśnienia nawierzchni, bez zastosowania posypki mineralnej. Zakres robót budowlanych obejmuje: a) Przebudowę głównej alejki parkowej na terenie zabytkowych Plant Miejskich w Parku nad Odrą (od ul. Oławskiej do Placu nad Odrą) z wykonaniem warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 8S 70/100 wg PN-EN 13108-1 z wykorzystaniem kruszywa granitowego dla rozjaśnienia nawierzchni, zaś nawierzchni na włączeniu alejki w ul. Oławską - z kostki kamiennej, b) Budowę oświetlenia alejki parkowej zabytkowych Plant Miejskich w Parku nad Odrą wraz z przebudową układu w istniejącej szafce oświetleniowej, c) Przebudowę głównej alejki parkowej na terenie zabytkowych Plant Miejskich w Parku Chrobrego (od ul. Wrocławskiej do ul. Armii Krajowej) z wykonaniem warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 8S 70/100 wg PN-EN 13108-1 z wykorzystaniem kruszywa granitowego dla rozjaśnienia nawierzchni, d) Przebudowę alejki parkowej w Parku Chrobrego o kształcie litery „L” przy PSP nr 5 stanowiącej przedłużenie głównej alejki parkowej z zastosowaniem nawierzchni mineralnych, e) Demontaż istniejącego oświetlenia wzdłuż przebudowywanych głównych alejek asfaltowych oraz zmufowanie istniejących odcinków linii kablowych, f) Budowę nowego oświetlenia w Parku Chrobrego wraz z budową szafki oświetleniowej, wzdłuż alejki parkowej zabytkowych Plant Miejskich od ul. Wrocławskiej do ul. Armii Krajowej oraz wzdłuż alejki prowadzącej od przebudowywanej alejki Plant Miejskich w kierunku ul. Chrobrego, g) Dostawę i montaż barierek separacyjnych przy skarpach w Parku Chrobrego, h) Przebudowę głównej alejki parkowej na terenie zabytkowych Plant Miejskich w Parku Centralnym (od ul. ul. Armii Krajowej do ul. Piastowskiej) z wykonaniem warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 8S 70/100 wg PN-EN 13108-1 z wykorzystaniem kruszywa granitowego dla rozjaśnienia nawierzchni, i) Przebudowę alejki parkowej w Parku Centralnym stanowiącej dolną alejkę wzdłuż głównej alejki Plant Miejskich, od „ronda” do zejścia w kierunku ul. Piastowskiej, z zastosowaniem nawierzchni mineralnych, j) Wykonanie prac pielęgnacyjnych przy istniejącej zieleni, wycinkę oraz sadzenie nowych drzew wzdłuż przebudowywanych alejek w Parku nad Odrą, Parku Chrobrego i Parku Centralnym, k) Dostawę i montaż tablic informacyjnych, ławek, koszy na śmieci i na psie odchody, l) Zabezpieczenie drzew i krzewów na czas budowy, m) Odtworzenie trawników parkowych wzdłuż przebudowywanych odcinków alejek parkowych. Ponadto w trakcie realizacji zadania konieczne będzie wykonanie koniecznych badań, sprawdzeń, i pomiarów odbiorowych oraz kompletnej inwentaryzacji geodezyjnej dla wykonanego zakresu robót budowlanych, a także sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej dla całego zadania z zestawieniem użytych materiałów. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, jak również inne tj. np. koszty zakupu niezbędnych wyrobów budowlanych, koszty związane z obsługą geodezyjną budowy, koszty związane z próbami, badaniami i odbiorami technicznymi potwierdzonymi stosownymi protokołami, koszty sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z protokołami i zestawieniami materiałowymi, koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, sporządzenia projektu organizacji placu budowy wraz z ich wprowadzeniem oraz późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia budowy, wykonania doprowadzenia mediów na czas budowy (woda, energia elektryczna), koszty związane z odbiorami, badaniami i sprawdzeniami wykonanych robót, koszty wywozu i składowania odpadów pochodzących z rozbiórki i demontażu, koszty utylizacji materiałów niebezpiecznych, koszty zabezpieczenia i naprawy urządzeń z tytułu awarii związanej z wykonywanymi robotami budowlanymi itp. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót, w tym w szczególności spełniają warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016r. poz.1570 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017r. poz.1332 z poźn. zm.). Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty, czy wyroby „równoważne”, a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia realizowane będą na styku robót wykonywanych w obrębie Parku Chrobrego przez wykonawców wyłonionych w drodze odrębnych postępowań przetargowych. Dlatego też roboty budowlane realizowane przez Wykonawcę w ramach przedmiotowego zamówienia będą musiały być wykonywane we współpracy z tymi wykonawcami robót. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do wykonania nawierzchni warstwy ścieralnej głównych alejek Plant Miejskich z betonu asfaltowego z betonu asfaltowego AC 8S 70/100 wg PN-EN 13108-1 z wykorzystaniem kruszywa granitowego dla rozjaśnienia nawierzchni, bez zastosowania posypki mineralnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób: a) w przypadku pieniądza wpłaca się je w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Zachodnim WBK S.A. 1 Oddział w Brzegu, nr rachunku: 94 1090 2141 0000 0001 3528 6629 (kopię potwierdzenia wpłaty proszę dołączyć do oferty), b) w przypadku gwarancji i poręczeń należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty i złożyć w jednej kopercie z ofertą. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np.: umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 4) Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7) Zatrzymanie wadium przez Zamawiającego: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8) Okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą wadium na okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty -załącznik nr 1 do SIWZ). Do oferty należy także dołączyć: 1) wykaz pracowników załącznik nr 7 do SIWZ 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę (jeżeli dotyczy), 4) wadium (np. oryginał gwarancji, poręczenia) lub kopia potwierdzenia wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach