Przetargi.pl
Wdrażanie działań stymulujących szerokie zastosowanie narzędzi partycypacji społecznej w rewitalizacji – część 2 – materiały informacyjno-instruktażowe dla interesariuszy obszaru rewitalizacji w Bytomiu

Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41902 Bytom, ul. Parkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 836 301 , fax. 322 836 344
  • Data zamieszczenia: 2018-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    ul. Parkowa 2
    41902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 322 836 301, fax. 322 836 344
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrażanie działań stymulujących szerokie zastosowanie narzędzi partycypacji społecznej w rewitalizacji – część 2 – materiały informacyjno-instruktażowe dla interesariuszy obszaru rewitalizacji w Bytomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa zaprojektowania, przygotowania, druku i dostarczenia 20 różnych materiałów informacyjno-instruktażowych dla interesariuszy obszaru rewitalizacji w Bytomiu. Zadaniem wykonawcy będzie przygotowanie i opracowanie zawartości merytorycznej publikacji, szaty graficznej, skład oraz druk i dostarczenie do zamawiającego następujących materiałów: 1) Plan działania dla obszaru pilotażowego; 2) Broszura „Co ja będę miał z procesu rewitalizacji?”; 3) Broszura „Co mi dadzą inwestycyjne projekty rewitalizacyjne Bytomskich Mieszkań? Poradnik dla mieszkańców”; 4) Broszura „Co przedsiębiorca powinien wiedzieć o rewitalizacji?”; 5) Broszura „Poradnik o rewitalizacji dla organizacji pozarządowych”; 6) Karty informacyjne „Jak zrealizować inicjatywę lokalną?”; 7) Broszura „Czy senior może włączyć się w rewitalizację?”; 8) Broszura „Rewitalizacja dla wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych”; 9) Broszura „Partnerstwa dla realizacji wspólnych projektów”; 10) Karta informacyjna „Specjalna Strefa Rewitalizacji”; 11) Broszura „Rozbark – tu się dzieje! Pierwszy przewodnik po rewitalizacji w Bytomiu”; 12) Kalendarz na 2019 r. biurkowy stojący (tygodniowy); 13) Kalendarz wiszący wieloplanszowy na 2019 r.; 14) Widokówki z działań rewitalizacyjnych; 15) Pakiet edukacyjny dla przedszkolaków „Poznajemy trudne słowa – czyli co to jest rewitalizacja?”; 16) Pakiet edukacyjny dla uczniów klas 1-3: Poznajemy trudne słowa – czyli co to jest rewitalizacja?; 17) Pakiet edukacyjny dla przedszkolaków i uczniów klas 1-3: „Moje miasto Bytom”; 18) Pakiet edukacyjny dla uczniów klas 4-8: „Zostań prezydentem Bytomia – zaprojektuj Bytom”; 19) Pakiet edukacyjny dla uczniów klas 4-8: „Co wiem o rewitalizacji?”; 20) Pakiet edukacyjny dla uczniów szkół ponadpodstawowych: „Rewitalizacja w moim mieście”. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do: - wykonania projektu oraz zamieszczenia dodatkowej/nowej zakładki w serwisie www.bytomodnowa.pl, w której zamieści wersje elektroniczne wszystkich materiałów wymienionych w pozycjach 1-11 umożliwiając korzystanie z nich osobom z niepełnosprawnościami. Zakładka musi spełniać wymagania WCAG 2.0 na poziomie minimum A; - dostarczenia 4 ekspozytorów materiałów (forma stojąca, do ekspozycji co najmniej publikacji z punktów 1-11 podczas spotkań z mieszkańcami, w punktach informacyjnych, itp.), - opracowania, wykonania i dostarczenia Zamawiającemu atrakcyjnej dodatkowej pomocy edukacyjnej skierowanej do grupy przedszkolaków i uczniów klas 1-3 w ilości 500 sztuk; - opracowania, wykonania i dostarczenia Zamawiającemu atrakcyjnej dodatkowej pomocy edukacyjnej skierowanej do uczniów klas 4-8 i klas ponadgimnazjalnych w ilości 500 sztuk.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty oraz projekty materiałów informacyjno-instruktażowych dla interesariuszy obszaru rewitalizacji w Bytomiu obejmujące: 1) projekt wraz z wizualizacjami szaty graficznej obejmujący: a. okładkę broszury informacyjnej dla pozycji 2,3,4 OPZ (tj. „Co ja będę miał z procesu rewitalizacji?”, „Co mi dadzą inwestycyjne projekty rewitalizacyjne Bytomskich Mieszkań? Poradnik dla mieszkańców”, „Co przedsiębiorca powinien wiedzieć o rewitalizacji?”), b. broszurę dla przedszkolaków (2 strony wewnętrzne, tzw. rozkładówka) oraz kredki z pakietu edukacyjnego „Poznajemy trudne słowa-czyli co to jest rewitalizacja?” poz. 15 OPZ, c. 1 stronę kalendarza wiszącego (poz. 13 OPZ) d. 1 stronę kalendarza biurkowego (poz. 12 OPZ) e. 1 widokówkę wraz z opakowaniem (poz. 14 OPZ) 2) 2 projekty broszury informacyjno-edukacyjnej wraz z wizualizacjami dla pozycji 2 i 4 OPZ („Co ja będę miał z procesu rewitalizacji?” „Co przedsiębiorca powinien wiedzieć o rewitalizacji”) obejmujący 2 wewnętrzne strony tzw. rozkładówkę zawierającą element tekstowy oraz graficzny; 3) projekt dla przewodnika po Rozbarku (poz. 11 OPZ) wraz z wizualizacjami obejmujący: okładkę, 2 wewnętrzne strony tzw. rozkładówkę oraz prezentację sposobu dołączenia mapy do publikacji; 4) projekt wraz z wizualizacją dodatkowej pomocy edukacyjnej skierowanej do klas 4-8 i klas ponadgimnazjalnych (poz. 24 OPZ); 5) przykładowy scenariusz lekcji poświęconej rewitalizacji dla grupy uczniów klas 1-3 (poz.16 OPZ). Projekt szaty graficznej musi posiadać wymagane dla projektu pilotażowego logotypy oraz logo Bytom odNowa. Zamawiający dla projektów określonych w pkt. 1, 2, 3, nie oczekuje autentycznych zdjęć czy opisów, a jedynie poglądowe wypełnienie przestrzeni tekstem lorem ipsum oraz przykładowymi elementami zastępującymi fotografie. Projekty graficzne powinny uwzględniać kompozycję, w tym graficzne rozmieszczenie elementów. Przedkładane materiały mają na celu ocenę pod kątem uporządkowania tekstu oraz grafiki, przejrzystości oraz czytelności projektu, harmonii użytych elementów i atrakcyjności zastosowanych rozwiązań graficznych. UWAGA: Oferta niezawierająca ww. projektów lub zawierająca projekty niespełniające minimalnych wymagań, które określono w niniejszej specyfikacji pozwalające uzyskać co najmniej 0 pkt w kryterium oceny ofert (K2) zostanie uznana za niezgodą z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będzie podlegała odrzuceniu jako niezgodna z SIWZ. W/w projekty z uwagi na fakt, że stanowią element oferty nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy. oraz jeżeli dotyczy: - pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa lub inny dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy – oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; - dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy do postępowania przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; - dowód/dowody wskazujące, że zasoby innych podmiotów, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione, np. pisemne zobowiązania innych podmiotów, zawierające informacje określone w Załączniku Nr 3 do SIWZ. Zobowiązanie innego podmiotu należy złożyć w lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem należy dokonać zgodnie z § 14 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126); - informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku, zgodnie z cz. XII pkt 10 siwz. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania Zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy z wspólników spółki cywilnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach