Przetargi.pl
Wbudowanie destruktu asfaltowego na drogach gminnych na terenie Gminy Milanów

Urząd Gminy Milanów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-210 Milanów, ul. Kościelna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3567002 w. 37 , fax. 833 567 002
  • Data zamieszczenia: 2019-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Milanów
    ul. Kościelna
    21-210 Milanów, woj. lubelskie
    tel. 083 3567002 w. 37, fax. 833 567 002
    REGON: 53796400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugmilanow.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wbudowanie destruktu asfaltowego na drogach gminnych na terenie Gminy Milanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wbudowanie destruktu asfaltowego ( materiał Zamawiającego) na drogach gminnych na terenie Gminy Milanów. Zamawiający zgromadzi destrukt na placu w obrębie miejscowości Cichostów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 1 i Nr 3A do SIWZ. Załadunek i przewóz destruktu do miejsca wbudowania zapewnia Wykonawca na własny koszt. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie od dnia podpisania umowy do ostatniej przewidywanej dostawy destruktu tj. sierpień 2019 r. Odbiory robót i płatności będą częściowe. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej organizacji robót, która zminimalizuje uciążliwości związane z wykonywanymi pracami oraz do uporządkowania terenu po zakończeniu prac ze szczególnym uwzględnieniem wjazdów do posesji. Wykonawca ponosi wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi obsługa geodezyjna, odbiory, odtwarzania terenu do stanu pierwotnego, ewentualnych szkód poczynionych osobom trzecim, jakie mogą wyniknąć w trakcie realizacji robót oraz inne określone w ogólnych warunkach umowy. Wykonanie i umieszczenie tablic pamiątkowych na wyremontowanych odcinkach dróg. Wzór tablic zostanie przedstawiony przez Zamawiającego. Wykaz dróg: Droga Nr 103709 L w miejscowości Kopina odcinek o długości 1 550 m, szerokość 3,5 m Droga Nr 103711 L w miejscowości Kopina odcinek o długości 950 m, szerokość 3,5 m Droga Nr 103701 L w miejscowości Okalew odcinek o długości 550 m, szerokość 3,5 m Droga Nr 103702 L w miejscowości Okalew odcinek o długości 950 m, szerokość 3,0 m Droga Nr 103707 L w miejscowości Cichostów odcinek o długości 650 m, szerokość 3,5 m Droga Nr 103724 L w miejscowości Czeberaki odcinek o długości 1 400 m, szerokość 3,5 m Droga Nr 103736 L w miejscowości Radcze odcinek o długości 650 m, szerokość 3,5 m Droga Nr 103716 L w miejscowości Milanów odcinek o długości 1 200 m. szerokość 3,5 m Łączna długość dróg 7 900 m. Zakres prac objęty przedmiotem zamówienia jest maksymalny. Zamawiającemu przysługuje prawo do jednostronnej rezygnacji z części prac obejmujących poszczególne drogi gminne, określone w Załączniku nr 3A do SIWZ ( przy czym ograniczenie to nie może być większe niż 3 drogi określone w Załączniku nr 3A do SIWZ). Wykonawcy nie przysługują w związku z ograniczeniem zakresu prac żadne roszczenia wobec Zamawiającego, w szczególności roszczenia odszkodowawcze. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych przy realizacji przedmiotu zamówienia, operatorzy sprzętu z wyłączeniem obsługi geodezyjnej, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w Projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71315000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku ustanowienia pełnomocnika, Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest dołączyć do oferty Zobowiązanie podmiotu trzeciego Załącznik Nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach