Przetargi.pl
Waloryzacja przyrodnicza gminy Police.

Urząd Miejski w Policach ogłasza przetarg

  • Adres: 72010 Police, ul. Stefana Batorego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 311 830 , fax. 914 311 832
  • Data zamieszczenia: 2018-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Policach
    ul. Stefana Batorego 3
    72010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 311 830, fax. 914 311 832
    REGON: 81168539000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.police.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Waloryzacja przyrodnicza gminy Police.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zadanie polega na przeprowadzeniu inwentaryzacji i waloryzacji przyrodniczej obejmującej gminę Police wraz z opracowaniem kompleksowej dokumentacji pod nazwą „Waloryzacja przyrodnicza gminy Police”. Dokumentacja powinna zawierać część tekstową, mapy i dokumentację fotograficzną. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie z Instrukcją-operatem botanicznym, stanowiącą załącznik nr 6 do siwz, Instrukcją-operatem faunistycznym, stanowiącą załącznik nr 7 do siwz, Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 8 do siwz. 4. Przedmiotem zamówienia objęty jest cały obszar gminy Police, w jej granicach administracyjnych, z uwzględnieniem powiązań i oddziaływań bezpośredniego otoczenia, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie zgody na wejście na tereny niezbędne do przeprowadzenia inwentaryzacji i waloryzacji przyrodniczej gminy Police. 6. W ramach prac wykonywanych na terenie rezerwatu przyrody, zgodnie z załącznikiem nr 8 do siwz, Wykonawca musi uzyskać odrębne zezwolenia wydawane na podstawie art. 15 ust. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1614). 7. Wykonawca uzyska we własnym zakresie niezbędne zezwolenia, o których mowa w art. 56 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1614). 8. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego m.in. w zakresie: opracowania waloryzacji przyrodniczej zasobów środowiska przyrodniczego, w szczególności siedlisk, gatunków, korytarzy ekologicznych, elementów przyrody nieożywionej. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, że Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu usług będzie wynikała ze zmiany uwarunkowań mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej. 9. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie poszczególnych części zamówienia podwykonawcy/ podwykonawcom. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 13. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. 14. Zamawiający nie przewiduje zebrania wykonawców. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90712400-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty:1) Oferta cenowa - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny dokument. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) Odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale II ust. 7 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 2 SIWZ). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 3) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz - w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu - wykonawca dołącza do oferty oświadczenie aktualne na dzień składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i podmiotach trzecich - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz - w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oraz podmioty trzecie, na zasobach których wykonawca polega, spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia - wykonawca dołącza do oferty oświadczenie aktualne na dzień składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 4). 6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust.3 pkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów - wzór przykładowego pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 5 do siwz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 7) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach