Przetargi.pl
Uzupełnienie oświetlenia ulicznego w miejscowości Miączyn i Miączyn-Kolonia

Gmina Miączyn ogłasza przetarg

  • Adres: 22-455 Miączyn, Miączyn
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6180005
  • Data zamieszczenia: 2023-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miączyn
    Miączyn
    22-455 Miączyn, woj. lubelskie
    tel. 84 6180005
    REGON: 950368523
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miaczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uzupełnienie oświetlenia ulicznego w miejscowości Miączyn i Miączyn-Kolonia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:1) dostawa i montaż fundamentów pod słupy oświetleniowe,2) dostawa i montaż słupów,3) dostawa i montaż opraw na wysięgnikach w układzie hybrydowym,4) dostawa i montaż modułów fotowoltaicznych z regulatorami,5) dostawa i montaż siłowni wiatrowej z regulatorami,6) dostawa i montaż szafki sterowniczej i akumulatorów,7) dostawa i montaż instalacji uziemiającej słupy,2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach (lampy będą usytuowane zgodnie z lokalizacją wskazaną w dokumentacji projektowej) maksymalnej ilości lamp hybrydowych zasilanych przy pomocy paneli PV oraz za pomocą turbiny wiatrowej za cenę nie przekraczającą kwoty 375 020,00 zł brutto (miejsca posadowienia lamp będą uzależnione od ilości zaoferowanych lamp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31521000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000,00 PLN (słownie zł: cztery tysiące zł 00/100).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy 00/100 złotych) bez ograniczenia sumy gwarancyjnej przez podlimity.4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie obejmujący minimum jedną dostawę wraz z montażem oświetlenia drogowego, parkowego z użyciem lamp hybrydowych o wartości minimum200 000 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez wykonawcę – wykaz dostaw.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną