Przetargi.pl
Uzupełnienie oświetlenia drogowego i boisk na terenie gminy Bolesławiec

Gmina Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, Teatralna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 732 32 21, , fax. 75 735 17 83
  • Data zamieszczenia: 2019-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolesławiec
    Teatralna 1 a
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 732 32 21, , fax. 75 735 17 83
    REGON: 23082145700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaboleslawiec.pl/354/407/postepowania-powyzej-30-tys-euro.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uzupełnienie oświetlenia drogowego i boisk na terenie gminy Bolesławiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje rozbudowę istniejącego oświetlenia dróg stanowiących mienie gminy Bolesławiec w 15-stu miejscowościach: BOLESŁAWICE, BOŻEJOWICE, BRZEŹNIK, DOBRA, KRAŚNIK GÓRNY, KRUSZYN, ŁAZISKA, ŁĄKA, MIERZWIN, NOWE JAROSZOWICE, OTOK, STARE JAROSZOWICE, SUSZKI, TRZEBIEŃ, ŻELISZÓW oraz oświetlenie dwóch boisk trawiastych we wsi Ocice i Stare Jaroszowice.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł 00/100) na okres związania ofertą, w przypadku, gdy składa ofertę na dwie części (Część I i Część II) przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca składa ofertę tylko na jedną część przedmiotu zamówienia wówczas jest on zobowiązany do wpłaty wadium jedynie za część, na którą składa ofertę. Kwoty wadium do poszczególnych części zamówienia zostały określone następująco: Część I - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) Część II - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysięc zł 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu Oddział w Bolesławcu 92 8392 0004 2600 2017 2000 0040 UWAGA !!! Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, informacje i załączniki w kolejności jak niżej: 1. Wypełniony, (zawierający imię i nazwisko, nazwę firmy i dokładny adres Wykonawcy, NIP, nr tel./fax, e-meil), oznaczony datą, sporządzony wg wzoru „Formularz Oferty” – Zał. nr 1 - i właściwie podpisany określający i zawierający m.in.: 1) Cenę ryczałtową brutto i netto dla danej części zamówienia za wykonanie pełnego zakresu zamówienia (Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część zamówienia tj. na jedną lub na dwie części). 2) Ceny brutto za poszczególne zadania (dla Części I, SIWZ Rozdział III pkt. 1.4.1. do 1.3.15 i dla Części II Rozdział III pkt 1.5.1 i pkt 1.5.2.) 3) Termin wykonania (nie później niż 31.08.2019r.) 4) Okres gwarancji jakości (min. 60 miesięcy). 5) Informacje o wadium i nr konta, na który należy je zwrócić, 2. Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdziału VI pkt. 1 SIWZ jako Zał. nr 2 i 3 oraz w terminie 3-ch dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert Zał. nr 7. 3. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (w przypadku dla oferty wspólnej – pełnomocnictwo dla lidera).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach